Kirjoittaja Aihe: Dick Art :: uutta  (Luettu 3531 kertaa)

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Dick Art :: uutta
« : 26-05-2011, 18:29:29 »
Duhuu Sailor Moon fanarttia ehkä ny enimmäkseen mutta kommenttia ois kiva saada. Jotain, ihan mitä vaan, finissä ei saanut koskaan mitään kommenttia booooooohhhhhooo

Sailor Pluto
lineart
Photoshop CS5, piirtopöytä

Sailor Neptune
lineart
Photoshop CS5, piirtopöytä.
« Viimeksi muokattu: 29-05-2011, 00:46:21 kirjoittanut Lady Dynamite »

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Dick Art
« Vastaus #1 : 26-05-2011, 20:21:03 »
Ei hiisi, toi on hyvä. Ite en jätä mitään lineartiksi, mutta pitäisköhän mun pikkuhiljaa alkaa uskomaan, et se tapa toimii manga/animetyylissä. Hahmoa en tunne, mutta pidän silti. Milläs tämä on tehty?

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Dick Art
« Vastaus #2 : 26-05-2011, 20:30:11 »
Ei hiisi, toi on hyvä. Ite en jätä mitään lineartiksi, mutta pitäisköhän mun pikkuhiljaa alkaa uskomaan, et se tapa toimii manga/animetyylissä. Hahmoa en tunne, mutta pidän silti. Milläs tämä on tehty?
Whoaaa, kiitos kommentista!! Käytin Photoshop CS5:sta, kokonaan sillä piirretty ja piirtovälineenä piirtopöytä!

//Edit: Ja lineartin jätin koska tykkään siitä erikseen, se näyttää jostain syystä erilaiselta :D ja jos joku muu haluaa värittää sen tai jotain (on käynyt näinkin heheh).

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Dick Art
« Vastaus #3 : 27-05-2011, 02:08:57 »
Sailor Neptunen linart lisätty.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Dick Art
« Vastaus #4 : 27-05-2011, 19:05:43 »
Fandom on mullekin aivan vieras. Olen kuullut vain nimen, mutta kuvat ovat todella vaikuttavia. En myöskään pysty kommentoimaan mitään tekotavasta tai analysoimaan mitään, koska kaikki sellainen on mulle ihan hepreaa. Joka tapauksessa hienoja kuvia kaikki.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Dick Art
« Vastaus #5 : 28-05-2011, 20:16:19 »
Aika lailla samoilla linjoilla olen Lizin kanssa. Fandom ei kerro mitään, enkä ala muutenkaan arvioimaan piirrostesi teknisiä ansioita. Itse kun olen photariharrastuksestani huolimatta surkea piirtäjä. Mutta tunnistan kyllä taitavan tekijän sellaisen nähdessäni ja sinun taitojasi on pakko ihailla. Hienoja olivat kaikki, ja lisääkin tekisi mieli nähdä.

zilah

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Dick Art
« Vastaus #6 : 28-05-2011, 22:57:10 »
Nättejä töitä. En tosin ole karkkivärityksen ystävä, mutta sehän on vain mielipide.

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Dick Art :: uutta
« Vastaus #7 : 29-05-2011, 00:47:44 »
Kiitos kommenteista  :o whoah.

Lisää Sailor Moonia, Sailor Neptune värillisenä lisätty.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Dick Art :: uutta
« Vastaus #8 : 30-05-2011, 14:56:18 »
Mä tykkään kovasti Sailor Neptunen värityksestä. Upeat värit ainakin mun silmään.  :)