Muu fanfiktio > RPF

Äänestys RPF-osaston alaosastojen jaotteluperusteista -- päivitys 1.4.

<< < (8/8)

Nappeli:
Omille onkin ihan sama hautautua, kun ei niitä erityisesti kaipaa, mutta lukijalle tuskallista etsiä tuolta muiden tekstejä. Siitä se omien tekstien poiston idea ficcien vähentämiseksi just kumpuaakin. Heti kun avaa nuo osastot niin alkaa syyhyttää karsia. :D

Lizlego:
Musta se on ankeampaa, kun omat fikit on jollain melkein tyhjällä osastolla, jossa ei sitten mitään muuta olekaan. Silloin vasta ne tekeekin mieli poistaa, kun ne pistää silmään. Nyt ne sentään edes vähän mahdollisesti hukkuu tai edes mahdollisesti unohtuu viimeiselle sivulle. Itse tykkään vierailla osastoilla, joissa on enemmän tekstejä ja ottaa jonkun satunnaisesti lukuun.  :-[ Melkein tyhjillä osastoilla taas ei tule juuri edes käytyä sitäkään vähää. Siksi just musta on paljon kivempaa, kun kaikki on samassa eikä mitään saamarin rajoitteita esimerkiksi genrellä eikä mielellään ikärajallakaan, koska se jo aiheuttaa jonkun osaston mahdollisen dissaamisen syyttä suotta, koska sielläkin on kumminkin hyviä tekstejä sitten, kun siellä sattuu käymään.

Chuuko:
Öööö, miksei tätä osastoa muka saa näkymättömäksi kirjautumattomille muuten, kuin alaosastona? Ompa perin kummallista.

Lizlego:
Kyllähän sen saa samalla tavalla kokonaan piiloon kuin muutkin osastot, mutta jos haluaa sen niin niin kuin minä haluan, että vieraillekin näkyy, että täällä on ja saa julkaista RPF:ää, mutta itse tekstit ei näy, niin se pitää tehdä näin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta