Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

Haluatko oikolukea tai tarvitsetko itsellesi oikolukijan/betan?

<< < (3/5) > >>

zilah:
No minä olisin ainakin valmis beetaksesi, Liz raksu. Vaan en tiedä sitten, olenko paras tähän koska tuo Underworld-fandom on ihan uppo-outo. Toki kiinnostaa tutustua, jos vaan kerrot missä siihen pääsee käsiksi ja mikä juttu se oikein on.

Muttah, jos olen yhä edelleen vailla beetaa niin paiskaa meilillä. Osoitteen tiedät. Ja niitä valistavia linkkejä saa yhä edelleen laittaa.... ;D


zilah

Lizlego:
Nakki napsahti sitten nyt!  ;D Mä laitan sulle yksäriä kohta ja kerron lisää.  :D

Gwyneth:
Jaksaisiko joku betata alle kymmensivuisen pateettisen ja kliseisen matalan ikärajan sisällissotatekstin? Kaipaisin ihan oikeasti kursailematonta palautetta, enkä suoraan sanottuna tiedä saako lukija tekstistä yhtään mitään irti. Mikään kiire betaamisella ei ole, enkä tiedä laitanko kyseistä tekstiä koskaan tänne tai muuallekaan.

// Asia hoidossa. Kiitos!

Lizlego:
Olen vapaaehtoinen, mutta mulla on työnalla ensin toinen teksti, joten varmaan ei ihan heti palautetta tipu.

Arte:
On täällä tällainen topic! Koska olen aina innokas betaamaan:

Kokemusta löytyy noin viiden vuoden ajalta ja itsekin kirjoittajana osaan kaiken maaliman kielioppisäännöt hyvin. Tykkään analysoida ja pohtia, keskustelen mielelläni teksteistä kirjoittajan kanssa. Annan palautetta ja jos huomaan jotain ei-niin-toimivaa, sanon siitä kohteliaasti ja myönteisesti, jotta asia voitaisiin korjata. Tykkään tehdä punaisia merkintöjä suoraan tekstiin.

Olen intohimoinen femmeilijä, mutta olen valmis betaamaan ihan mitä paritusta tahansa. Vaikka mainittakoon, etteivät kaikki yleisimmät hetti-paritukset ole suosikkejani. Rarea suosin kaikessa. Olisin erityisen mielissäni parituksettomista ficeistä, niissä on aina se oma hohtonsa. Olen valmis betaamaan niin lyhyttä kuin pitkääkin, vakibetana tai vain sen yhden kerran. Ikärajoilla tai genreillä ei ole sinänsä väliä, tahdon avartaa itseäni. Fandomeina käyvät mm. Harry Potter, Narnia, originaali, FMA, House, L-koodi... Voin periaatteessa betata minkä fandomin tekstin tahansa, mutta sisällöllistä apua minusta ei siinä tapauksessa välttämättä ole, jos en tunne miljöötä. Mutta aina kannattaa kysyä! Olen tutustunut vähän vaikka mihin. Ja niin, betaan vain suomeksi. Englanti ja saksa ovat vahvoja kieliä, mutta eivät virheettömiä että jos haluaa uskaltautua luottamaan ei-täydellisyyteen niin... Olen myös utelias käännösten suhteen!

Ilmoitus voimassa toistaiseksi. Ainakin yksärillä saa kätevästi huomion. Ja saa kysellä asioita, olen hajamielinen ihminen. Pyrin betaamaan tekstin viikon sisällä, jos menee kauemmin niin sitten on jo poikkeus ja unohdus kyseessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta