Kirjoittaja Aihe: Merkityksetön (K-12, Leah Clearwater)  (Luettu 2874 kertaa)

Poissa Storithiana

  • Brittiteenlitkijä
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
    • Give me a sign, I wanna believe
Merkityksetön (K-12, Leah Clearwater)
« : 28-01-2010, 17:38:17 »
Kirjoittaja: humph (/Sca/Storithiana/mikä missäkin)
Tyylilaji: angst, drama, triplaraapale
Paritus: ei ole
Ikäraja: K-12
Disclaimer: En omista hahmoja, vaan leikin vain niillä. Enkä saa tästä rahallista hyötyä.
A/N: Leahista ei ole todellakaan paljoa ficcejä, ainakaan itse en ole törmännyt yhteenkään. Minusta hän on kuitenkin mielenkiintoinen hahmo, hänestä oli kiva kirjoittaa ja tulen varmaan tulevaisuudessa kirjoittamaan lisääkin :D Spoilaa hieman Breaking Dawnia/Aamunkoita (ei pahasti, mutta kuitenkin)! Niin, ja osallistuu finfanfunin vitutus-haasteeseen.

Merkityksetön

Muistutin itselleni usein, että on tässä hyviäkin puolia, mutta ne vain sattuivat unohtumaan aika ajoin, oikeastaan todella usein. Ehkä minä vain mietin aina liikaa asioiden huonoja puolia. Ja kiertäessä tätä hemmetin lenkkiä ei tarvitse keskittyä siihen mitä tekee, vaan voi ajatella. Paitsi jos sattuisi tapahtumaan jotakin. Muttei täällä mitään ikinä käy, ei Sam uskalla hyökätä meidän kimppuumme.

Ihan kuin minä tarvitsisin lisää aikaa ajatteluun. Olisi huomattavasti helpompaa, jos ei tarvitsisi aina ajatella niin helvetin paljon ja niin helvetin usein.

Sitä paitsi, Seth kuulee juuri nyt kaiken mitä mietin. En minä halua masentaa häntä, antaa hänen vain rauhassa innostua niiden verenimijöiden suojelemisesta.

Näkyykö mitään? hän kysyi varovaisesti, ihan kuin hän pelkäisi keskeyttäneensä jotakin pääni sisässä. Olin jo tottunut siihen, etten voinut ajatella mitään kovin salaista, sillä joku kuitenkin kuulisi sen.

Ei, ei mitään. Kaikki on normaalisti, vastasin ja huomasin huolen hänen ajatuksistaan. Ei hänen minun takiani tarvitsisi huolestua, minä olen ihan tarpeeksi kunnossa niin kauan kuin hänellä on kaikki hyvin ja hän on turvassa.

Täällä ei kuitenkaan tapahdu mitään erikoista, niin mitä jos… sinä vaikka pitäisit pienen tauon? Minä kyllä selviän täällä yksinkin siihen asti että Jacob herää.

Hyvä on. Kiitos, Seth. Aioin hetken sanoa hänelle jotain turhasta huolehtimisesta. Vaikken sanonutkaan mitään, hän kuuli sen silti.

Sinä olet minun siskoni. Saan minä olla huolissani sinusta. Huokaisin. Todella Sethin tapaista. Päätin olla vastaamatta mitään ja jätin hänet yksin vahtimaan.

Yksi asia, jota minä en jaksa enää edes yrittää ymmärtää, on Sethin ja Jacobin kiintymys Culleneihin. Siinä ei ole mitään järkeä. Niin no, eihän missään nykyään ole mitään järkeä. Ihmissusia ja vampyyreja pikkukaupungissa… Mitkään ihmissusien säännöt eivät tunnukaan pitävän paikkansa. Leimautuminen, harvinaista? Tyttö ihmissutena, mahdotonta? Ehkä minä vain olen jokin luonnonoikku, jolla ei ole mitään merkitystä, jolla mikään ei mene hyvin.

Aloin laskea askeleitani ja kuuntelin niiden turruttavaa rytmiä. Tum, tu-tum. Tum, tu-tum…
« Viimeksi muokattu: 06-08-2012, 16:32:46 kirjoittanut Chuuko »
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
or wear as jewellery,
which ever you prefer


ex-humph

Lizlego

  • Vieras
Vs: Merkityksetön (K-11, Leah Clearwater)
« Vastaus #1 : 28-01-2010, 17:49:28 »
Mitähän sitä sanoisi. Ei oikein viitsisi sanoa vain, että kiva ficci, mutta nyt on pää ihan tyhjä kaikista vähänkään järkevistä ajatuksista. Leahia on kyllä aina käynyt enemmänkin sääliksi ja kyllä mua olisi Leahin asemassa kanssa vähän hämmästyttänyt ja ärsyttänyt, miksi Jacob ja Seth on niin rakastuneita vampyyreihin. Musta se muuttui vähän liikaa Aamunkoissa siihen suuntaan, että kaikki hyvät tyypit tykkää Culleneista ja kaikki vähemmän hyvät ei. Siksi kai mä tykkäsinkin Leahista, kun siinä oli edes vähän sitä rosoisuutta ja vähän vähemmän Cullenien nuoleskelijaa. Sitä paitsi se kumminkin osoittaa Leahin vielä välittävän jostakin, kun se pitää huolta Sethistä, vaikka Seth nyt näytti osaavan pitää huolta ihan itsestäänkin.

Leahia kävi sääliksi myös siinä, että se joutui jonkin aikaa kuuntelemaan Samia. Vapautus Samista ajan kanssa ehkä vapauttaa Leahin myös katkeruudestaan. Leahilla ei ole ollut helppoa.

Poissa Storithiana

  • Brittiteenlitkijä
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
    • Give me a sign, I wanna believe
Vs: Merkityksetön (K-11, Leah Clearwater)
« Vastaus #2 : 28-06-2010, 12:30:55 »
Wäää, miksköhän mä en ole vastannut vieläkään tähän kommenttiin, lol ;D Kiitoksia kuitenkin, Lizlego.

Mie olen aina tykännyt Leahista sen takia, että se on ehkä koko sarjan, hmm, meinasin sanoa inhimillisin henkilö, mutta voiko niin sanoa, kun iso osa on vampyyreja ja ihmissusia xD Noh, monipuolisin. Ja juuri se, että vaikkei hän pitänyt Culleneista, hän Sethiä suojellakseen vaihtoi heidän puolelleen.

Ja todellakin, Leahilla ei ole ollut helppoa, varmasti todella hankalaa ja perseestä olla Samin laumassa. Voi olla, että mie oon tän jossain täälläkin sanonut, mutta Leah onkin nykyään lempihahmoni tästä fandomista heti Carlislen jälkeen ^^
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
or wear as jewellery,
which ever you prefer


ex-humph