Ajankohtaista > Tietoa foorumista

K-18 osastot

(1/41) > >>

Beelsebutt:
K-18 tasoiset tekstit on piilotettu ja niihin pääsee joko ilmoittautumalla tai laittamalla itse itsensä ryhmän jäseneksi.  :)

Omatoimisesti itsensä saa K-18 ryhmän jäseneksi seuraavasti:


* Valitse ylärivin valikosta kohta Profiili.
* Nyt pitäisi näkyä vähän alempana, vasemmalla kohta Muokkaa profiilia. Vie hiiri sen päälle
* Pitäisi näkyä lista, jossa ihan alimpana on kohta Ryhmien jäsenyys. Valitse se.
* Siellä näkyy Saatavilla olevat ryhmät ja niissä ryhmä, jonka nimi on viilee tyyppi. Jos olet valmis lukemaan K-18 kamaa, valitse oikealta linkki Liity ryhmään
* Pitäisi tulla ilmoitus, että ryhmään liittyminen on onnistunut
* Itsensä voi myös poistaa ryhmästä

Edelleen voi ilmoittautua tässä topicissa, että haluaa K-18 ryhmään tai laittaa yksäriä Lizlegolle tai Nappelille (nickit aakkosjärjestyksessä, ei ensisijaisuusjärjestyksessä  ;D)


// Bbuttis editoi nykyiset värkkääjät.
// Nappeli poisti vanhan ja virheellisen maininnan fifin sähköpostiosoitteesta.
// Lizlego päivitti aihetta.

Lizlego:
Huomio kaikille!

Tämä tulee nyt todella myöhässä ja olen näköjään sitten lukenut tosi tarkkaan tämän aloitusviestin kuukausien aikana, kun en ole aikaisemmin huomannut. Mutta siis, jos laitatte sähköpostilla pyynnön K-18 osastoille osoitteeseen:

lizlego68 at hotmail piste com

Syystä, että mä en ainakaan teidä tuon fifin sähköpostin salasanaa enkä käy koskaan katsomassa sitä ja ilmeisesti me ollaan Nappelin kanssa ne aktiiviset adminit täällä. Tai siis mulla ei ole aavistusta käykö Bbuttis katsomassa sitä sähköpostia, mutta jotenkin aavistelen että ei, koska se ei tullut puheeksi suunnilleen ikinä.  ;D

Nappeli:
Kaikkein yksinkertaisinta on siis edelleenkin ilmoittaa halukkuutensa K-18 materiaaliin tässä topikissa, mutta jos ei jostain syystä halua julkisesti sitä ilmoittaa, niin sitten mailia/yksäriä mulle tai Lizille.

Mun sähköposti: nappelik at gmail piste com

Beelsebutt:
Purriainen lisätty!

Wemppu:
Olisin kanssa kiinnostunut lukemaan noita K-18 ficcejä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta