Kirjoittaja Aihe: Kilpailunurkka  (Luettu 3007 kertaa)

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Kilpailunurkka
« : 16-02-2010, 13:47:19 »
Onkos täällä kilpailutekstejä miettiviä?

Käsittääkseni tällä hetkellä ajankohtaisin ja kattavin listaus meneillään olevista kilpailuista löytyy täältä: http://www.teonsana.net/kirjoituskilpailuja/
Joutaisi kai sitä taas kokeilemaan onneaan, mutta Nova taitaa tänä vuonna tulla hiukan silmille. Mites te muut? Ja onko muita listoja tullut vastaan? Netticolosseumin foorumilla näyttäisi myös olevan listaus, kumpi lie paremmin ajan tasalla?
« Viimeksi muokattu: 14-08-2012, 16:39:08 kirjoittanut malla »
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kilpailunurkka
« Vastaus #1 : 16-02-2010, 15:53:16 »
Mä aion lähettää yhden vampyyritekstin Novaan ihan vain siksi, kun ne arvostavat niin paljon vampyyritarinoita. :D Johonkin ei-spefi-kisaan voisi ottaa osaa. Mulla on ehkä enemmän mainstream-tyyli ja ideat. Spefi vaatii liikaa mielikuvitusta ja mua kiinnostaa enemmän psykologia.

Poissa DWW

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 76
  • Idea +2, motivaatio -3
Vs: Kilpailunurkka
« Vastaus #2 : 16-02-2010, 18:45:59 »
Nooh, mää oon tässä Liziä kiusannut tekstillä, jonka aion tuonne Novaan lähettää. :D Lisäksi on jo suunnitella toinen fantasianovelli, jonka ajattelin lähettä sitten aikanaan johonkin toiseen kilpailuun... tosin siitä olisi tulossa niin imelää romanttista hömppää, että ehkä on parempi, että se ei koskaan päädy paperille. :D Mutta kiitos linkistä, sulo! Kätevä nippu linkkejä, joista valita seuraavat uhrit kilpailut, joihin osallistua. ;)
Pienet aivot kuluttavat vähän energiaa.

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Kilpailunurkka
« Vastaus #3 : 16-02-2010, 21:33:14 »
DWW ja Liz, lykkyä Novaan! Nuo tänne postailemani originaalit olivat viimevuotisen Novakierroksen yritelmiäni, en edes muista enää mitä lopulta sitä yhden hullun viikonlopun aikana syntyneestä rytökasasta raadille lähetin naureskeltavaksi. Mulla on ongelmana laittaa sinne aina joku akuankkakäänne ja se sitten latistaa jutut yhden naurun väläyksiksi, joita ei enää myöhemmin muistella.

Romantiikkahömppäkisojakin on kai aina menossa vähän väliä, mutta jostain syystä niitä ei kukaan postaa nettiin. Tai jos postaa, saa siitä huutia. Pitäisiköhän sitä raahata itsensä kirjastoon Reginoita väijymään?
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Kilpailunurkka
« Vastaus #4 : 14-08-2012, 11:55:58 »
Onkos täällä kilpailutekstejä miettiviä?

Käsittääkseni tällä hetkellä ajankohtaisin ja kattavin listaus meneillään olevista kilpailuista löytyy täältä: http://www.freewebs.com/teonsana/kirjoituskilpailuja.htm
Joutaisi kai sitä taas kokeilemaan onneaan, mutta Nova taitaa tänä vuonna tulla hiukan silmille. Mites te muut? Ja onko muita listoja tullut vastaan? Netticolosseumin foorumilla näyttäisi myös olevan listaus, kumpi lie paremmin ajan tasalla?

Tän vois päivittää, uusi osoite on http://www.teonsana.net/kirjoituskilpailuja/

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.