Kirjoittaja Aihe: Masennusarkisto  (Luettu 78846 kertaa)

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #195 : 18-10-2012, 20:35:39 »
Malla, tää on oikeasti vain salajuoni, jolla saan vedettyä sutkin mukaan sellaiseen keskusteluun, jonka tarkoitus on saada sut mukaan puoluetoimintaan ^^
Hahah, se olis jo aika kieroa. ;D
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #196 : 21-10-2012, 12:01:05 »
Ihkua, että nakkasi nyt päälle jonkun kivan vatsapöpön (tai sitten se johtui mun homeenmakuisista sämpylöistä).  :P Ihana lisä sen päälle, että kättä särkee kun sormet on turvoksissa.  :P Saamarin perse! Olisi nyt tullut vasta vaalien jälkeen.  :P
« Viimeksi muokattu: 21-10-2012, 12:02:48 kirjoittanut Lizlego »

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #197 : 24-10-2012, 18:12:40 »
Hirveen suuria asioita taas mielessä, eikä ketään kelle niistä voisi rehellisesti puhua. Tai ehkä olisikin joku, mutta kipeistä asioista on todella vaikea avautua, enkä mä kehtaa myöntää kulkevani väärään suuntaan. Miksi on niin vaikeeta myöntää ettei yksinkertaisesti vain jaksa? Ettei ole enää voimavaroja tiettyihin asioihin tai ihmissuhteisiin? Miksi pitää roikkua kynsin hampain kiinni sellaisessa, joka vaan kasvattaa sitä pahaa oloa ja satuttaa? Vitun tunteiden vuoristoradat ja sitä rataa... :(
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #198 : 27-10-2012, 20:15:19 »
Äh, tosi kiva, kun viikko sitten sovittiin parhaan kaverin kanssa, että vietetään kahdestaan tyttöjen ilta -tyylistä halloweenia meillä. Piti leipoa suklaakakku ja kattoa pari kauhuleffaa, polttaa kynttilöitä sun muuta kivaa. Noh, toissa päivänä kaveri sit ilmotti, että ei tahdo tulla ollenkaan ilman poikaystäväänsä. Olin jo silloin harmistunut, koska piti nimenomaan olla kahdestaan, ilman poikaystävää kiehnäämässä (koska se pörrää aina ympärillä ja laulan päässäni Kolmatta pyörää). Tänään sitten kun kaverin piti poikaystävänsä kanssa tulla, se ilmoitti ettei tulekaan, vaan menee keittämään poikaystävänsä vanhempien luokse omenahilloa! Viitsi sitten ilmoittaa vielä myöhässäkin - about tunnin sen jälkeen kun piti jo olla meillä. Ja tuollainen "keksin parempaa tekemistä, sorppa" todella loukkaa! Että voi kiitos ystäväiseni, hyvää halloweenia minulle vain ♥ Muutenkin ollut paljon isoa kärhämää ja nyt sitten tämä. Saa nähdä, miten kauan häntä enää parhaaksi kaverikseni jaksan kutsua.

// eikä muuten ollut ensimmäinen kerta, kun näin kävi. Koska. Näin. Käy. Joka. Helvetin. Kerta. Kun. Ollaan. Sovittu. Jotain. Ja minulle valitetaan, kun en voi muka koskaan olla. Koska helkutti voin olla koska vain! Kaveri vain peruu kaiken aina viimehetkellä eikä me siksi ikinä nähdä! Joojoo, mun vikani. Niinhän se aina.
« Viimeksi muokattu: 27-10-2012, 20:17:23 kirjoittanut culliina »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #199 : 09-11-2012, 23:45:52 »
Täällä pitäisi olla joku suora itkuarkisto. Masennus on pitempiaikaista. No jaa, tämä asia on ollut itkun aiheena jo kauan. Mun pitäisi kirjoittaa faktatietoja asiasta, josta ei löydy tarpeeksi tietoa suomeksi ja mä en osaa kääntää tuota muista kielistä. En osaa niin en osaa. Menee vaikeaksi. Ehkä vaan failaan ja odotan, että joku muu hoitaa homman tai sitten pitää vaan sanoa, että sori mutten osaa.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #200 : 10-11-2012, 01:17:59 »
Culliina, kaverisi kuulostaa suoraan sanottuna aika paskamaiselta tyypiltä. Mullakin oli ennen sellainen kaveri, joka teki ohareita tuon tuostakin ihan naurettavista syistä  >:(

