Kirjoittaja Aihe: Miksi ei Nappelia?  (Luettu 7382 kertaa)

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Miksi ei Nappelia?
« : 02-05-2011, 16:45:40 »
Tuota... minä en keksi nyt oikein mitään muuta selkeää syytä, miksi kenenkään pitäisi äänestää minua, kuin ehkä se, että en voi viettää pitkiä aikoja poissa internetyhteyksien ääreltä työni vuoksi. Eli siis, jos kukaan muu ei käy paikalla, minä aktivoidun. Jos minut siis äänestetään jatkoon, aion hoitaa tonttini samalla tavalla kuin tähänkin asti, eli tekemättä paljon mitään paitsi silloin, jos tarve osoitetaan minulle, jolloin kyllä ryhdyn hommiin.

+ Valta ei ilmeisesti nouse päähäni, koska en erityisemmin pidä vastuusta, enkä varsinkaan siitä, että minun pitäisi tehdä muita ihmisiä koskevia päätöksiä omavaltaisesti.

- Taipumus antaa muiden hoitaa hommat, ellei selkeää tarvetta muuhun ole.

- Adminointi, tai edes moderointi ei ole lähellä sydäntäni ylempänä mainitusta syystä. Valta ja vastuu eivät saa minua innostumaan.

+ Jos syystä tai toisesta alan laiminlyödä tämän foorumin hyväksi minulta vaadittuja/pyydettyjä toimia, en koe minkäänlaista harmitusta astua poissa adminin virasta. En siis tule roikkumaan adminiudessa kynsin, enkä hampain.

Olin sangen epävarma tästäkin kannattaako minun edes asettua ehdolle. Toisaalta tämän foorumin adminius ei ole ollut minulle missään vaiheessa riesa, eikä raskas velvollisuus, joten mitään negatiivistakaan minulla ei tällä hetkellä adminiuttani kohtaan ole, joten... miksi ei Nappelia?



Lizlego

  • Vieras
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #1 : 02-05-2011, 17:51:59 »
Mulla on kiusaus, mutta en sano sitä! ;D En sano, mutta alkaa A:lla.  ;D Sä oot tähän mennessä ollut varmaan se tasaisimmin paikalla ollut.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #2 : 02-05-2011, 21:10:47 »
Mikä alkaa Aalla???!
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #3 : 02-05-2011, 23:57:25 »
Alex...  :P

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #4 : 03-05-2011, 11:34:09 »
No toi mullekin tuli mieleen, en vaan osaa yhdistää sitä tohon sun viestiin x)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #5 : 03-05-2011, 12:31:18 »
No eihän se siihen viestiin mitenkään liitykään. Mä annan Napiskuukkelille ääneni, jos se lupaa ja vannoo pyhästi jättää Alexit rauhaan ja omaan arvoonsa!! :D Joo, tää on insidejuttu, joka ei edes kuulu tänne... tai no, en tiedä. Ehkä siitä olisi pitänyt antaa jotain, mutta annoinpahan mä ainakin sulle palautetta jo.  :P ;D

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #6 : 05-05-2011, 10:33:56 »
Saatuja ääniä ei voi luovuttaa toiselle ehdokkaalle! Teidän olisi pitänyt tehdä heti vaaliliitto, jos tällaisia suunnittelette.  :P
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #7 : 05-05-2011, 13:11:13 »
No vaikea antaa ääntä muillekaan kun ei ole muita ehdokkaita ja täähän on vaan paskapuhetta tässä vaiheessa vaaleja.  :D Jokos sä oot asettumassa ehdolle? ;D

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #8 : 05-05-2011, 21:53:14 »
Niin siis oman äänesi saat ilman muuta antaa kenelle tahansa, luulin että käyt kauppaa saamistasi äänistä  ::)
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #9 : 24-05-2011, 02:13:25 »
Meidän vaalit on tarkalleen ottaen aika suolenmutkasta kun tuli mieleen, että okei foorumin adminpaneeliin kaikki adminit nyt pääsee, mut onko tuonne Arkun-puolen hallintapaneeliin nytkään tunnuksia kaikilla vai vaan mulla ja Bbuttiksella ja se vois olla aika olennaista, että admin osaisi ja pystyisi hallinnoimaan niitä.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #10 : 16-03-2012, 12:41:26 »
Tunnuksia ei ole muilla kuin mulla ja Lizillä, joo, mutta toki Nappeli saa ne halutessaan. Mä oon tosin edelleenkin sitä vastaan, että niitä tunnuksia luovutettaisiin muille kuin ihmisille, jotka mä tunne henkkoht ja joihin mä voin luottaa, joten tästä voi tulla ongelma, jos joku mulle tuntemattomampi jäsen tulee valituksi adminiksi.

Mutta miksi adminilla pitäisi oletusarvoisesti olla edes ne tunnukset? Ne liittyvät kotisivutilaan, eivät tähän foorumiin! ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #11 : 17-03-2012, 12:30:10 »
Aha. No just. Tarkoittaako tää, että olisit mun natsihallintoa vastaan? Muistan tän kun aletaan kaasukammioita virittämään...


 ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #12 : 17-03-2012, 12:38:19 »
Mjähä, asia on pohdinnassa mut todnäk tulisi vielä yksi käyttäjäryhmä, jonne perustajat voisivat "eläköityä" admininhommista ja säilyttää edelleen foorumin ydinprosessit hallinnassa, mutta eivät osallistuisi varsinaisesti foorumin ylläpitämiseen.

Mut katellaan, katellaan, asiahan ei ole oleellinen atm koska on vain kaksi adminehdokasta, joista molemmat ovat myös perustajia x)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #13 : 17-03-2012, 13:01:52 »
No ei nämä ehdokkuudet varmaan enää edes ole voimassa.  :D Pitää pistää pystyyn tuoreet vaalit.  ;D

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #14 : 27-03-2012, 08:35:57 »
Hei voisko nääkin siirtää arkistoon, jos eivät ole enää voimassa?