Ajankohtaista > Tietoa foorumista

Ylläpidon poissaolot

<< < (3/5) > >>

malla:
Elämä heittelee - olen siis hieman epäaktiivinen tässä muutaman viikon ajan. Käyn täällä kyllä kuikuilemassa mahdollisimman usein, mutta nopeammin varmaankin saa muita modeja tai admineja kiinni jos tulee tarvetta.

rimps:
Ootte varmaan huomannukin, että oon TAAS kadonnut mystisesti. Pahoittelen sitä kovasti. En oo kauheen aktiivinen. Mulla katosi töitten myötä kaikki kiinnostus edes koneen avaamiseen kun olin niin kovin väsy ja pamahdin paksuksikin. En uskalla yhtään luvata aktiivisoitumisestani mitään, joten voitte poistaa mut modelistalta.

Lizlego:
Onks pakko? Modeiksi ei varsinaisesti ole ollut tunkua muutenkaan, joten en ainakaan minä pitäisi mitään kiirettä poistamisten kanssa. Toiset voi olla toista mieltä ja tietenkin jos se sua itseäsi häiritsee.  :)

zilah:
Ihan miten vaan, Rimps. Ei me kaikki muutkaan FiFin ylläpitäjät niin kauhean aktiivisia olla, mutta näin pieni foorumi kyllä pyörii silti ihan riittävän hyvin.

En minäkää siis haluaisi sinua modelistalta poistaa, jos et itse välttämättä halua. Ja onnea tulevan perheenlisäyksen johdosta.  ;)


zilah

rimps:
No ei sitten! :'DD Voin mä toki listalla notkua, jos vaikka oppisin nyt tylsyyksissäni kotona vaikka olemaan taas koneella enemmän.

Zilah, tack tack. Saa sitä kyl vielä puol vuotta odottaa. Mut hiljaa hyvä tulee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta