Kirjoittaja Aihe: Kirjoittajien offtopic  (Luettu 135164 kertaa)

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #750 : 29-05-2022, 17:55:59 »
Ei, kyl mä edelleen vähän kuolaan Martin Eratin perään. Ja miks paritus Roman Cervenka/Martin Erat tuli nyt tossa yhestä hiton pikku kamerakuvasta päälle? Jaksaisko yrittää kirjottaa jonku one-shotin... *shifty eyes*

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #751 : 29-05-2022, 22:50:27 »
Jaksaisit? Toivottavasti. Täällä olisi ainakin sille lukija. ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #752 : 30-05-2022, 22:26:01 »
Aina kannattaa jaksaa kirjoittaa! :D En edes tiedä keitä nuo ovat, mutta sitten ehkä tietäisin paremmin? ;)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #753 : 30-05-2022, 23:35:14 »
Minäkin täällä huokailen, millekä sitä alkaisi. Tekisi hirveästi mieli tarttua siihen valovuosia kesken jääneeseen Lotr- ficciin. 🤔 Saapa nähdä.


Zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #754 : 31-05-2022, 06:43:08 »
Aina kannattaa jaksaa kirjoittaa! :D En edes tiedä keitä nuo ovat, mutta sitten ehkä tietäisin paremmin? ;)

Tsekkiläisiä kiekkoilijoita. ;D Musta tuntuu että multa on nyt mennyt jotain ohi.  ;D

Valovuosia kesken olleen Lotrin jatkaminen kuulostaa hyvältä.

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #755 : 07-12-2022, 13:12:41 »
Yes to the first and yes to the second, olis suorastaan tilausficcien vyöry.

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #756 : 15-12-2022, 14:54:45 »
Mä kirjotin viimeks viikko sitten, so sue me, mut...

Tuli mieleen... mulla on tuola yks tänne WIPiksi jääny enkkuficci, Winterheart's Guild... Onko tääl joku kiinnostunu siitä et iskenkö mä sen KOKO eepoksen (korjattuna) tuonne? Se... lähti aikanaan lapasesta ja pahasti. Sitä settiä sitten ON... 180k sanaa koko sarjassa... Se ehkä kuitenkin kuuluu enemmän RPF osastoon, kuin peli, missä se on nytten... En kyl lähe sitä kääntään, sori siitä, mut  ::)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #757 : 18-12-2022, 14:32:35 »
Ehtisiköhän sitä joulun aikaan lukea noin pitkää tekstiä? Kiinnostaisi kyllä, mutta hirvittää, että jos siihen kunnolla uppoutuu että menee kaikki rytmit sekaisin. ;D Mua aina harmittaa kun ficit loppuu kesken vaikka siis keskeneräisyys ei mua sillä tavalla ehkä haittaa kuin monia muita.  ;D Ja miten niin pitkää tekstiä pystyy kommentoimaankaan? ;D Laita jos jaksat mutta laita edes linkki sinne missä se on?

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #758 : 19-12-2022, 10:08:51 »
Ootko AO3:ssa, koska se on käyttäjälukittu. For reasons. Link tho.
Mun normi ideointikaveri ei ehdi auttaa mun aivoituksia ja se on vipassa osassa jumissa (en haluu jatkaa enää yhtään osaa, tääkin on niin... pushing it, ei kande lypsää ammuvainaata) et... Ko. kaveri siis kirjottaa What If -versiota tosta ja on laajentanu sitä maailmaa, ja me peilataan toistemme ideoita. Se on samalla hiekkalaatikolla niinsanotusti. On vaan poistanu oman versionsa netistä, ni se on vaan mulla muokkaamattomina PDF-versioina. Sääli, mut...
« Viimeksi muokattu: 19-12-2022, 10:13:11 kirjoittanut Geokata »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #759 : 19-12-2022, 13:03:06 »
Kiitti linkistä. Joo on mulla Ao3-tili että pääsen kyllä lukemaan lukittuja. Onneksi jossain vaiheessa älysin mennä soöisüän kirjaantuneena kun nykyään tosi paljon kirjautumattomilta piilotettuja ficcejä. Tuo on niin kivan kuuloista että leikkii yhdessä samalla hiekkalaatikolla. ;D