Täällä pitäisi olla joku suora itkuarkisto. Masennus on pitempiaikaista.
Tai angstausarkisto! Kaikilta ei itkeminen luonnistu...  :P

Lizlego

  • Vieras
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #201 : 10-11-2012, 02:35:22 »
Kävisiköhän jos vaan vaihtaisin tämän topicin nimen?  ;D Pah, väsyttää muttei pysty nukkumaan eikä tekemään mitään järkevää. Ei jaksa lukea eikä kirjoittaa, palelee ja muutenkin on kaikenlaista pientä fyysistä kärsimystä, joita jäytää muttei suorastaan piinaa.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #202 : 10-11-2012, 10:47:10 »
Itkuarkisto kuulostaa loistavalta! Sinne kuuluu selvästi kaikki masentava eli nimen vois vaan vaihtaa, mutta lisäksi nimi on jotenkin niin surkuhupaisa, että itseä ainakin alkaa naurattaa ;D






Lizlego

  • Vieras
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #203 : 10-11-2012, 11:15:48 »
Itkuarkisto tuntuisi vähän kevyemmältä kuin masennusarkisto. Nimi naurattaisi mua kanssa, mutta mua alkaa usein naurattaa kun alan kirjoittaa näihin arkistoihin, vaikka olisin kuinka itkettynyt ja masentunut. ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #204 : 10-11-2012, 11:27:06 »
Joo ja ei se itkeminen mulle ainakaan aina tarkoita just sitä konkreettista itkemistä, vaan valittamista ja purkautumista noin yleensä ;D

Haha, kirjoitin ensimmäisen jouluficcini just ja yritin saada siitä parodiallista angstia, mutta ääh, en tainnut onnistua. Noh, kattoo että haistatanko pitkät ficletrajalle ja paisutan sinne sitten kunnon angstit mukaan ;D

Jaa, eikö tää ollutkaan offitopikki? :P
Fifi-ficitLJAO3

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #205 : 14-11-2012, 21:48:08 »
Äsh, aloin kirjoittaa kunnon tunteidenpurkausta, mutta en pystynyt. Tai no, kirjoitin sitä pari sataa sanaa, totesin olevani naurettava ja deletoin koko roskan ;D heh, auttoi todella, nyt on mieli paljon paljon parempi :D Pitää kuitenkin vähän purkaa...

Taidan ylireagoida, mutta tietyllä elämän saralla kaikki tuntuu menevän yhtäkkiä väärin! Partiossa nimittäin, tälläistä ei ole koskaan ennen tapahtunut. Ensinnä ryhmälleni suututtiin, täysin aiheellisesti varsinkin kun ollaan johtajia ja virhe on nyt korjattu, mutta ikinä aiemmin tälläistä ei ole tapahtunut! Siis että oltaisiin möhlitty jotain niin pahasti, että siitä olisi ollut aihetta suuttua, ei koskaan kahdentoista vuoden partiourallani. Varmaan naurettavaa, että olen joutunut tätä päässäni läpikäymään useamman päivän, miettimään elämäni suuntaa ja tarkoitusta enkä vieläkään ole kunnolla sinut sen kanssa. Koska ihan kamalaa! Tietysti niitä virheitä sattuu eikä nytkään mistään ihan überkamalasta kyse ole, kukaan ei kuollut ja kaikki on taas korjattu... Silti. Ei tälläistä saa käydä! Moni oli meille vihainen... voi ei! Anteeksi on kyllä jo saatu ja sinänsä kaikki on hyvin, mutta en vain taida kyetä itse antamaan itselleni anteeksi.

