Kirjoittaja Aihe: Kirjoittajien offtopic  (Luettu 135158 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #765 : 10-01-2023, 23:13:28 »
Mitähän Liv mahtaa tykätä kommentoinnista ja mitä kommentoi siitä Laurenille? Kyllä noi sukat nyt täytyy jotenkin elämään saada. Mitähän Leon on mieltä Connorin sukista? ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #766 : 10-01-2023, 23:22:13 »
Ne on taatusti Leoninkin mielestä ällöt, mutta se ei raaski sanoa, ettei Connor pahoita mieltään...  ;D

//Joo, Sidin munasuojia ei saanut vaihtaa uusiin, koska se oli taikauskoinen. Niitä sai ainoastaan paikkailla. Connorin sukkia ei näytetä edes paikkaillun.  ;D
Lauren ei näytä sellaiselta kodin hengettäreltä, joka paikkailisi miehensä risoja sukkia. ;) Tai ehkä niiden paikkaaminen pilaisi pelionnen? Tuntuu vain, että eikö ole pahat jalassa, jos rullautuu yllä. Kun varpaat pistää noin paljon ulos. En kärsisi itse tuollaisia käyttää.

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #767 : 10-01-2023, 23:36:41 »
Lainaus
Tuosta samasta haastattelusta mulle jäi noiden sukkien lisäksi liian hyvin mieleen haastattelijan johdanto kysymykseensä: "You and Leon Draisaitl are known to have a very close relationship", mikä sai mut miettimään, että tietääkö ne enemmän kuin kertoo meille.  ;D

Tuohan on ihan loistava johdanto, ja suorastaan huutaa tarinaa! :D Kukahan sellaisen kirjoittaisi... ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #768 : 30-01-2023, 14:56:44 »
En ainakaan minä enkä ainakaan nyt kun pojat ovat tyttöjen kanssa All star -tauolla ja lähteneet neljästään jonnekin reissuun ainakin kuvien perusteella.  ;D ;D Kuka saa ja kenelle annetaan? ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #769 : 30-01-2023, 22:30:57 »
Veikkaan, että Liv-kulta on taas koiranvahtina, mutta sentään pääsi Laurenin kanssa peliin viimeksi!

Viime vuonna oli Vegasissa niin kosteat juhlameiningit, että Connor taisi rypeä katuojassa (siltä ainakin limusiinista laskeutuminen näytti!) ja varsinainen matkan syy eli se nopeuskilpailu meni vähän mönkään. Mutta ainakin oli tunnelma katossa.  ;D Toivotaan, että Celeste ystävällisesti muistaa meitä taas jakamalla noloja videoita niistä...  ;)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #770 : 30-01-2023, 22:56:44 »
Tänä vuonna Connor on fiksumpi eikä osallistu nopeuskisaan. Voi siis rauhassa rypeä katuojassakin. ;D Toivon myös että Celeste pitää meidät tilanteen tasalla ja tissikuvissa. ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #771 : 31-01-2023, 12:16:58 »
Niillä on nyt meneillään rentouttava kutuloma.  :D Jossa Lauren otti ohjat käsiinsä ja päätti, että nyt ei Connor muiden kanssa kutuile. (Ja myös jakaa tätä faktaa koko maailmalle!) Siellä on nyt mielenkiintoinen tilanne seurattavaksi stalkkerille. ;D Joku oli jo kommentoinut IG:ssa, että miten se Connor hymyilee vaan silloin, kun tyttönsä ei ole kuvassa... Leonin kanssa toki hymystä ei loppua tule!

Liv polo oli kommentoinut vähän monitulkintaisesti Laurenin Connorinviettelykuvia...  ::)

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #772 : 31-01-2023, 13:13:23 »
Kerro lisää! :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #773 : 31-01-2023, 15:31:08 »
Lauren oli laittanut julki tissiselfie-stoorien lisäksi oikein kuvasarjan, jossa oli ensin se itse varsin anteliaan paljastavassa rantamekossa majansa edessä. Toisessa kuvassa ovet olivat auki ja taustalla näkyi muhkea katosvuode verhoineen... Sitten oli kuva pariskunnista vierekkäin poseeraamassa ja lopuksi vauhdikas, epätarkka kuva, jossa riehakkaan innokas Lauren tarrautuu (pakenemista yrittävään?) Connoriin... Ei paljon jäänyt epäselväksi, mikä oli Laurenin suunnitelma.  ;D

Liv oli kommentoinut alle "Sometimes I think your not real". Ilman hymiöitä. Se olisi minusta paljastava kummin päin vain. Liv ei salaile, miten ihastunut se Laureniin on, mutta toisaalta tuon voisi ottaa myös "ihanko tosissasi" -henkisesti...

Toki myös Celeste oli laittanut vastaavia kuvia ja yhdessä se hali syliinsä nojaavaa Laurenia, tähän Liv oli kommentoinut "Turks and BABES" ja liekkihymiön. Tytöt näyttivät kuvassa tyytyväisiltä, mutta vielä onnellisempana säteili Connor, joka ojentautui halaamaan mielissään myhäilevää Leonia. Joku tarkkasilmä oli jo kommentoinut alle "How come Connor only smiles when Lauren is not in the picture?" No niinpä... ;D

Lauren korvasi tilanteen ja myöhemmin Connor oli jakanut kuvan, jossa Laurenilla oli siihen varsin omistava ote ja erittäin onnellinen ilme. Minua nauratti, että voimme olettaa, mitä oli Connorin ohjelmassa yöksi. Siitä ei nyt pakoon pyristellä!

