Kirjoittaja Aihe: Miksi ei Nappelia?  (Luettu 7383 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #30 : 27-03-2012, 17:08:27 »
Kysehän ei oo oikeastaan siitä, että mä välttämättä haluaisin lukea masennusarkistoa ja saisin siitä kiksejä ::) vaan lähinnä siitä, että se on pala historiaa ja mä haluun pakkomielteisesti hamstrata kaiken. Plus tohon offin säilömiseen on toki muitakin syitä.

Mä luulen, että tää kaikki johtaa juurensa mun dementiaan ;D ...en koskaan muistais mitään mitä oon tehnyt/sanonut, mut koska mulla on backupit niin ainakin voin tarkistaa sen, mitä oon sanonut netissä x)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #31 : 27-03-2012, 18:21:56 »
Oon itte kerran eksynyt arkistoon, sillonkin vahingossa (ja traumauduin tästä niin etten takuulla enää ikinä eksy vahingossakaan! Löysin jonkun ikivanhan topan, jossa luvattiin oma osasto Drarrylle - paitsi että se olikin aprillipila. Damn, syrän särkyi.) ja mulle on henkilökohtasesti oikeestaan ihan se ja sama, mitä arkistoidaan. Ehkä kuitenkin off-, jes-, masennus- sun muut rändöm keskustelut olis just niitä poistettavia, niille kun voi jälkikäteen korkeintaan nauraa tai itkeä. Sen sijaan esim. haasteista vois kuvitella jonkun saavan jotain irti, onhan ne ideoita mistä tai miten kirjoittaa. Samoin jotain tälläsiä vaalisydeemejä vois ehkä säästää. Miittitopat on kanssa aika turhia, koska perusidea miiteistä on jo ja niitä tulenee lisää, ainakin toivottavasti :D Ne on kuitenkin hyviä muistoja ja jos niitä joskus saadaan kokoon olis ainakin musta kiva jättää niistä jonkinlainen jälki itse foorumillekin.

Eihän sillä periaatteessa mitään väliä ole, mikä poistetaan ja mikä arkistoidaan. Kun asia on ollut ja mennyt se on ohi, ja jos joku kokee kamalan tärkeäksi säilyttää jotain, sen voi vaikka kopsata omalle koneelle :) Musta fiksuinta olis ehkä eka laittaa kaikki arkistoon ja jos (kun) tila alkaa tulla täyteen, sitä voi sitten poistaa vanhimmasta alkaen.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Miksi ei Nappelia?
« Vastaus #32 : 27-03-2012, 18:32:03 »
Kysehän ei oo oikeastaan siitä, että mä välttämättä haluaisin lukea masennusarkistoa ja saisin siitä kiksejä ::) vaan lähinnä siitä, että se on pala historiaa ja mä haluun pakkomielteisesti hamstrata kaiken. Plus tohon offin säilömiseen on toki muitakin syitä.

Mä luulen, että tää kaikki johtaa juurensa mun dementiaan ;D ...en koskaan muistais mitään mitä oon tehnyt/sanonut, mut koska mulla on backupit niin ainakin voin tarkistaa sen, mitä oon sanonut netissä x)

Mitä? Ei kai nyt ole tarkoituskaan että netissäkään muistaa ja pitää säilyttää kaikki mitä on sanonut?  :D Musta on ihan järkkyä, että ihmiset logittaa jotain mesekeskusteluja ilman puhekumppanin lupaa. :P ;D Mä vertaisin sitä puhelinnauhoitukseen tai siihen, että joku tulee livenä mun luokse ja nauhoittaa mun keskustelut sen kanssa. Ei niitä ole tarkoitus netissäkään muistaa sanasta sanaan LOL. ;D Toisaalta mulle on kyllä niin sama, mitä olen sanonut, koska en kuitenkaan muista enkä myöskään ole itseni kanssa myöhemmin samaa mieltä, jos joku tulee osoittamaan mitä olen sanonut, että sikäli ihan sama. :D Mä olen näemmä sanonut esimerkiksi että Sirius/Hermione on hyvä paritus.  :D No, onhan se, mutta mistä se on tullut mun mieleen? Ei minkäänlaista muistikuvaa, että olisin koskaan kuluttanut aikaa sen pohtimiseen eikä aavistustakaan olisinko joskus lukenut sillä parilla jonkun ficin, varmaan. :D Historia on kyllä ihan mielenkiintoista... sitä voidaan säilyttää niin paljon kuin rahkeet riittää.
« Viimeksi muokattu: 27-03-2012, 18:39:06 kirjoittanut Lizlego »