Keskustelut > Pälinää

Mainostauko

(1/12) > >>

Monster:

--- Lainaus ---Ja noista kotisivuista. Minulla esimerkiksi on linkit tuolla allekirjoituksessani. Tai kaipa tänne pälinäosastolle voisi laittaa topicin, jossa niitä mainostetaan? Mitä adminosasto sanoo siihen?
--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus ---Vapaastihan sitä saa tehdä uusia topsuja tänne, ei FiFin käyttäjät oo koskaan olleet kauheen rajoittavia?
--- Lainaus päättyy ---

Näiden perusteella pistin nyt tämän pystyyn ja täällä saa porukka mainostella omia kotisivujaan, foorumeita yms yms yms.

Itselläni olisi ennen ollut mainosteltavaa vaikka ja kuinka mutta nyt mainontavarani rajoittuvat vain yhteen keskustelufoorumiin, elikkä:

Fellowship www.armleg.com/fellowship

Tällä foorumilla on kaksi päätarkoitusta. Ensimmäinen on ehkäistä yksinäisyyden tunnetta ja luoda yhteenkuuluvuutta. Toinen on ajantappo. Täällä voi höpötellä, tutustua muihin käyttäjiin, julkaista omia tuotoksiaan jne. Roolipelaaminen on kysymysmerkin alla riippuen onko siihen halukkaita. Ja jos tänne jotain lisää haluaa niin asialle pyrimme tekemään jotakin. Pääpointtina olisi se että kaikilla olisi mukavaa ja että yksinäiset saisivat luotua joitakin kontakteja muiden käyttäjien kanssa.
Jos foorumilla voi myös helpottaa jonkun oloa niin se on vaan kiva juttu.

Foorumilla on nyt kuusi jäsentä, elämääkin kiitettävästi ja lisää kaipailtaisiin, tutustukaa ihmeessä jos kiinnostaa edes etäisesti =) Otamme avosyliin kaikenlaista porukkaa vastaan, mutta suvaitsevaisuutta tarvitaan, sillä idea perustuu tasa-arvoon eikä syrjintää harrasteta.

zilah:
Nooh, minun erilaiset sivustoni ovat olleet jo toiminnassa jonkin aikaa, mutta en ole tullut niitä mainostaneeksi. Korjataanpa tilanne nyt.


Täältä löydät  Twilight-ficcini ja kuva-arkistoni

KuolaaCarlislea.com Tämä sivu tuskin tarvitsee lisäesittelyjä. Tervetuloa kuolaamaan Carlislea, mutta myös kaikkia muita ihanaisia suosikkejanne. Täällä saa päästää pienen sisäisen fanityttönsä irti!  :D

Täältä löydät suomenkieliset Lotr-ficcini sekä kuvagalleriani

Täältä löydät englanninkieliset Lotr-ficcini sekä kuvagalleriani



zilah

Chuuko:
Enkö mä muka ole tunkenu tänne tähtimainosta?  :o

Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon on tosiaan Disney- ja ysärifikeille tarkoitettu foorumi.
Jänskän jutun tästä tekee se, että foorumi on juuri muuttanut uusille sivuille, joten uutukaiset jäsenet ja aktiivikirjoittajat ovat äärimmäisen tervetulleita.

Ja kukapa ei haluaisi lukea fikkejä Aladdinin ja Jasminen mattoseikkailuista, Prätkähiirten kamppailusta Leipäjuustoa vastaan tai jopa Pocahontasin ja Kaarnamuorin kahdenkeskeisistä tuokioista...

Lavande:
No ei oo mun sivu, mut mainostan kuitenkin!

Löysin supermahtavan sivun! Voi olla monelle jo tuttu, mutta itse ensi kertaa tutkin.
Tvtropes!
Tuonne hakuun joku sarja tai elokuva, niin siellä on hauskasti listattu teoksen käyttämät keinot ja missä muissa elokuvissa tai vaikka musikaaleissa samaa keinoa käytetään. Minusta oli sangen riemukasta tietää, että muutkin näkevät samat kohdat lempiohjelmassani homoeroottisina!  ;D

culliina:
Kai täällä saa jutellakin eikä vain mainostaa?

Toi Chuukon sivu on aivan ihana! Tekninen puoli ei vielä toimi ihan niin hyvin kuin täällä ja finissä, mutta idea on mahtava ja jotenkin tuli heti kuva, että vaikka jäsenmäärä onkin alle sadan, siellä on silti aika aktiivista porukkaa ja homma toimii. Vaikka tietysti mun on vähän paha sanoa, koska oon ollut rekisteröityneenä alle vuorokauden :D Finiläisiä siellä näköjään lähinnä pyörii.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta