Ajankohtaista > Tietoa foorumista

Ylläpidon poissaolot

(1/5) > >>

Lizlego:
Tää on varmasti väärä topic, mutta en viitsi tehdä uutta topiccia. Olen määrittelemättömän ajan näkymätön, pällilomalla, millä nyt hyvänsä. Vaihtelevan aktiivinen tai hiton passiivinen. Ei voi tietää. En minäkään tiedä.  :P  Onneksi tää on hillityn kokoinen foorumi eikä hajoa käsiin heti,


29.8.2013: Ja taas malla on epäaktiivinen seinäruusu muutamat viikot remontin, muuton ja koulun vuoksi. Syyskuun puolessa välissä pitäisi tasoittua taas.


// Bbuttis pisti tämän topikin pystyyn, täältä näkee ketkä ylläpidosta ovat paikalla ja ketkä eivät.

Beelsebutt:
Olen netittömyydessä 17.7. alkaen mahdollisesti jopa 14.8. asti. Admineja vaativissa asioissa on siis parasta ottaa yhteyttä Nappeliin.

Lizlego:
Niin tai minuun, koska en ole enää poissa muuta kuin ehkä henkisesti. Toisin sanoen en välttämättä ole kauhean osallistuva.

Beelsebutt:
Olen taasen paikalla ja käytettävissä ;D

Beelsebutt:
Meen huomenna maalle. On mulla kännynetti käytössä, joten varmaan tulee täälläkin käytyä, mutta koska netti on rajallinen, niin mahdolliset adminiutta vaativat pyynnöt kandee ohjata Lizlegolle tahikka Nappelille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta