Kirjoittaja Aihe: Paperintuoksuinen syli [S]  (Luettu 3188 kertaa)

Poissa cherryly

  • näkee unia
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 6
Paperintuoksuinen syli [S]
« : 06-08-2010, 03:14:00 »
Nimi: Paperin tuoksuinen syli
Tekijä: Cherryly
Ikäsuositus: Sallittu
Tyyli-lajit: oneshot, het, romance, kaipuu
Varoitukset: Mainittu kuolema
Tekijänoikeudet: Koko teksti on minun, samoin henkilöt. Kaikki, vaikka en teekään tällä rahaa.
Alkusanat: Inspis pieneen tekstiin lähti omasta elämästäni, mutta lopputulos ei kerro omaa tilannettani.
Toivoisin, että kerrotte mitä mieleenne tulee näinkin lyhyestä tarinasta. Myös rakentava on kova sana.

*

Tunsin jälleen minua usein kalvaneen tunteen. Tarvitsin halausta. Tiukkaa rutistusta takaapäin ja tuoksun nenääni. En mitä tahansa tuoksua, vaan erään tietyn. Se tuoksui ruusuilta ja uudelta paperilta. Jasperin tuoksun ja halauksen, sen minä tarvitsin. Kuinka hän aina halasikaan minua takaa päin. Vahvat kädet kietoituivat rintani ympäri, lukitsivat olkavarteni ja nenä hengitti hiuksiini. Pystyin melkein tuntemaan lämpimän ilmavirran ruskeissa hiuksissani. Mutta Jasper oli poissa. Ihminen, joka pystyi karkottamaan kaikki huoleni yhdellä halauksella, oli poissa. Jäljellä oli vain tyhjyyden tunne, kuristava olo kurkussa ja kaipuu.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Paperintuoksuinen syli [S]
« Vastaus #1 : 06-08-2010, 10:45:42 »
Olipas tämä haikea, mutta hyvin tunnelmallinen kuvaus siitä, kun joku on mennyt. Mä en lukenut ensin alkutekstejä ja ajattelin, että Jasper oli kuollut niin kuin ilmeisesti oli tarkoitettukin, mutta mä tykkään ajatuksesta, että se jää tekstissä edes vähän auki ja voisi ajatella, että Jasper on vain mennyt sillä tavalla, että näiden henkilöiden suhde on katkennut. Joka tapauksessa kaunista ja surullista.  :)

Poissa cherryly

  • näkee unia
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 6
Vs: Paperintuoksuinen syli [S]
« Vastaus #2 : 06-08-2010, 23:58:06 »
Lizlego, itsekään en aina lue alkutekstejä tai hajanaisesti luen sieltä täältä ja osan tuolta. Tekstissä on jätetty tarkoituksella vähän auki, minne Jasper on mennyt. En edes ole aivan varma, miksi laitoin kuoleman alkuteksteihin, koska sitähän ei varsinaisesti mainita.
Kiitos kommentistasi, lämmitti mieltä.