Keskustelut > Pälinää

Mainostauko

<< < (3/12) > >>

malla:
Voi Gwyn. :D Sen verran voin sanoa, että 25:stä pelaajasta puuttuu 7, ja sitä ei olla järkkäämässä ilman niitä puuttuvia hahmoja - jokainen hahmo on ilmeisesti melko tärkeä pelin kannalta. Muahan ei sinällään haittaa vaikka se vähän siirtyisikin, mutta tuo itse peli kiinnostaa kovasti, ja toivon vaan ettei se jää järjestämättä mikäli osallistujia ei löydy tarpeeksi. :(

Lizlego:
Mulle ei saa mainostaa larppeja. En tahdo joutua kiusaukseen. LOL.

malla:
Liz, tule larppaamaan, tule tule tule. :P Heha.

Susijärven krouvi vaan kuulostaa niin hauskalta, että olisi todella sääli jos se peruuntuisi. (Tää taitaa olla eka kerta kun mainostan täysin mulle vieraiden ihmisten larppia - vaikkakin puhtaasti itsekkäistä syistä. 8))

Lizlego:
Baaripelit on parhaita tai mitkä tahansa pelit, mitkä ei vaadi fyysistä rasitusta ja missä porukka "kännää".

Beelsebutt:
Ei ole minun, mutta koska koen huonoa omaatuntoa kieltäydyttyäni liittymästä, kun mulle ihan invitation ficcien perusteella napsahti inboksiin, niin lievitän fiilistäni mainostamalla:


Beyond Stone Walls


En tiedä enempää kuin mitä tuolla foorumilla kerrotaan, mutta jos jotakuta kiinnostaa ropettaa Pottereita englanniksi, niin ihan pätevältä paikaltahan tuo vaikuttaa! :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta