Muu fanfiktio > RPF

Äänestys RPF-osaston alaosastojen jaotteluperusteista -- päivitys 1.4.

<< < (2/8) > >>

Lizlego:
Mua ärsyttää tää jaottelu mikä meillä on RPF-osastoilla. Mä tulen hulluksi kun yritän päättää mille osastolle ficcini kuuluu. Meinasin laittaa pari ficciä tänne ja alkoi taas ottaa päähän sama juttu, mikä monesti ennenkin eli tää jaottelu. Mun ficeissä on ehkä seksiä ja romantiikkaakin, mutta sitten vielä lisäksi draamaakin, mutta ei pahemmin angstia, ehkä sitäkin joo. Onko ratkaisu siis Muut tyylilajit -osasto, jos kyseessä on yhdistelmä kaikesta? ;D Tiedän että tää on äänestetty, mutta pakko oli avautua kun ei ollut ensimmäinen kerta kun meni hermot. :D

Beelsebutt:
No aika kauanhan tässä on ollu genrejaottelu, laitetaanko ikärajoittain? Erotetaan yksiosaiset ja moniosaiset? Kuten HP-osastolla?

Lizlego:
En mä tiedä. Jos ihmiset on tyytyväisiä näin, ei kai sitä kannata mennä muuttamaan. Jos vaikka ihmiset sanoisi mielipiteitään asiaan.

Beelsebutt:
Jos vaikka pistäis uuden äänestyksen? :) Tai no voihan porukka tuosta poistaa/vaihtaa ääniään, mutta paljonko tässä äänestyksessä on niitä, jotka ei oo ollut aktiivisia ties kuinka moneen kuukauteen (vuoteen)?

zilah:
Sanon tähän saman kuin aikoinaan Lotr-osastolla. Minustakin genrejaottelu on ehkä typerin mahdollinen tapa jaotella ficit. Mikä tahansa muu on parempi.  Itse kannattaisin ehkä ihan vain ikärajojen mukaan, kun ei Fifissä kuitenkaan niin paljon uusia ficcejä tule.


zilah

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta