Fanifiktio fandomeittain > Taru sormusten herrasta

Glorfindelin pahin painajainen, K-12

<< < (3/3)

zilah:
Herranen aika! Tännehän on tullut oikea vyöry kommentteja sillä välin kun olen ollut netittömässä tilassa.

Sirina: Toivon todella, että eksyisit lukemaan vähän laadukkaampiakin tekeleitäni kuin tämän. Hattarankevyttä hömppähän tämä oli,  mutta hauskaa jos pidit.

Galenwen: Kiitos, ystäväiseni. Muistelen sinun joskus sanoneen, ettet pidä Lotr-ficeistä vaikka Tolkienin kirjoista pidätkin.  Minua ilahduttaa kuulla, että pidit tästä.

Beelsebutt: Kiitos, Buttis raksu. Juuri sellaiseksi höpöhuumoriksi tämä on tarkoitettukin. Täytyy myöntää, että tuosta Lordillisesta Lärpäsenlätkijästä olen aika ylpeä. Siinä vasta arvonimi... ;D

Palladium: Voi Palla! Sait kommentillasi minut melkein putoamaan tuoliltani, kun nauroin niin hervottomana.  Glorfindel on todellakin taatusti ja varmasti mies. Minua harmittaa hirveästi, että PJ mokoma jätti hänet elokuvasta pois ja korvasi Arwenilla. Mutta hienoa että pidit. Kyllä sitä jokainen tarvitsee tällaista kepeämpää tarinaa välillä.

Liz: Kiitos, ystäväiseni. Sinä taidatkin olla valveutunein tämän foorumin ihmisistä, mitä Lotr-canoniin tulee. On se harmi, ettet itse enää tätä fandomia kirjoita, koska minä pidin niistä ficeistäsi ihan hirveästi.

Fiorella: Kiitos. pikku ötökät voivat olla kiusallisia. Myönnän, että tässä käytin itseäni Glorfindelin esikuvana, koska itse pelkään ötököitä melkein hysteerisesti. Johtuu ihan itsesuojeluvaistosta, koska olen niille todella allerginen. 

Buttis&Liz: Oikeassa olette. Glorfindelhan sinne kahlaamoille meni, eikä suinkaan Arwen, niin kuin elokuvassa. PJ perhana meni ja otti ihanaisen Gloryn pois.   >:(

Ja niin, eihän ne sormusaaveet mitään verrattuna Lärpäsiin...:D




zilah

Chuuko:
Enpä ole tähän mennessä lukenut LotR:in parista kuin joitain "vakavia" fikkejä, ja tämä yllätti varsin positiivisesti.
En välttämättä olisi uskonut Glorfindelistä irtoavan tällaistakin huumoria.  :D
Eimutta loistavaa että, näillä epätunnetuilla sivuhahmoilla kirjotetaan.
Ja eikö kaikki haltiamiehet ole vähän neitimäisiä, ymmärtäähän sen nyt jos raukkaparkaa luullaan naiseksi pelkän nimen perusteella.  ;D

Enkä suinkaan lukenut loppua lärpästenkätkijäksi...

zilah:
Kyllä haltioista saa irti yllättävän paljon söpöilyä ja huumoriakin. Juuri siksi he suosikkejani ovatkin. Tolkien itsekin kirjoitti että "jotkut heistä  (haltioista) olivat iloisia kuin lapset."

Tuosta neitimäisyydestä voidaan olla montaa mieltä. Leffojen neiti-Legolas on varmasti vahvistanut sitä käsitystä. Minusta he ovat kauniita, mutta eivät naismaisia.

Hauskaa että pidit,


zilah

culliina:
Huono huumori on tosiaan hyvä kuvaus. Kun tätä alkaa lukea, ensimmäisestä lauseesta nousee kasvoille epäuskoinen dafuu-naurahdus ja  huonoa enteilevästi alkaa odottaa pahinta. En sanoisi tätä pahimmaksi, koska nauroin liikaa ;D Tosiaan menee yli, mutta niin reippaan riemukkaasti, että tämähän on loistava! Ihan niin kuin Rukan viemärinvihreä sadehirviö on niin kamala, että sitä on vain pakko käyttää.

Tämä muuten hämmentää kovasti:

--- Lainaus ---Lordi Glorfindel oli paitsi Keski- maan seksikkäin ja kaunein haltia, myös rohkein.
--- Lainaus päättyy ---
Onko tuo kirjoitusvirhe? Näyttää niin kumman kierolta, että grammaatinatsi sisällä kauhistuu niin, että ei osaa sanoa mitään. Loistava aloitus muuten, seksikäs on sanana varsin harvinainen tlotreissa, vaikka sitäkin yleisempi lukijoiden mielessä. Noin kokonaisuutena varsin radikaali lause ja ellei genre olisi huono huumori, esittäisin vastalauseen ;) Koska Glorfindelkö seksikkäin ja kaunein haltia Keski-maassa? Hahaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta