Kirjoittaja Aihe: Info  (Luettu 26934 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Info
« : 03-03-2009, 19:55:43 »
Osastolle voi laittaa vain sallittu -> K-16 ikärajasuositeltuja tekstejä. K-18 tekstit sijaitsevat piilotetulla osastolla, aiheesta enemmän tämän linkin takaa.


Tämä osasto on tarkoitettu Taru sormusten herrasta -kirjoihin perustuvalle fanfiktiolle.

Julkaistaviin teksteihin merkitään ikärajasuositus. Ellet osaa itse sitä määritellä, voit katsoa apuja täältä. Muita mahdollisia merkintöjä tarinan alkuun (eivät pakollisia) ovat esimerkiksi päähenkilöt ja/tai tyylilaji (genre).



// Tämä info on edelleen työn alla, ehdotuksia sisällöstä otetaan vastaan!
« Viimeksi muokattu: 06-08-2012, 15:32:15 kirjoittanut Lizlego »
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Info
« Vastaus #1 : 13-03-2009, 10:30:05 »
Et boldaa tuota sanaa "mielellään", kun se kuulostaa ihan siltä kuin olisit kirjoittanut ohjeistuksia idiooteille eikä ihmisille, jotka osaavat itsekin lukea.  ;D Miksei täällä ole muuten kuin Romantiikka ja Huumori-osasto? Mä en voi laittaa tänne mun tekstiä, jonka haluan, koska se on angstia.  :o ;D

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Info
« Vastaus #2 : 13-03-2009, 11:24:17 »
Minusta tuo boldattu "mielellään" kyllä korostaa vain sitä, että infon tekijä ihan oikeasti kaipaa niitä parannusehdotuksia. En tajua, miten tuo nyt synnyttää sen vaikutelman, että kirjoittaja pitäisi lukijaa jotenkin typeränä.
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Info
« Vastaus #3 : 13-03-2009, 11:32:35 »
En mäkään  ???


Ja Liz hyvä, sulla on toi adminpaneeli tuolla, ole hyvä ja tee lisää osastoja :D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Info
« Vastaus #4 : 13-03-2009, 15:54:39 »
No se vaan korostaa sitä "mielellään" -sanaa eikä sellaista tarvitse korostaa, jos kerran on jo sanoo, että mielellään. Sen lukemisesta tulee idioottiolo. Tai siis vain idiootille tarvitsee korostaa, että mielellään tarkoittaa, että mielellään, ja se tuosta tulee mieleen kun se on boldattuna.  :D

En mä voi tehdä vielä lisää osastoja, kun ei ole edes päätetty miten ne jaetaan.  :o

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Info
« Vastaus #5 : 01-04-2009, 10:45:41 »
Mä tein vielä yhden osaston, yleisosaston, että voi laittaa ihan kaikengenreisiä ficcejä tänne :)


Genret nyt voitti, mutta äänestys on avoin, joten syksyllä katotaan, josko muutetaan osastojakoa taas?
Fifi-ficitLJAO3