Sitten lisäksi olin väärässä päivämäärissä. Alueella on kaksi lippukuntaa ja yksi ostari, ollaan siellä aina peräkkäisillä viikoilla myymässä joulukampanjan merkeissä. Luulin meillä olevan tämä viikko ja niillä seuraava, mutta se onkin toisin päin! Ensimmäisen meidän ryhmän piti mennä huomenna ja jouduin ilmoittamaan ryhmänjohtajalle näin viimetinkaan muutoksesta. Pahempaa on, että minun tietämättä toinen ryhmä oli mennyt sinne tänään, törmännyt toiseen lippukuntaan ja paljon hämmennystä oli syntynyt, niillä oli vielä lapset mukana... Seurauksena sain varsin äkäistä viestiä, lievennyksenä minulle ei oltu kerrottu, että he ovat menossa tänään (tosin tämä johtuu toisesta jouluasiamiehestä, joka ei ollut kertonut ryhmänohjaajan ilmoittaneen hänelle). Nyt on sekin asia hoidossa ja anteeksiviesti lähetetty toiselle lippukunnalle, mutta kahden pahan summana olen tällä hetkellä varsin vakuuttunut, että en osaa hoitaa mitään eikä kukaan enää pysty minuun luottamaan. Parhaillani yritän vakuuttaa itselleni olevani väärässä, koska loppuviimeksi sain korjattua asiat ennen suurinta pahaa, mutta olen niin tottunut tekemään kaiken täysin kunnolla, että tämä on ihan kamalaa!

Taisin sanoa, että deletoin pari sataa sanaa? Noh, kirjoitin ne näköjään uudestaan :P Edistyisipä nanokin näin tehokkaasti! Tästä en kyllä kirjoita, niin tyhmää tämä on. Varsinkin, kun vain yhdessä harrastuksessa tökkii ja koko mulle elämälle kuuluu hyvää :D elämän suuret ongelmat, tällä on hyvä pilata päivä. Toivottavasti olen vain pari päivää ollut väsynyt ja tämä menee ohi kunnon yöunilla.







Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #206 : 26-11-2012, 22:03:12 »
Voi kun masentaakin.
Oon onnistunut hukkaamaan kännykkäni, mikään ei suju, prokrastinoin, eikä oo aikaa mihinkään. Angstaan ja väsyttää. Yhyy.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #207 : 27-11-2012, 11:27:21 »
Hyi helv, mitä painajaisia näin viime yönä. Olin jostain syystä edesmenneen mummini asunnossa, muuttamassa sinne asumaan. Mummi oli myös siellä, ja ensin se tuntui täysin normaalilta - mummi luonnosteli meikälle vuokrasopimusta. Jossain vaiheessa keittiötä siivotessani tajusin, että tämä kämppähän myytiin pois suvusta, ja mietin että miksi se myytiinkään. Tajusin, että mummi oli kuollut muutama vuosi sitten. Menin olohuoneeseen, jossa mummi istui sohvalla tv:tä katsomassa, ja yritin itkien selittää, että et voi kirjoittaa sitä vuokrasopimusta, että tämä asunto on myyty ajat sitten, ja että mummia ei ole oikeasti enää olemassa. :( Oli kyllä taas ahdistavin uni pitkään aikaan. (Mun silmät on ihan turvoksisssa - oonkohan itkenyt unissani?)

Tätä unta tietysti seurasi taas ikävä. :'(
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #208 : 29-11-2012, 18:25:42 »
Näin nyt sitten. Minun rakkaalle kullanmurulleni on varattu viimeinen Ell-aika. Viikonlopun ajan vielä vietämme laatuaikaa, ja maanantaiaamuna se pääsee pois. Eihän se mitään koiranelämää ole, kun on allwrginen suurin piirtein kaikelle. Ei voi olla ulkona, ei leikkiä toisten koirien kanssa koska muuten rapsuttaa itsensä hajalle. Sisällä elää 24/7 kauluri päässä.  :'(

Päätös on raskas, mutta oikea. Kävin juuri kaupasta hakemassa kasan herkkuja ja sunnuntaiksi on kutsuttu kaikki koirakaverit kylään. Silloin reaktioista ei ole enää mitään väliä. Ja vielä neljä yötä saan nukkua koira kainalossa.


Zilah

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Masennusarkisto
« Vastaus #209 : 29-11-2012, 19:29:24 »
Voi zilah, paljon voimia sinne. <3 Kuulostaa todella ihanalta, että koirasi saa nauttia viimeisistä päivistään herkuin, kavereiden kera ja oman rakkaan ihmisen kainalossa - ripaus sitä kunnon koiranelämää ennen viimeistä matkaa. Koitahan jaksella siellä, ja ota kaikki irti näistä viimeisistä päivistä koirasi kanssa.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.