Kirjoittaja Aihe: Hyvästi | K-7, Drama, lievä Angst, puolitoistaraapale  (Luettu 1546 kertaa)

Poissa Evelyn

  • Ruiskaunokki
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 38
Kirjoittaja: Evelyn
Ikäraja: K-7
Genret: Drama, Pohdinta, Lievä Angst
vastuuvapaus: Min, min ja min
Varoitukset: Viittausta itsemurhaan
A/N: Tuli vaan kauhee tarve kirjottaa ja mikään haaste ei ottanu tuulta alleen, joten päätin kirjotella tämmöösen ;D

Kommentit on kivoja :-*




Rikoit minut, en päässyt irti tarpeeksi nopeasti. Rakas, miksi? Rikoit minut, mutta tallensit kaikki pienet palaseni. Voidaksesi katsella minua myöhemminkin. Miksen saannut olla kokonainen? Jos olisin ehjä voisin rakastaa sinua esteettömästi, antaa kaikki kaltoin kohtelut anteeksi. Haluan taas olla ehjä! Anna minun olla ehjä. Saanko kerätä särkyneet palaseni ja olla ehjä rakastamaan sinua oikein.


Tuntuu kuin olisin sillalla. Sydän yksin hylättynä, revittynä palasiksi. Katseeni laahaa asvalttia kunnes joen pinta tulee näkyviin kaiteen raoista. Nousen hitaasti seisomaan kaiteelle. Sydämeni tuntuu rauhalliselta, kuin se olisi hyväksynyt aikeeni. On taas se masentavin aika vuodesta, syys. Tiesit, että olen jo valmiiksi heikko, silti. Silti jätit minut ja revit sydämeni kahtia. Haluaisin vain nukkua monta kuukautta.


Muistatko kuinka tapasimme? Sen kesälauantain. Bussipysäkillä, juttelimme pitkään ja bussi melkein jätti meidät kyydistään. Kuinka kuljimme samoissa porukoissa, hölmöilimme yhdessä. Emme jääneet koskaan kiinni, olimme voittamattomia yhdessä. Nyt kuitenkin olen yksin, kiinni jäänyt. Sinä pääsit pakoon. Hyppään sillalta alas hyiseen veteen. Kohta en enää kaipaa syliisi.

by me

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Hyvästi | K-7, Drama, lievä Angst, puolitoistaraapale
« Vastaus #1 : 31-03-2012, 15:39:22 »
Huh, tässä oli ihan älyttömästi tunnetta ja tunnelmaa, todella synkkää ja surullista tekstiä.

Lainaus
... antaa kaikki kaltoin kohtelut anteeksi.
Kaltoinkohtelut on (tietääkseni) taas niitä rrraivostuttavia sanoja, jotka häiritsee mua jos ne on kirjoitettu erikseen, mutta jotka kuitenkin voi kirjoittaa sekä yhteen kuin erikseen, eikä kumpikaan muoto ole kuitenkaan väärin. x)

Lainaus
... ja olla ehjä rakastamaan sinua oikein.
Ehkä paremmin muotoutuisi tyyliin näin; ... ja olla ehjä rakastaakseni sinua oikein.

Näin synkistä teksteistä on aina jotenkin tosi vaikeeta sanoa mitään, mutta halusin tulla ilmoittamaan lukeneeni tämän. Tosi surullinen ajatus, että joku tekisi itsemurhan yhden ihmisen vuoksi, olkoonkin vaikka sitten Se oikea. Se vetää aina tosi hiljaiseksi ja surettaa. :c
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.