Odotan suurella uteliaisuudella, millaisia kuvia nähdään huomenna, ja mitä Liv tykkää...

// Oi voi, nyt menee lujaa... Siellä oli uusi kuva julki. Connor on lähtenyt romanttiselle rantaratsastusretkelle ja pitää Laurenia ihan julkisesti kädestä! ;D Ja Lauren säteilee onnesta.
« Viimeksi muokattu: 31-01-2023, 21:12:20 kirjoittanut Fiorella »

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #774 : 31-01-2023, 21:21:18 »
Kiitos kun valistit. ;D En ikinä lakkaa ihmettelemästä sitä, miksi jotkut haluavat jakaa koko elämänsä muun maailman kanssa. Näiden kun ei tarvitsisi sitä ainakaan rahapulan takia tehdä. Minusta tuntuisi kyllä hurjalta, jos ventovieraat ihmiset kommentoisivat omaa elämääni kaiken kansan nähden, osuisivat ne sitten oikeaan tai ei.

Olisikohan tuossa kyse siitä, että Lauren yrittää vakuuttaa itseään ja koko muuta maailmaa siitä, miten onnellisia hän ja Connor ovat yhdessä? Jos niin on, se on kyllä kamalan surullista. Tämän perusteella, mitä olette kertoneet ja kuvia jakaneet, tuntuu kyllä vahvasti siltä, että Connor on joko homo tai sitten sitä lajia heteromiehiä, jotka nyt vain viihtyvät parhaiten toisten miesten seurassa. ;) Liviäkin minun käy sääliksi, hän pitäisi varmaan Laurenista aika lailla parempaa huolta kuin Connor, jos vain saisi tilaisuuden.

Kerro lisää, jos tulee uusia käänteitä! ;D

// Että pitää oikein kädestä? No nyt on Connor romanttisella tuulella! ;D Jos Lauren olisi suomalainen, hän voisi nyt sanoa, että kyllä mää tällä pärjään nyt puoli vuotta, kiitoksia vaan kauhian paljon. ;D
« Viimeksi muokattu: 31-01-2023, 21:23:28 kirjoittanut Pahatar »
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #775 : 31-01-2023, 21:59:14 »
Laurenillahan on suomalaiset sukujuuret kun saunakin on sen takia pakko olla niin ehkä se nyt sitten tämän loman turvin kestää puoli vuotta. ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #776 : 20-04-2023, 13:54:20 »
Ei ketään kinnostaisi kirjoittaa Rebecca-ficciä johonkin toiseen fandomiin? Rebeccahan on klassikko ja toimisi varmaan vaikka missä fandomissa. ;D Mä mietin sitä itse, mutta totean, etten tule saamaan aikaiseksi, vaikka ajatus on hauska. Jotenkin vain nykyään ajatukset on paljon hauskempia itsessään kuin se, että alkaisi toteuttaa yhtään mitään ja varsinkaan mitään pitempää ficciä. Ehkä kirjoittaminen ei ollutkaan mun intohimo vaan pelkästään se mielikuvitus että näinkin voisi tehdä ja siitä saatavat kiksit.  ;D Itseasiassa ne kiksit taitaa olla paljon paremmat kuin ne, mitkä itse toteutetusta tekstistä ikinä saa, kun lopputulokset on mielikuvitukseen nähden aina niin lättänöitä. ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #777 : 20-04-2023, 14:29:43 »
Kieltämättä houkuttaisi nyt kun ajatus on tuoreena mielessä. En uskalla kyllä luvata mitään, ennen kuin on pakolliset kouluraportit pois käsistä.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #778 : 20-04-2023, 19:30:12 »
Ei sitä heti toki tarvitsekaan, mutta pikimmiten sen parempi! ;D Eikä väliä kenellä tai millä.

Mä muistan miettineeni tuota joskus aikaisemminkin, mutten tosin nykyisellä tavalla, missä olisi keisari Connor I Suuri  ;D. Kiitos vaan Fiorella tästä kuvalinkityksestä. Mä ajattelinkin että se näyttää nuoremmalta niin tuo kuva olikin tehty 2017 finninaamasta. ;D

En muista millä fandomilla olen tuota miettinyt joskus ennen, mutta ehkä jopa useammalla, koska Rebecca on yksi kestosuosikeistani. Aihe ei kyllä varmaan koskaan lakkaa kiinnostamasta. 

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #779 : 07-05-2023, 18:00:54 »
Mä luulin olevani sen yläpuolella, että haluaisin kirjoittaa jotain vain siksi, että se näyttäisi ulkonäöllisesti mun mielikuvissa hyvältä, mutta nyt täytyy tunnustaa että haluaisin toteuttaa todella pahan ficci-idean ihan vain sen takia.  ;D ;D Fio, hiljaa! ;D