Fanifiktio fandomeittain > Sherlock Holmes

Pakkanen tekee kukkasia ikkunoihin (K12, Sherlock Holmes)

<< < (2/2)

Fiorella:
Myöhästelijä kommenttiringistä ilmoittautuu ja tunnustaa että tämä oli oikein viihdyttävää ja viehättävää luettavaa. Ja ensimmäinen Holmes-ficci jonka olen lukenut, kaiken lisäksi. :)

Näin 30-asteisessa asunnossa istuskellessa tuntui erityisen miellyttävälle ajatella pakkaskukkia ja talviöitä. Myös miekkosten halun viettää koti-iltaa takkatulen äärellä ymmärtää hyvin.

Huomasin myös, että minua miellyttää kerrontasi ilmaisullisuus monin paikoin. Kieltämättä tuo mainittu Watsonin ihannoivin silmin Holmesin katseleminen tuli hyvin esille, mutta silti huomaa ketä siinä viedään ja kenen toimesta. En muista olenko joskus muinaisessa nuoruudessa lukenutkin näistä herroista alkuperäisessä yhteydessä, mutta epäilen että en, enkä ole nähnyt vielä sitä uutta elokuvaakaan (joskin aion jossain vaiheessa sen katsoa) ja siksi en osaa sanoa miten tarkkaan hahmot peilaavat alkuperäisiä henkiköhahmoja. Onko sillä tässä tapauksessa mitään väliäkään, en usko että ainakaan minulle. Pidin tästä sinun versiostasi. :)


--- Lainaus ---jonka reunoja komisti kauniisti kimmeltelevä valkoinen lumi
--- Lainaus päättyy ---
Minua vähän hämäsi tuo komistaminen kun puhutaan kauniisti kimmeltävistä jutuista, mietin tarkoititkohan tässä koristamista vai oliko muuten vain erikoisempi sanavalinta kyseessä?

Ehkä sitä pitää alkaa etsiskelemään lisääkin näitä tämän fandomin juttuja ihan puhtaasta uteliaisuudesta, kun tietää että niitä on kirjoitettu useammankin lahjakkaan kirjoittajan taholta. :)

zilah:

--- Lainaus käyttäjältä: Fiorella -  08-08-2010, 21:30:53 ---Ehkä sitä pitää alkaa etsiskelemään lisääkin näitä tämän fandomin juttuja ihan puhtaasta uteliaisuudesta, kun tietää että niitä on kirjoitettu useammankin lahjakkaan kirjoittajan taholta. :)

--- Lainaus päättyy ---

Oikein, Fio raksu! Miksikäs muuten minä olisin tämän tahtonut kommenttirinkiin, kuin esitelläkseni upean fandomin?


zilah

Fiorella:
Näin juuri. :) Onnistuit siinä hyvin.

zilah:

--- Lainaus ---enkä ole nähnyt vielä sitä uutta elokuvaakaan (joskin aion jossain vaiheessa sen katsoa)
--- Lainaus päättyy ---

Elä ihmeessä ainakaan siihen perusta näkemyksiäsi, Fiorella!

Ainoa oikea Holmes-tulkinta on mielestäni Granada-sarja, jossa Holmesia näytteli iki-ihana Jeremy Brett. Minä kuolen hänen ihanuudelleen! Elokuva taasen ei yllä lähellekään Granadaa millään tasolla, anteeksi vain. Ja anteeksi Pena, että pahoinpitelen sinun ficcitopiciasi.


zilah

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta