Kirjoittaja Aihe: Se toinen osapuoli (s / oneshot )  (Luettu 1321 kertaa)

Poissa Penber

  • Pieni sieni sateella
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 26
Se toinen osapuoli (s / oneshot )
« : 27-04-2010, 12:08:15 »
Title: Se toinen osapuoli
Author: Penber
Raiting: S
Genre: angst, oneshot, twinsest
Pairing: Fred/George
Disclaimer : En omista ;<.

Summary: Kuolema ei ole este välillämme.

A/N: Tämän ficin ideanahan on, että joku Potter-hahmo puhuu haudan takaa jollekin tai sitten ihan vaan yleisesti. Tämä syntyi iha vaa siitä, että entinen anoppini oli kaksonen. Se kuollut osapuoli. Ja kun tapasin sen elossa olevan, huomasin miten hajalla hän vieläkin oli (sillo ku nähtiin siitä kuolemasta oli jo yli vuosi..)

Song: Three Days Grace - On my own


I walk alone
Think of home
Memories of long ago
No one knows I lost my soul long ago


Anteeksi.
Mitään muuta en voi enää sanoa. Tiedän, etteivät sanat riitä kertomaan, kuvaamaan, todistamaan. Mutta muuta minulla ei ole enää tarjottavana. Ja minä tiedän, että tiedätte sen.

Minä synnyin “sinä toisena osapuolena”, eikä minua siksi ole koskaan tarkoitettu olemaan yksin. Sitä on vaikea käsittää, jos ei itse ole kokenut samaa. Kun tulin tähän maailmaan, hän oli kanssani. Hän on siitä lähtien jakanut kaiken kanssani. Ilot, surut, onnistumiset, pettymiset.. Kaiken. Hän oli paras ystäväni, sielunkumppanini, rakkaimpani. Osa minua itseäni. Se osa, joka teki minusta kokonaisen.

Kun hän lähti pois, osa minusta kuoli sinä päivänä. Oli kuin tumma kangas olisi laskettu silmieni eteen, sillä en nähnyt enää selvästi. Sieluni oli turta, enkä siis jaksanut välittää. Valehtelin teille, sanoessani kaiken olevan hyvin. Kuinka olisi voinut? Äiti, sinä kärsit eniten. En halunnut sitä ja olen pahoillani siitä. Anna anteeksi poikasi itsekkyys, joka vei hänet lopulta sinne, mistä vain harvat uskaltavat puhua.


Lied too much
She said that she's had enough
Am I too much
She said that she's had enough
Standing on my own
Remembering the one I left at home
Forget about the life I used to know
Forget about the one I left at home


Koti ei ollut enää sama paikka ilman häntä. Minä en ollut enää sama ihminen. Kaikki oli uutta ja erilaista. Minun oli synnyttävä uudelleen ilman häntä. Vaaditte mahdottomuuksia.


I need to run far away
Can't go back to that place
Like she told me
I'm just a big disgrace

Lied too much
She said that she's had enough
Am I too much
She said that she's had enough
Standing on my own
Remembering the one I left at home
Forget about the life I used to know
Forget about the one I left at home

So now I'm standing here alone
I'm learning how to live life on my own


Kuolema ei ole este välillämme.

Nyt olen kotona. Siellä missä on Fred, siellä olen turvassa.

Täällä me odotamme. Samat vanhat metkut mielessämme. Ette pääse niitä karkuun. Kuolema ei ole este välillämme. Muistakaa se.

Rakas poikanne,

George - se toinen osapuoli


A/N2: Kommatkaa vaan, en minä pure.

Poissa Evelyn

  • Ruiskaunokki
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 38
Vs: Se toinen osapuoli (s / oneshot )
« Vastaus #1 : 28-04-2010, 00:10:14 »
Minä uskallaudun kommaamaan, vaikka purenta vaara olisikin ;)

Tämä oli kirjoitettu hyvin, mutta minä olisin ihan mielelläni lukenut vielä pidempäänkin. Fred ja George ovat suloisia yhdessä ja Rowling tekeekin siinä suuren virheen kun menee ja tappaa Fredin viimeisessä kirjassa :'( Kappale sopi tähän todella hyvin(muutenkin tuo kappale on ihana<3).

Lainaus
Nyt olen kotona. Siellä missä on Fred, siellä olen turvassa.
Lempikohta ficistä! Tuo nyt vaan on niin suloinen, jotenkin.

Näin yömyöhään et järkevämpää kommenttia saa ;D Kiitän vain miellyttävästä lukukokemuksesta :-*

~Evelyn

by me