Keskustelut > Pälinää

Levyraati!

<< < (2/6) > >>

Lizlego:
En ole mikään Lady Kaka fani, mutta Gleen versio ja video on kiva. Laulu miellyttävämpää kuin Gagalla. Mä annan sille neljä pistettä. Kauhean koukuttavat noi paidat, kun piti yrittää lukea mitä kenelläkin lukee.  ;D Tosi hyvä idea siinä. Biisi itsessään on ehkä vähän yksitoikkoinen, mutta se jää mieleen.

Seuraavalle lisää covereita, tällä kertaa akustisella kitaralla (mä rakastan akustista kitaraa LOL)

I want to break free - Queen - Igor Presnyakov

Pahatar:
Akustisessa kitarassa oli tosi kiva soundi, mutta muuten biisi ei ole ihan hirveästi omaan makuuni. Vika ei ollut kappaleessa eikä tulkinnassa, vaan jotenkin tällä hetkellä jostain syystä kaipaan enemmän ryminää. Annan edelliselle siis arvosanaksi 2.

Tässä olisi vanhaa AC/DC:tä Bon Scottin tulkitsemana. Ei liity varsinaisesti mihinkään, mutta jotenkin laulajan mustat silmät tuovat mieleeni Severuksen... ;) Oikeasti surullista, että Bon Scott kuoli viinaan jo vuonna 1980, vain vähän yli kolmekymppisenä.


Touch too much

Beelsebutt:
Uij! Myönnän olevani sen verran myöhäisherännäinen, että Brian Johnson on mulle ollut aina se "oikee" AC/DC:n solisti. Siksipä olikin jännää nähdä tällainen jopa positiivinen performanssi (ekaa kertaa, en ees tiennyt miltä Bon Scott näytti!) kun on tottunut Brianin yrmeyteen ;D

Mut noin biisinä, täähän on ihan huippua. Kuten joku tuolla videon kommenteissa sanoi, ei ne enää tee bändejä niin kuin ennen :)

Oon hulppea ja annan vitosen! \o/



Seuraavalle arvosteluun: Katatonia - Criminals


Noin henkkoht on sanottava, että tää bändi on ehkä parhaita livebändejä noin musiikillisesti ajateltuna. Tietysti siinä mikä studioversiolta kuulostavalla voitetaan, se menetetään passiivisena lavaesiintymisenä. Mutta eipä nää niitten biisit niin hirveen iloisia ja hypähtelemään saavia ole muutenkaan x)

Q+Black:
Katatonia - Criminals oli mulla kuuntelussa. Ei oikein napannut millään tasolla, koska pidän enemmän nykyajan dancesta, rockista jne. Ei kuitenkaan huonoimmasta päästä ole, mutta eipä tuollasta pahemmin tule kuunneltua. Eli annan pisteitä 1.

Tässäpä uusi ihana biisi, jota fanitan täysillä tällä hetkellä  :-*

Carly Rae Jepsen - Call me maybe

rimps:
Aah tää on tää mitä oon popittanu radiosta! Tykästyin jo ekalla kerralla tähän. On just täydellistä kesäistä auringonpaisteaivotnarikkaan musiikkia, mistä tulee hyvälle mielelle. Tuo musiikkivideokin oli yhtä loistava. Sääliksi käy noin söpöä tyttöä, kun vokotteluyritykset ei onnistuneet. Mutta annan 5 pistettä, koska aurinko paistaa ja tämän kuuntelu piristi todella päivää.

Lisää kesäistä musiikkia, tämä on yksi suosikkejani tällä hetkellä.

Tacabro - Tacatá

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta