Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

Haluatko oikolukea tai tarvitsetko itsellesi oikolukijan/betan?

<< < (2/5) > >>

Beelsebutt:
Jeh.


No, nyt tää on yhteisen otsikon alla, joten ongelmaa ei enää ole :D

zilah:
No eipä tuossa sinun kuvauksessasi ole mitään, mitä en pystyisi sulattamaan, Sarelon. Vaikken olekaan vereen ja suolenpätkiin kovin ihastunut, niin vähän kaikkea on tullut beetailtua.  Femme on ok, siirappi on huume jota ilman en voi olla, ja kukaan ei varmaan minua laske kukkahattutädiksikään.

Jos kelpaan beetaksi, niin anna tulla. Osoite on siis: zilahinarkisto ät gmail piste com


zilah

Sarelon:
Okei, tosi kiva, zilah <3 Eikä se väkivaltaosio ihan splatteria ole, mutta ei lapsille sopivaakaan. Pistän prologin ja ykkösluvun tulemaan, ne ovat jollakin tavalla valmiita.

DWW:
//Löytynyt!


Uusi foorumi, uudet kujeet jne.


Etsisin betaa tarinalleni.

Tekstistä: HP-fandom, K-18, BDSM, ainakin yksi luku. Ainii ja hettiä.
Betasta: Haluat kiinnittää huomiota niin tekstin asuun kuin sisältöönkin.
Kirjoittajasta: Ei ole kirjoittanut paljoa viime vuosina, tekstiasu kaivannee siis hiomista. Ideat on vähintään parhaita ja yleensä viel superimpii.


Suosiollista yhteydenottoanne odottaen,
DWW

Lizlego:
Mä etsin betalukijaa täältä Twilight/Underworld crossover-parodialle/huumorille, en tiedä kummalle tuon luokittelisi, mutta joka tapauksessa ei pidä ottaa vakavasti. En ole ihan vielä valmis, mutta kyseessä ei ole mikään älyttömän pitkä teksti ja tällä viikolla varmasti valmistuu. Tiedot tekstistä:

Otsikko: Ei voi olla totta
Genre: Huumori/parodia
Ikäraja: K-18
Päähenkilöt: Lucian, Carlisle, Michael (ja niin edelleen, en luettele kaikkia), parituksia en luettele
Yhteenveto: Michael Corvin on viehättynyt pikkukaupunki elämään ja on etsiytynyt sinne harjoitteluun. Lucian on jäljittänyt hänet sinne arvellen, että isojen kaupunkien ulkopuolella hän olisi turvassa, mutta mites ollakaan kun tuntemattomat mahtivampyyrit astuvat kuvaan ja uhkaavat sotkea Lucianin suunnitelmat ja mielenterveyden?
Varoitukset: Hyödytön väkivaltaa ja varmaan yhtä hyödytöntä seksiä. ;D

Betaltani mä toivon ehkä, että on jotenkin tietoinen kummastakin maailmasta, jotta pystyy arvioimaan mun vitsien ja huumorin tason ylipäätään tasolla huono/erittäin huono.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta