Äänestys

Millä perusteilla HP, LOTR ja RPF -osastot tulisi jaotella (ikärajojen lisäksi)

1. Yksiosaiset/moniosaiset (kts. HP-osasto)
2. Genrejaottelu (kts. LotR-osasto)
3. Parituksen/päähenkilön mukaan (kts. RPF-osasto)
4. Jollain muulla perusteella, millä?

Kirjoittaja Aihe: Äänestys osastojaoista  (Luettu 12206 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Äänestys osastojaoista
« Vastaus #45 : 11-03-2009, 11:03:03 »
Joo, eipä me paljoo voida varmennella, mutta ihan vaan "varmuuden vuoksi" ottaisin mielelläni sähköpostiin vaikka noi ilmottautumiset lähinnä siksi, että siten saadaan jonkinnäköinen dokumentti talteen, että jäsen on itse väittänyt ainakin olevansa täysi-ikäinen.

Emmä tiä onko tolla lainopillista merkitystä, mutta mun mielenrauhaa ainakin helpottaisi :)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Äänestys osastojaoista
« Vastaus #46 : 11-03-2009, 11:16:22 »
Minusta tuon ilmoittautumisen K-18 -osastoille voisi hoitaa yksäritse tai sähköpostitse, turha sitä on alkaa listata mitenkään, että ketkä kaikki sinne osastoille ovat hakeneet ja halunneet. Mitä taas tulee iän varmistamisiin, on se mielestäni tekstien kohdalla täysin naurettava ajatus kun kuka tahansa alaikäinen voi marssia kirjastoon ja lainata esimerkiksi Nabokovin Lolitan. Minusta tässä nyt on ihan turha ruveta hysteeriseksi noiden ikärajojen kanssa, seuraavaksi sitä aletaan vielä vaatia ikärajoja kirjastohyllyillekin. Oikeasti, jossain vaiheessa tämä kaikki valvonta ja kontrollointi menee liian pitkälle  ::)


// Listalla viittaisin itse asiassa ihan vaan siihen, että ilmoittaudutaan topiciin, jolloin topic toimisi listana.
« Viimeksi muokattu: 11-03-2009, 11:36:57 kirjoittanut Gwyn »
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Äänestys osastojaoista
« Vastaus #47 : 11-03-2009, 11:31:40 »
No en minä listaa tarkoittanutkaan vaan sitä, ettei se olisi niin tarkkaa, että kuka mihinkin ilmoittautuu.  ;D Vuotiksessa se menee niin, että jos haluaa ryhmään, ilmoittautuu ryhmän topicciin. Jotkut tykkäävät mieluummin ilmoittautua topicceihin kuin laittaa yksäriä, niin minusta sekin voisi olla mahdollista.
« Viimeksi muokattu: 11-03-2009, 11:33:47 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Äänestys osastojaoista
« Vastaus #48 : 11-03-2009, 11:59:46 »
Oikeasti, jossain vaiheessa tämä kaikki valvonta ja kontrollointi menee liian pitkälle  ::)
Joo, no mutta jos me laitetaan ikärajasuositukseksi K-18 niin ei se siellä ihan koristuksena ole. Ja mulle henkkoht on ihan sama, kuka sinne K-18-osastolle itsensä ilmoittaa, kunhan mulle väittää olevansa täysi-ikäinen ;)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Äänestys osastojaoista
« Vastaus #49 : 11-03-2009, 12:03:29 »
Lainaus
// Listalla viittaisin itse asiassa ihan vaan siihen, että ilmoittaudutaan topiciin, jolloin topic toimisi listana.

No yhtälailla listana toimivat yksärit, joissa lukee otsikossa haluan liittyä ryhmään, ja listana toimii myös se koko ryhmä, koska se näkyy yhtenäisenä ja siinä näkyvät kaikki sen jäsenet. Jos noi K-18 osastot kerran laitetaan erillisena, niiden jäsenistä muodostuu joka tapauksessa hallinnollinen lista ja ryhmä.  ;D
« Viimeksi muokattu: 11-03-2009, 12:05:47 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Äänestys osastojaoista
« Vastaus #50 : 11-03-2009, 12:06:31 »
No joo, totta. Kaikin keinoin voi pyrkiä ryhmään ja ryhmästä pitää tiedottaa joka paikassa.


Teeppäs Liz tai Nappis ne muutokset noihin infoihin, että K-18 ei näy oletuksena kaikille :) Nii ja ne osastotkin pitäis tehdä. Ja varmaan tonne LOTR-puolelle vaihtaa ikärajoituksia, että S -> K-15 omaan ja sitten se K-18 näkymättömiin :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Äänestys osastojaoista
« Vastaus #51 : 11-03-2009, 18:52:49 »
Mä tein nyt ton arkiston ja panin sinne näytiksi Superhessutopikin ja tein tänne Superhessu #2 topikin. Onko hyvä noin?
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Äänestys osastojaoista
« Vastaus #52 : 11-03-2009, 19:46:35 »
Mä laitan tän topikin kiinni ja siirrän Arkistoon ja linkitän noihin äänestyksiin.

Menkää kattomaan noita infojuttuja eri osastoilla ja tätä koko Tietoa foorumista -osastoa ja kommentoikaa, jos joku pistää silmään tai ärsyttää.
Fifi-ficitLJAO3