Kuvataiteet > Kuvataiteet

Avoja Á la Zilah

<< < (2/3) > >>

Lizlego:
Se on nimenomaan luttana!  ;D En mäkään sitä ehkä sinänsä varsinaiseksi komistukseksi sanoisi niin kuin jotain... jaa en tiedä ketä mä kutsuisin komeaksi, kun ei tule mitään mieleen, mutta se on söpö. Melkein niin kuin Ace, vähän puristeltavan oloinen ja mikä parasta huumorintajuinen.  :D

zilah:
Minun täytyy hivenen korjata käsitystäsi, Buttis.

Minä olen sitä mieltä, että Michael Sheen on ihana mies. Mutta enpä toisaalta ole koskaan oikein perustanut miehistä, jotka ovat pelkkää ulkokuorta. MS:n kohdalla on nimenomaan se koko paketti joka ratkaisee. Ja jos  nyt aletaan pohtia muita suosikkejani, niin Peter Facinellin kohdalla on vähän sama juttu.

Jos ihan pelkkää ulkokuorta katsoo, niin ehkä juuri Robert Pattinson on lähinnä sitä minun mielessäni olevaa komeusihannetta. Mutta hän ei vain komeudestaan huolimatta sykähdytä läheskään sillä tavalla kuin nuo kaksi kollegaansa tuossa ylempänä.

Ja offista palatakseni itse aiheeseen: Kiitos, Buttis. Hienoa että pidit.  ;D Lisääkin seuraa jossakin vaiheessa.



zilah

Beelsebutt:
Tuota, mä taidan käyttää sanaa 'komea' tai 'hyvännäköinen' tarkoittaen ilmeisesti samaa kuin sinä zilah puhuessasi 'koko paketista'. Tiedostan kyllä, että on olemassa ns. yheiskunnallisesti hyvännäköisiä ihmisiä, mutta ei ne välttämättä ole mun mielestä komeita/kauniita. Eli tässä oli ilmeisesti kyseessä vain semanttisesta eroavaisuudesta sanojen käytössä :D

Toisin sanoen mä käytän sanaa 'komea' väärin ;D

Lizlego:
Komeuden voi käsittää monella tavalla. Mä käsitän sen ulkonäkönä, mutta mitä enemmän sitä ajattelen, sitä enemmän siihen sotkeutuu myös ääntä ja muuta, joten en ole varma. Ja koska offaamme zilahin avatopicissa Twilightin näyttelijöistä kiusaamatta koko foorumia, tämä voisi kiinnostaa teitä. Dääm! Jamie ei heittänyt vaatteita pois.  ;D

zilah:

--- Lainaus käyttäjältä: Lizlego -  25-01-2010, 17:54:45 --- Dääm! Jamie ei heittänyt vaatteita pois.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Harmi homma! Pitänee sitten tyytyä edelleenkin manipuloimaan häneltä vaatteet pois... :D

Se on kyllä totta, että minulle komea merkitsee pelkästään ulkonäköä. Outoa sinänsä, että silloin kun käytän miehestä sanaa kaunis, minulle se tarkoittaa nimenomaan sitä koko pakettia. Esim. Peter Facinelli on ulkoisesti komea, ja ulkoisesti sekä sisäisesti kaunis. Ja Michael Sheen on taas pikemminkin persoonallinen ulkonäöltään kuin komea, mutta hänen karismansa on kyllä aivan kiistämätön, ja se koko paketti saa minut sulamaan... :D

No, ettei ihan offiksi mene, niin tässä uusi lajitelma avoja. Pahiksissa pysytään edelleen, eli Voltureita luvassa täyslaidallinen.

Kertokaahan, mitä tykkäätte... :D


zilah


Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta