Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

Haluatko oikolukea tai tarvitsetko itsellesi oikolukijan/betan?

<< < (5/5)

Pahatar:

--- Lainaus ---Mä tarttisin juuri nyt akuutisti betan tai jonkun sen tapaisen, joka on lukenut Mestariveivaajan, mutta yleensäkin jatkoficceihin jonkun kannustajan tai betan, joka samalla kertoo että sopiiko jatko edeltävään osaan ja joka jaksaa lukea jatkoficcejä.
--- Lainaus päättyy ---

Kun äsken näin tämän viestisi, mietin pitkään, kehtaanko ylipäätään tarjoutua, kun olen ollut pitkän aikaa tosi epäaktiivinen, enkä ole täälläkään lukenut ficcejä aikoihin - ja taas on sun viimeisin viestikin jäänyt ilman vastausta... :'( Mutta siis siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että et löydä ketään parempaa, niin haluaisin kuitenkin ilmoittautua. :-[ Tykkään lukea kovasti mitä vain kirjoitat, mutta näköjään se pitää lähettää tai muuten osoittaa mulle, että saan aikaiseksi lukea ja kommentoida.

Minkälaista tarkempaa kommenttia haluaisit muuten kuin tuohon pitkän ficin jatkamiseen liittyen?

Lizlego:
Tahtooko joku lukea oikolukea lätkäartikkelia? Asiasisällön arvioinnissa ei niin väliä, koska sitä ei ole, mutta puuttuvat sanat olisi syytä bongata ja kirjoitusvirheet korjata. Olisi aika kiire aikataulu, koska täytyisi tehdä tämän illan aikana jahka ensin saan koko jutun valmiiksi, mikä on sekin ehkä. :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta