Fanifiktio fandomeittain > Taru sormusten herrasta

Nuku, nuku pikku haltia, K-12

<< < (2/2)

culliina:
Oioi, oon lukenut tän aiemmin finissä, mutta en muista kommentoinko.

Tää oli ihanan kepeä ja hyväntuulinen ficci, hihittelin itsekseni koko ajan :D Tuitui, Glorfindel on tässä kyllä ihanan suloinen. Henkilönä hän on minusta vähän ristiriitainen: toisaalta mahtava ja vanha, toisaalta käsittämättömän ihana ja rakastettava, sellainen komea nallekarkki. Nämä kaksi eivät oikein omassa mielessäni tahdo yhdistyä, siksi onkin mukava lukea vain yhdestä puolesta kerrallaan :P Lindir sen sijaan on aikalailla täydellinen: vanha, muttei liian, runollinen muusikko ja kauniskin vielä. Ja tässä häneen oli liitetty suloinen ripaus naiivisuutta, kui ihunaa! ^^ Elrond on taas tuollainen vanha pervo, aika odotettavaa, että juuri hän antoi parhaan ja herkullisimman neuvon.


--- Lainaus ---Ja tuo Glorfindelin lemmikinsininen silkkipaita näyttää upealta sinun päälläsi.”
--- Lainaus päättyy ---
Hihityksen huipentuma, kui suloista! Lemmikinsininen on kyllä enemmän Glorfindelin väri, joten en ehkä Elrondin mielipiteeseen yhdy (vaan käskisin heti riisumaan paidan... ja vaikka vähän muutakin ::) ), mutta hih. vaatteiden vaihdossa on sitä jotain hurmaavaa, josta tykkään kovasti. Ehkä se on fyysinen merkki yhteenkuuluvuudesta tai jotain, en ole varma. Ihanan paljon haltioita tässä esiintyi, ei ollenkaan vähäisimpinä kaksoset.

Sulla tuntuu olevan aika selkeä oma tapasi kirjoittaa ja ilmaista asioita, kaikki (tai ainakin ne, joita itse olen lukenut) tekstisi tuntuvat olevan melko kieleltään yhteneväisiä ja toisiaan täydentäviä, ei välttämättä paha asia :) Ainakin teksti kulki mukavaan tahtiin eikä ollut missään kohtaa puisevaa (aka hihitykseni tauoton)

~culliina






Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta