Kirjoittaja Aihe: Masennusarkisto  (Luettu 78773 kertaa)

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #75 : 14-01-2012, 23:45:00 »
Niinpä. Ja lastenohjelmissa on vielä se harmi, että K18-merkattuja ei saa näyttää kuin vasta illalla = lapset ei nää niitä, kun pitää mennä nukkumaan. Jokin pieni ristiriita tässä saattaa piillä... :P Ja varsinkin nuo ilmapallot ja vapputorvet on musta idioottimaisia - ei 13 tai 15 vee niitä kurkkuunsa tunge sen enempää kuin aikuisetkaan. Ja täytyy kyllä myöntää, että olisi hauska koittaa niellä puoliksi täysi ilmapallo ;D Tai ainakin laittaa suuhun ja posauttaa hampailla - sattuiskohan se?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #76 : 16-01-2012, 11:37:50 »
Mä oon kyllä katsellut kanssa hämmästellen TV-sarjojen ikärajoja DVD-bokseissa. K-18-merkinnällä olevia bokseja ei myydä alle 18-vuotiaille, joten ei ole alaikäisellä mitään asiaa ostaa Pieni talo preerialla-boksia. Sarja on pyörinyt telkassa aamupäivällä. On kyllä niin K-18 että. Ja on niitä muitakin.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #77 : 10-02-2012, 12:00:48 »
Ärsyttävää ja masentavaa kun kirjoittaminen ei suju. Inhoan näitä päiviä enemmän kuin suunnilleen mitään muuta. Tuhosin juuri kaiken mitä olen noin viikon sisällä kirjoittanut, koska se oli epäkelpoa paskaa enkä jaksaisi lähteä yrittämään enää uudelleen, vaikka ei sitä paljon edes ollut ja paskasta nyt ei sinänsä ole tuskallista luopua. Ja jos joku vetää kilarit, niin ei sitä ollut paljoa eikä sillä tehnyt mitään, mutta masentavampaa sitä olisi katsoa ja säilyttää kuin olla katsomatta ja säilyttämättä ja ainoa tapa päästä eteenpäin on saada se pois silmistä ja mielestä. Tekisi toisaalta mieli vaan unohtaa kaikki tekstit, mutta kun ei sekään onnistu! Mä en halua kirjoittaa! Mä en halua haluta kirjoittaa! Se on ärsyttävin asia maailmassa silloin kun se ei toimi. Lisäksi masentaa viimeöinen raportti. Sitä kirjoittaessa olisi tehnyt mieli vaan itkeä enkä edes tiedä miksi, ki oska se nyt ei paljon paina, jos se on paska eikä se edes ollut tavanomaista kummoisempi. :D Luultavasti siihen purkautui muut yön aikana koetut vaikeudet.

Äääh, en tahdo mitään. Tahdon vain jonnekin koloon, mutta ärsyttävää on sekin, että mä en edes saa aikaiseksi kaivautua sinne tai hankkiuduttua jonnekin, joka ei ole tässä ja täällä ja muutettua elämää tyydyttävämmäksi silloin kun se sukkaa niin kuin nyt. Ääh, tää saattaisi sttenkin sopia paremmin ketutusarkistoon tai johonkin ketutuksen ja masennuksen välimaastoon.  :D Ainoa lohtu on se, että tietää että nämä olotilat eivät yleensä kestä kauan. Ne on vaan niin vittumaisia kun ne tulee, että ei saamari.  ;D
« Viimeksi muokattu: 10-02-2012, 12:06:31 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #78 : 10-02-2012, 12:52:05 »
Äääh. Työhaastattelu kierros kaksi meni aika huonosti.

Siellä oli neljä (!) henkeä haastattelemassa yhtä minua, haastattelussa oli englannin- ja ruotsinkieliset osiot, tietotekniikkaosaamisen testaus, jo aikaisemmin tekemäni luonneanalyysin läpikäyminen. Siis kesätyöpaikkaa varten. Kysymyksetkin oli ihan omituisia... "Miten kokisit tavoitteellisuuden tässä työpaikassa omalla osaamisellasi verrattuna aiempiin paikkoihisi".

Toivottavasti kaikki muut kun sinne hakee, olis vielä surkeampia :(

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #79 : 10-02-2012, 13:57:23 »
Ainoa lohtu on se, että tietää että nämä olotilat eivät yleensä kestä kauan. Ne on vaan niin vittumaisia kun ne tulee, että ei saamari.  ;D
Huh, joo, kuulostaa erittäin tutulta. Mulla ainakin menee tuo tunne joskus niin pahaksi, että oon itkuun pillahtamaisillani koko ajan. Tuntuu, ettei mistään tuu ikinä enää mitään.  :-\

Lavande, siis tuollainen haastattelu kesätyöpaikkaa varten? Miten musta tuntuu, että työpaikkojen vaatimustaso on mennyt jotenkin pikkuisen yli nykyään? Minä en varmaan pääsisi ikinä enää töihin, jos saisin potkut nykyisestä paikastani. Enhän minä ikinä läpäisisi yhtäkään työhaastattelua!  :o

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #80 : 10-02-2012, 17:02:49 »
Mikä ihmeen työpaikka sinulla on ollut haussa, Lavande, vai onko nykyaika tosiaan niin erilaista entiseen verrattuna? En ole ollut työnhakijana niin pitkään aikaan että en osaa edes ajatella tuollaista kuulustelua! ;D

Tsemppiä, Liz! Minullakin polttelisi nyt niin kovin saada kirjoittaa, mutta pitää ensin tehdä pakolliset muut jutut alta pois. Olen kirjoittanut kymmenkunta kirjettä tässä viikon sisällä ihan siksi että saa purettua kirjoituksen tarvetta edes jonnekin. :)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #81 : 11-02-2012, 10:26:01 »
Ärsyttävää ja masentavaa kun kirjoittaminen ei suju. Inhoan näitä päiviä enemmän kuin suunnilleen mitään muuta. Tuhosin juuri kaiken mitä olen noin viikon sisällä kirjoittanut, koska se oli epäkelpoa paskaa enkä jaksaisi lähteä yrittämään enää uudelleen, vaikka ei sitä paljon edes ollut ja paskasta nyt ei sinänsä ole tuskallista luopua. Ja jos joku vetää kilarit, niin ei sitä ollut paljoa eikä sillä tehnyt mitään, mutta masentavampaa sitä olisi katsoa ja säilyttää kuin olla katsomatta ja säilyttämättä ja ainoa tapa päästä eteenpäin on saada se pois silmistä ja mielestä. Tekisi toisaalta mieli vaan unohtaa kaikki tekstit, mutta kun ei sekään onnistu! Mä en halua kirjoittaa! Mä en halua haluta kirjoittaa! Se on ärsyttävin asia maailmassa silloin kun se ei toimi.
Mä oletan että toi tarkoitti mua ja ei, emmä vedä enää kilareita. Dellaa vaikka kaikki! ;D Mut mä komppaan, koska mua vituttaa kans. Mulla ei oo tosin dellattavaa, koska en oo kirjoittanut mitään varmaan viikkoon. Aiheista ei ois pulaa, nytkin sain mielenkiintoisen hettiskenaarion päähän heti kun heräsin, mut enhän mä sitä enää muista. Plus ei siitä kuitenkaan olis tullut mitään tekstiksi naputeltuna, koska oon vaan paska enkä osaa mitään ja kaikkein vähiten kirjoittaa.

Mua ei myöskään kiinnosta jutella ihmisten kanssa, tosin tää rajoittuu vain jutteluun netin välityksellä? Ehkä sekin liittyy tohon kirjoittamiseen? :E

Mä toivon ettei tääkään olotila kestä kauaa ja toivon itse asiassa että tänne avautumalla saisin tän nopeemmin ohi. Koska mulle tutulla tavalla asiat on jo ohi siinä vaiheessa, kun lakkaan kertomasta siitä jollekulle. Ehkä tälläkin kertaa olis niin?  ???
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #82 : 11-02-2012, 13:34:47 »
Harmittaa vähän nyt että on tullut aloitettua tekstin julkaiseminen, niin sen jatkaminen on vähän niin kuin pakko ja velvollisuus ja se itsessään on jo vähän masentavaa. Muuten tuntuisi siltä, että voisi hetkeksi vaan heittäytyä pelkäksi lukijaksi. Se on huomattavan paljon kivempaa huvia, kun muut näkee sen kirjoittamisen vaivan ja itse saa vaan nautiskella antimista. Mulla on vielä listalla paljon luettavia tekstejä, mutta keskittyminen on vaikeaa, kun tuntuu että pitäisi itse kirjoittaa. Ehkä vaan täytyy sallia itselleen se tauko ja tehdä se mikä tuntuu hyvältä. Turha sitä on masentua siitä, mikä vaan ei tunnu hyvältä. Täytyy tehdä sitä mikä tuntuu hyvältä. Ja tästä opimme vaan sen, että pitäisi aina kirjoittaa tekstit valmiiksi ennen julkaisemista... vaikka toisaalta ei mua yleensä itseäni häiritse toisten keskeneräiset teksti. Ei nekään, mille odotan jatkoa.  ;D
« Viimeksi muokattu: 11-02-2012, 13:37:27 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #83 : 13-02-2012, 23:52:47 »
Mikä ihmeen työpaikka sinulla on ollut haussa, Lavande, vai onko nykyaika tosiaan niin erilaista entiseen verrattuna? En ole ollut työnhakijana niin pitkään aikaan että en osaa edes ajatella tuollaista kuulustelua! ;D
Fonectalle asiakaspalveluun, jossa on siis ollut monen monta idioottikaveriani, jotka eivät taatusti ole mennyt tuollaista rumbaa läpitse. Ja nimenomaan kesätöihin. :D

Äh. Oon tässä ihmetellyt, että säästynkö tällä kertaa kokonaan... Mutta tänään se sitten iski. Koti-ikävä.
Täällä on ihan tyhmää ja Japanissa on tietenkin kaikki paaaljon paremmin ja haluan kunnon riisiä.

Ikävästä pahimman tekee se, että vaikka tietää tapaavansa tärkeät ihmiset taas ja ettei tää nyt tässä ole, niin ei tiedä, että koska. Että joskus, mutta kun ei ole mitään oikeaa päivämäärää, mitään mihin tarttua.

Ja sitten meinaan vielä jonnekin Skotlantiin kouluun. Sehän on ihan väärässä suunnassakin  :(

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #84 : 06-04-2012, 18:08:53 »
Nuori mies jäi junan alle Kotkassa

Aina silloin tällöinhän noita uutisissa on, joku jäi taas junan alle. Mutta kun tapahtuma käy jossain lähialueella, tulee väkisinkin mietittyä, että oliko kyseessä joku tuttu. Tunsinko tuon henkilön?

No napsahtihan se viimein kohdalle...
Mikä ihme saa 16-vuotiaan harhailemaan keskellä yötä kiskoille?  Eikö juna pidä tarpeeksi kovaa meteliä, että ehtisi pois alta? Oliko tässä jotain takana, vai oliko tämä puhdas vahinko? Sitä ei saada koskaan tietää.

Pahalta kuitenkin tuntuu, ei pelkästään kys. pojan perheen ja sukulaisten puolesta, vaan oman veljeni. He olivat kuitenkin jotakuinkin parhaimpia kavereita jostain ala-asteelta lähtien.


« Viimeksi muokattu: 06-04-2012, 23:18:13 kirjoittanut Nappeli »
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #85 : 06-04-2012, 23:21:55 »
Osanottoni sulle Chuuko ja sun veljelle. Mun luokkakaveri jäi kahdeksannella luokalla junan alle. Ei edelleenkään tarkkaa tietoa, mitä kaveri teki kiskoilla keskellä yötä. Kaiken huipuksi junaa ajanut veturinkuski oli perhetuttu. Muistan hautajaiset vieläkin kuin eilisen päivän, vaikka siitä on jo melkoisesti aikaa.  :(

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #86 : 08-04-2012, 22:54:19 »
Mulla on ollut viimesen viiden kuukauden ajan tärkeimpänä projektina kirjoittaa kaksi lukua Darren Shania: toinen yhteisficciin, toinen omaan jatkikseeni. Molemmista on viimeiset neljä kuukautta puuttunut ne helkutin sata sanaa lopusta, mutta kun ne ei nyt vain tule! Äääää, ei omilla teksteillä niin väliä, koska se vatuttaa vain itseä, mutta kun kaveri on venannut mun lukuani nyt tosiaan sen viis kuukautta! Kohta tulee puoli vuotta täyteen... helkutti, aateltiin syksyllä kun alotettiin, et heivataan epilogi ulos viimestään uutena vuotena :D Ei nyt ihan näköjään. Tai ehkä uutena vuotena viiden vuoden päästä :P Avaan tiedoston kerran päivässä, tuijotan tekstiä ja alan angstata, koska en saa mitään aikaan, olen kamala kaveri, laiska paska ja tyhmäkin, kun aina kysyttäessä sanon sen olevan melkein valmis. Okei, kesti silläkin kolme kuukautta ekan luvun kanssa, mutta silti. Pitäis ehkä jo luovuttaa ja antaa sen jatkaa tästä, mutta aika ilkeetä sekin olis. En enää ikinä kirjota mitään kenenkään kanssa yhdessä!

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #87 : 01-05-2012, 23:55:04 »
Kaks sanaa: Yksipuolinen ihastuminen.

Voih! Varmaan kaikki jossain vaiheessa elämäänsä joutuu kärsiin tästä :(
Mulla tuntuu muodostuneen tavaks näissä asioissa tuntee morkkista siitä, ettei oo tarpeeks moraalisesti hyvä.

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #88 : 03-05-2012, 21:29:38 »
...mä mihkään Powerparkiin töihin halua... varsinkaan lippuluukulle... Aika idiootti minäkin.  Ylihuomenna alkaa työt, en tiedä mihin mennä sielä enkä muutakaan, oon ihan satavarmasti liian tyhmä siihen hommaan. Kaikki sanoo et hyvin se menee, psykologi sanoo et se homma olis mulle ku nakutettu. Joopajoo,  haistakaas... Ei oikeen nyt oo itsevarmuus tai mikään kohallaan. Henkisesti niin loppu jo tän viikon kans...

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #89 : 03-05-2012, 21:49:05 »
^Viime kesänä piti mennä siskon kanssa Powerparkkin käymään, koska ei olla sielä koskaan oltu, mut jäipä sekin. Ehkä vielä joskus. Muutama tuttu on käynyt ja kehuivat kovasti, aika keskellä peltoahan se on, mutta toisaalta ihan mukava :D Mikään kassantapainen myynti ei nyt aika ymmärrettävästi mitään ihan huippuhommaa ole, mut onhan sulla sentään joku työ :) Varmasti raskasta ja varsinkin, jos et sinne tahtois, mutta mutta... näin ikuisesti rahattomana on vaikee kuvitella työtä, jota en rahasta tekis. Ehkä ajatus palkasta piristää? Kaikki loppuu aikanaan, myös inhottava työ, ja sen jälkeen on kourassa kiva nippu rahaa ja työtodistus :)