Kirjoittaja Aihe: Gingerin mustetahrat  (Luettu 2821 kertaa)

Ginger

  • Vieras
Gingerin mustetahrat
« : 15-01-2010, 21:06:16 »
Olen innokas kaappikynäilijä, mutten välitä tehdä itsestäni mitään isompaa. Haluan kuitenkin kehittyä "taiteilijana", joten kommentit ovat mukavia.

Käytän välikäsinä lyijytäytekyniä, vesivärejä, kuvankäsittelyä, kankaanpainantaa ja kehnoa digikameraa.


Valokuvaus

Pakkaskukkia jäällä
Kuvasin tämän mielenkiintoisen ilmiön 2009 joulukuussa, kun kovat pakkaset iskivät.


Kankaanpainanta

Poets of the Fall -logo
Tehty helmikuussa 2008 mustaan toppiin.


Penna

Harry Potter
Albuksen ensimmäinen suojelius
HP-fanien Dumbledore-aktiviteettiin viime kesänä(?) tehty. Käytin paljon eri tekniikoita.


Prätkähiiret
Kaksi naishiirtä - alastonkuva
Parin vuoden takaa, kameran raiskaama.


Twilight
Teurastaja-Rosalie (K-15)
Joo, näin ei oikeasti käynyt, mutta halusin kokeilla tehdä nopean Killer Bride -piirroksen :D


Mallista piirto
Pariskunta sängyssä
Otin mallia Harlequin-kirjan kannesta.Yritin harjoitella erilaisia vartaloiden kulmia.
« Viimeksi muokattu: 15-01-2010, 21:08:35 kirjoittanut Ginger »

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Gingerin mustetahrat
« Vastaus #1 : 22-09-2010, 23:20:19 »
Tuo pakkaskukkakuva on jännä, en ainakaan itse ole tuollaista luonnossa nähnyt. Kuvan laadusta en osaa oikein kommentoida, kun en valokuvaamisesta mitään ymmärrä. Horisonttisi on ainakin suoremmassa kuin minun ottamissa valokuvissani.

Dumbledore-kuvassa tykkäsin väreistä. Eri siniset ja vihreät saavat kuvan näyttämään raikkaalta

Prätkähiirikuvasta en liiemmin pitänyt. Hännät menivät jotenkin härösti ja kuva oli suttuinen.

Twilight-kuvastakaan en oikein osaa kommentoida, koska en tunne asianalaa paljoakaan. Hunnun ja tukan liike tuovat eloa kuvaan. Tyttö näyttää vähän littanalta, mekkoon ja varjostuksiin voisi keskittyä enemmän. Ilme on mainion wicked.

Harlekiinikuva on ehdottomasti paras töistäsi. Viiva on notkeaa ja eripaksuista, mikä tuo kuvaan syvyyttä ja kiinnostavuutta. Naisen ilme on hyvin henkilökohtainen, ja hiukset näyttävät upeilta. Miehen sormet ovat ehkä vähän vinkurat, mutta käsiä onkin hankala piirtää. (Itse olen harjoitellut miettimällä miten luut menevät) Hyvä että harjoittelet erilaisia kulmia, ja saapa harlekiineistä aistikkaita piirroksia!