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #760 : 19-12-2022, 13:42:08 »
Mä loin ton maailman sen vanhan peli-idean pohjalta, kaveri laajensi ja tarkensi sitä, sen verran fiksumpi =D Sit se vaan... lumipallos siitä... Ehkä tykkään osaltaan kaverin versiosta enemmän, mut oon työstäny tota hitto 10 vuotta =D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #761 : 10-01-2023, 16:41:17 »
Miksi mua inspiroi kaikki ihan typerät jutut kuten nyt se, kun uutisoitiin Connorin hienoista sukista niin mulle heti tuli mieleen Sidin Frankenstein-munasuojat ja ajattelin, että nehän muodostaisi komean parin vai menisikö se niin, että niiden paremmat puoliskot päivittelisi, että ei saamari miten kamalaa ja yrittäisi juonia ne pois tai muuten vaan vaihtaisi traumatisoituneina kokemuksia.  ;D Tiedän, että Sidin kohdalla jo kirjoitin sen munasuojat kerran korvatuiksi, mutta sama asia silti yhä naurattaa ja näköjään inspiroi.  ;D ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #762 : 10-01-2023, 17:23:35 »
Mäkin näin tuon ja laitoin sukista jopa linkin sulle, kun en heti huomannut tätä viestiäsi. ;D Mietin, että onkohan tuo jokin taikauskojuttu, ettei Connor vaihda sukkia? Noin hajallisissa sukissa ei voi olla kovin mukavaa, itseäni ainakin haittaa kovasti reiät sukissa, varsinkin varpaissa. Mutta ehkä sitä ei luistimissa niin huomaa. :D Niin, ja liittyykö Sidin suojat samaan asiaan, että niitä ei voi vaihtaa, tai menee pelionni? ;)

Voisi kuvitella, että fanit alkavat lähettää Connorille nyt massoittain sukkia postitse. ;D Olikohan tuon julkistaminen ihan viisas veto?
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #763 : 10-01-2023, 17:56:36 »
Ne on taatusti sen onnensukat. ;D

Connorin rikkinäiset sukat jo kummitteli tyttöystävän yrityksen rekrytointiviestin kommentointiosastolla, kun joku kommentoi, että ensimmäinen bisnestoiminto on hankkia Connorille uudet sukat.  ;D ;D Jos olisin paikallinen fani, menisin matsiin ja heittäisin sukat jäälle.  ;D Poikaparka niin köyhä ettei uusia sukkiakaan raaski hankkia.  ;D

Tuosta samasta haastattelusta mulle jäi noiden sukkien lisäksi liian hyvin mieleen haastattelijan johdanto kysymykseensä: "You and Leon Draisaitl are known to have a very close relationship", mikä sai mut miettimään, että tietääkö ne enemmän kuin kertoo meille.  ;D

//Joo, Sidin munasuojia ei saanut vaihtaa uusiin, koska se oli taikauskoinen. Niitä sai ainoastaan paikkailla. Connorin sukkia ei näytetä edes paikkaillun.  ;D
« Viimeksi muokattu: 10-01-2023, 23:11:19 kirjoittanut Voldemort »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #764 : 10-01-2023, 22:13:23 »
Minä nauroin myös tuota, että Liv rekrytoi uusia työntekijöitä Laurenin firmaan ja ihmiset kommentoi että ekana pitää ostaa Connorille uusia sukkia.  ;D

Fanithan heittelee jo muutenkin jäälle ties mitä milloinkin, niin kuin rottia tai hattuja. Näen silmissäni, että seuraavassa pelissä Oilersin jäälle sataa sukkia toistensa perään...  ;D