Muu fanfiktio > RPF

Äänestys RPF-osaston alaosastojen jaotteluperusteista -- päivitys 1.4.

<< < (3/8) > >>

Lizlego:
Mulle käy mikä hyvänsä. Kunhan urputin, mutta ehkä toi ikärajajako saisi multakin kannatusta, koska moniosaisissa mä jäisin miettimään, että onko mulla monra osaa. :D Mun RPF-ficit kun saattaa olla pitkiä, mutta niitä ei ole jaettu osiin niin mä en ole varma onko ne silloin yksiosaisia vai moniosaisia.  ;D

Chuuko:
No mitenkäs tämä osasto, pistetäänkö tääkin uuteen uskoon ja järkätään pelkkien ikärajojen mukaan S-K16 ja K18, kun ei täälläkään noita sivuja oo mitenkään tuhottomasti noilla osastoilla?  Tää on btw ainoa joka on enää genreittäin jaoteltu, eli kyllä varmaankin.

Beelsebutt:
Joo, pistetään. Ja samalla myös noi fantsupuolet josta puhuttiin ja noi keskeneräiset kans, niissäkin on tyhjät väliosastot :D

zilah:
Minä kannatan jaottelua pelkän ikärajan mukaan. Olen jo aiemmin sanonut, että genren mukaan jaotteleminen on ehkä tyhmin tapa jakaa ficit, eikä mielipiteeni ole muuttunut. Tässä äänestyksessä kyllä olisi pitänyt olla sekin vaihtoehto, ettei jaotella muuten kuin ikärajan perusteella. Kun sitä ei ollut, valitsin toiseksi parhaan eli tuon yksi/moniosainen.


zilah

Beelsebutt:
Laitoin nyt (kun huomasin äänestyksen ;D) tuon "joku muu" joka mun kohdalla tarkoittaa ikärajajaottelua. Pääosasto S-K-16 ja sille alaosasto K-18.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta