Kirjoittaja Aihe: Superhessuksi? #2 -- ensimmäinen viesti päivitetty 10.4.  (Luettu 10336 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
// Päivitys 10.4.
Superhessuhaku on päättynyt ja superhessut on hessutettu. Uudet haut avautuvat joskus kesän jälkeen. Tässä topikissa voi edelleen keskustella superhessuista ja -hessuilusta.




Superhessu on nimitys niille käyttäjille, jotka toimivat FiFissä moderaattoreina. Superhessuilla on oikeudet muokata aiheita ja viestejä kaikilla osastoilla. Heiltä voi myös pyytää oman aiheensa siirtoa toiselle osastolle. Jos foorumi kovasti laajenee, voi olla, että superhessuille osoitetaan heidän haluamiaan vastuualueita. Oikeudet pysyvät kuitenkin joka osastolle.

Tähän topikkiin voi ilmoittaa, jos on itse kiinnostunut toimimaan FiFin superhessuna. Jos kiinnostus superhessuiluun on suurta, ennen valintaa järjestetään vaalit (= äänestys), joissa jokainen käyttäjä voi antaa äänen/ääniä haluamilleen superhessukandidaateille. Superhessuhaku on voimassa toistaiseksi, eikä vaalipäivää saati sitten toimikautta ole vielä päätetty.

Superhessuus on määräaikainen ja jatkuvuus riippuu niin omasta halukkuudesta, käyttäjien hyväksynnästä kuin ahkeruudesta (muutoslogitiedostot julkistetaan viimeistään vaalien alla).

Aiheesta keskusteltu aiemmin täällä.



Tähän mennessä kiinnostuneita:

Amy Malfoy
Carlotina
Dina
(Galenwen)
humph
Needled
Nikki
Sirina Black
Stargazer
« Viimeksi muokattu: 10-04-2009, 07:28:51 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Sirina Black

  • Liemimestarin vaimo
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 28
  • Honestly, Severus! I believe you...
Vs: Superhessuksi? #2
« Vastaus #1 : 11-03-2009, 23:51:16 »
Hmmm, ei ole kyllä oikeastaan ollenkaan kokemusta modeilusta (mitä nyt pari päivää yhdellä keskustelufoorumilla ehdin modena toimia ennen kuin se kaatui jostain syystä), mutta kiinnostunut olisin ja tekemällähän sitä oppii.
Vahvasti terapian tarpeessa...

Hommat hanskassa, hanskat hukassa ja lääkitys kohdillaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Superhessuksi? #2
« Vastaus #2 : 12-03-2009, 10:16:12 »
Offaanko superhessutopiccia nyt, mutta milloin me äänestetään siitä adminien toimikauden pituudesta, siis muiden kuin sun omasta? ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Superhessuksi? #2
« Vastaus #3 : 12-03-2009, 10:43:10 »
Pistetäänhän ensin keskustelua siitä, laitetaanko adminius samalla tavalla kiertoon vai ootetaanko, että mogaillaan tai väsytään adminiuteen? :)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Superhessuksi? #2
« Vastaus #4 : 12-03-2009, 11:28:37 »
Pistetäänhän ensin keskustelua siitä, laitetaanko adminius samalla tavalla kiertoon vai ootetaanko, että mogaillaan tai väsytään adminiuteen? :)
Ehdotan, että puolen vuoden välein äänestys, vaihdetaanko admineja, tai tarvitaanko lisää. Jos käyttäjät haluavat vaihtaa, tai lisätä admineja kesken kauden, äänestys aloitetaan myös silloin, vaikkapa kahdesta mielipiteestä. Jos useampi kuin kaksi käyttäjää vaatii admin-muutoksia, adminit pannaan välittömästi viralta ja uudet äänestetään, toki myös viraltapannut adminit voivat osallistua ehdokkaina äänestykseen. ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Superhessuksi? #2
« Vastaus #5 : 12-03-2009, 13:30:45 »
Oletteko tulleet ajatelleeksi miten hauskalta viraltapano kuulostaa?  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Superhessuksi? #2
« Vastaus #6 : 12-03-2009, 15:10:29 »
Muakin voi viraltapanna!


Ei vaan oikeesti, jos käyttäjät tuntuu tyytymättömältä mun värkkäämiseen, niin tokihan mut voi kans viraltapanna, vaikka oonkin perustanut tän. Sitten vaan teen uuden tilin ja vanhaa käyttävät senhetkiset värkkääjät, jos tarvetta tulee.


Mutta joo, kerran vuodessa on liian harvoin, mutta puolen vuoden välein vois olla ihan jees. Eli jos valitaan superhessuja vaikkapa maaliskuun ajan? ja seuraavat vaalit pidetään, niin modeille kuin admineillekin, sitten syys-/lokakuun korvilla? :E


Miltäs kuulostais, että jos pidettäisiin tätä topsua auki maaliskuun ajan, sitten äänestettäisiin (olettaen että halukkaita on enemmän kuin montako superhessua tarvitaan, montako niitä muuten tarvitaan? o.0) viikon, parin ajan?


Mieltä?
Fifi-ficitLJAO3

Poissa toyhto

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 105
    • LJ
Vs: Superhessuksi? #2
« Vastaus #7 : 12-03-2009, 15:52:12 »
Hyvältä kuulostaa. En ota kantaa siihen, paljonko hessuja pitäisi olla, luulen että enemmän foorumien ylläpidosta tietävät henkilöt voivat kommentoida siihen :D Jos hessuehdokkaita tulee enemmän kuin on tarvetta tai kannattaa järkevästi ajatellen ottaa ja pitää äänestää, kirjoittelevatko ne tänne hakemukset ennen äänestämistä vai äänestelläänkö me näppituntumalta? Jonkinnäköisissä hakemuksissa olisi se, ettei tarvitsisi vain nimen ja tuttuuden perusteella äänestää vaan hessuehdokkaat saisivat itsekin sanoa jotain :D
Imagine what you would do if you knew you couldn't fail.

ficci-arkisto | avatar

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Superhessuksi? #2
« Vastaus #8 : 12-03-2009, 16:34:36 »
Eiköhän hakemus olis ihan ok.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Galenwen

  • arvaamaton
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
  • Pyörremyrskyn keskus
Vs: Superhessuksi? #2
« Vastaus #9 : 14-03-2009, 16:21:07 »
Puolen vuoden virka kuulostaa hyvältä.

Ja olisikohan kahdesta neljään superhessua hyvä?

Ja muutenkin tuo kuulosti ihan hyvältä (huomaatteko olen samaa mieltä)  ;D


Galen
Lentelen kukkasesta kukkaan tai pikemminkin kirjasta kirjaan!

Poissa Dina

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 8
Vs: Superhessuksi? #2
« Vastaus #10 : 14-03-2009, 19:38:40 »
Minäminäminä! Haluan tietenkin Superhessuksi (jo ihan sen takia että olen edelleen niin p*rkeleen katkera ettei mua valittu modeksi finissä. Oon säälittävä ja silleen) :D

Poissa Sirina Black

  • Liemimestarin vaimo
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 28
  • Honestly, Severus! I believe you...
Vs: Superhessuksi? #2
« Vastaus #11 : 14-03-2009, 19:43:15 »
Minunkin mielestäni puolen vuoden virka on sopiva aika ja sitten äänestetään uudet/vanhat jatkokaudelle. Ja kahdesta neljään Superhessua taitaa ainakin alkuun olla aivan riittävästi, katsoo sitten myöhemmin kuinka laajaksi käyttäjäkunta laajenee ja silleen.  :)
Vahvasti terapian tarpeessa...

Hommat hanskassa, hanskat hukassa ja lääkitys kohdillaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Superhessuksi? #2
« Vastaus #12 : 14-03-2009, 19:53:09 »
Dina, mä olen katkera sun ja Sirinan puolesta.  ;D Mua vieläkin vituttaa lukea sitä valittujen listaa ja vielä enemmän niitä adminien perusteluja.  :) En mä sillä epäile, etteivät valitut olisi ihan hyviä modeja, mutta silti jää kutkuttamaan se, että niissä valinnoissa on tiettyä yhtäläisyyttä ja piirikeskeisyyttä, vaikka kuinka sen kieltävät ja latelevat latteuksia siitä, että katsottiin kokonaisuutta ja valittiin viestien perusteella. Joo-o, viestien perusteella hyvinkin, mutten sano minkä viestien.  :D

Mä kannatan että otetaan tarpeeksi, jos vain halukkaita löytyy. Puoli vuotta on pitkä aika ja siinä voi tapahtua vaikka mitä. Tää voi kuolla, mutta myös räjähtää käsiin, ja mä kannatan aina ehkä enemmän, että otetaan liikaa kuin liian vähän.

Poissa Dina

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 8
Vs: Superhessuksi? #2
« Vastaus #13 : 14-03-2009, 19:58:30 »
Mä olen erittäin otettu, kiitos Liz. Siis oikeasti (varmaankin ehkäpä sen takia, että olet varmaan..noh, kuitenkin yksi niistä joita kunnioitan kaikista eniten Finiläisistä). Toisaalta, mulle ei todellakaan tullut yllätyksenä, ettei mua valittu. Oli se sitten sen takia, että olen v*ittuillut niille liikaa, tai jonkun ihan muun takia. Huoh, mutta silti olen katkera. Voin esittää että olen tyytyäinen valintoihin ja onnellinen niiden valittujen puolesta, mutta paskat mitään olen. Stn, anteeksi tälläinen kiva angst/raivo tähän väliin.

Poissa Sirina Black

  • Liemimestarin vaimo
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 28
  • Honestly, Severus! I believe you...
Vs: Superhessuksi? #2
« Vastaus #14 : 14-03-2009, 20:07:06 »
Dina, mä olen katkera sun ja Sirinan puolesta.  ;D Mua vieläkin vituttaa lukea sitä valittujen listaa ja vielä enemmän niitä adminien perusteluja.  :)
Täytyy myöntää, etten oikein vieläkään käsitä miksi ne muut olisivat olleet yhtään minua tai Dinaa tai vaikkapa sinua parempia valintoja modeilemaan, mutta ei sille voi enää mitään, adminit tekivät omat valintansa ja me emme kuuluneet valittuihin. Katkeraahan se tietenkin on, koska omasta mielestäni ainakin olisin yhtä hyvä vaihtoehto kuin nyt valitut (mutta ainahan itsestään voi siltä tuntuakin).

Lainaus
latelevat latteuksia siitä, että katsottiin kokonaisuutta ja valittiin viestien perusteella. Joo-o, viestien perusteella hyvinkin, mutten sano minkä viestien.
Niin, minkä viestien tosiaankin? Se olisi aika hauskaa tietää, koska omasta mielestäni olen ollut asiallinen, mitä nyt muutamaan otteeseen rankemmalla kädellä offaillut, mutta niin me kaikki teemme. Ja mitä tulee siihen, ettei Dinaa valittu, en ole tainnut kertaakaan nähdä mitään epäasiallista viestiä häneltä.

Mutta eipä siitä sitten enempää... Mennyttä ei voi muuttaa, vaikka kuinka haluaisi, vain tulevaisuudella on väliä. En aio antaa yhden takapakin masentaa, vaan haen seuraavassakin modehaussa finin modeksi, vaikka se olisi viimeinen tekoni. *LOL*



Lainaus
Mä kannatan että otetaan tarpeeksi, jos vain halukkaita löytyy. Puoli vuotta on pitkä aika ja siinä voi tapahtua vaikka mitä. Tää voi kuolla, mutta myös räjähtää käsiin, ja mä kannatan aina ehkä enemmän, että otetaan liikaa kuin liian vähän.
Hmmm, tottahan tuokin. Ei sitä tietenkään koskaan voi tietää mitä sattuu ja tapahtuu tulevaisuudessa. Ja jos oikein tänään ymmärsin Kerava-miitissä, ainakin osa miittailijoista oli kiinnostuneita ja vakavissaan aikoivat rekisteröityä.  ;D
« Viimeksi muokattu: 14-03-2009, 20:11:11 kirjoittanut Sirina Black »
Vahvasti terapian tarpeessa...

Hommat hanskassa, hanskat hukassa ja lääkitys kohdillaan.