Kirjoittaja Aihe: zilah leikkii haltioilla...ja vähän vampyyreillakin. Sallittu (uusi 15.5. 2013)  (Luettu 23505 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Päätinpä minäkin polkaista pystyyn oman taide?topicin näin uudenuutukaisen foorumin kunniaksi. Sain Photoshopin joululahjaksi ja siitä asti olen opiskellut ahkerasti, jotta oppisin tekemään riettaita ja vähemmänkin riettaita kuvia lempiaiheestani, mistäs muusta kuin haltioista. ja nooh, saattaapa tuolla jokunen Valakin vilahdella (Vala= Lotr-maailmassa sellainen jumalankaltainen olento)

Nämä kuvat ovat kaikki turvallisia katsoa niin töissä kuin koulussakin. Ne riehakkaammat tekeleet saavat vielä odottaa.

Pitemmittä puheitta, tässä näitä tekeleitäni. Kertokaahan mitä pidätte,


zilah



Lindir


Thranduil


Lindir ja Thranduil


Elrond


Ambarussa, eli Amdor ja Amras, Fëanorin kaksospojat. Ja huom: nämä kaunokaiset ovat ilman paitaa, mutta sitä lukuunottamatta kuva on turvallinen katsoa.


Námo, eli Kuoleman Vala


Manwë, Valarin Kuningas






// Bbuttis lisäsi ikärajattomuuden otsikkoon, kun hoksasin omaanikin lisätä =P
« Viimeksi muokattu: 15-05-2013, 16:05:46 kirjoittanut zilah »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: zilah leikkii haltioilla
« Vastaus #1 : 12-03-2009, 16:53:10 »
Mä oon näistä jo sanonut joskus jotain, mutta toi Manwën kirkasotsaisuus tuo edelleen hymyn huulille :)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: zilah leikkii haltioilla, sallittu
« Vastaus #2 : 13-03-2009, 14:31:37 »
Heh, Kiitos! Kaipa ne minun mieltymykseni tuppaavat näkymään läpi näissä kuvissakin. Tarinoissakin kun rakastan sellaista kirkasotsaista ja ylriöromanttista sankarimeininkiä.


zilah

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: zilah leikkii haltioilla, sallittu
« Vastaus #3 : 07-06-2009, 08:54:15 »
Nonnih, päätin päivittää tämän topicin pitkähkön tauon jälkeen. Suurin osa näistä kuvista on ennen muualla julkaisemattomia, enkä ole postannut niitä edes Livejournaliini. LJ:ssa on sen verran levotonta tällä hetkellä, etten senkään takia asialla mitään kiirettä pidä. Siksipä olisinkin enemmän kuin kiinnostunut kuulemaan, mitä näistä pidätte. Kaikki korjausehdotukset otetaan myös kiitollisena vastaan.

zilah




Thranduil


Lindir


Glorfindel ja Ecthelion


Elrond ja Celebrían

 Tästä kuvasta sen verran, että tahdoin kerrankin näyttää tämän kauniin parin onnellisina. Tolkienin kirjassahan heillä ei ole kovinkaan onnellista loppua.







« Viimeksi muokattu: 21-06-2009, 11:07:44 kirjoittanut zilah »

Lizlego

  • Vieras
Vs: zilah leikkii haltioilla, sallittu
« Vastaus #4 : 07-06-2009, 14:48:52 »
Vau! Thranduililla on aivan ihana ilme ja muutenkin se näyttää siltä, että tuollaisen voisin ottaa itselleni. Samoin suoraan sydämeeni pompsahti Ecthelion. Tumma ja tuima. :D Sua tuskin yllättää ollenkaan, jos sanon, että Lindir on edelleen mun makuuni hieman liian androgyyni ja Glorfindel pikkaisen liian nuorennäköinen.  :D Siitä huolimatta hienoja kuvia ja tosi upea väritys noissa. :) Ai niin, Elrond ja Celebrían ovat varsin söpö pari kanssa.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: zilah leikkii haltioilla, sallittu
« Vastaus #5 : 07-06-2009, 22:39:22 »
Heh, Kiitos Liz raksu!

Pitihän se arvata, että tumma ja eksoottinen Ecthelion on sinun suosikkisi. Ja minä kyllä kuolaan sinun laillasi tuota Thranduilin mallia. Hän on juuri oikea henkilö antamaan kasvot tuolle ihanaiselle metsähaltioiden kuninkaalle. Sopiva annos ylimielisyyttä ja ilkikurisuutta samassa henkilössä on harvinainen yhdistelmä.

zilah

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: zilah leikkii haltioilla, sallittu
« Vastaus #6 : 16-06-2009, 17:39:39 »
Päätin päivittää tämän S-topicin vaihteeksi.

Tässä teille kaksi haltiaa, molemmat lienevät useimmille tuntemattomia.

Ensiksi on Melpomaen, joka on itse asiassa elokuvasta tuttu haltia. Hän on siis PJ:n luomus, eikä Tolkienin. Tutustuin häneen tuolla kansainvälisellä ficcipuolella, luettuani muutaman upean tarinan jossa tämä hahmo esiintyi. Olen itsekin sittemmin kynäillyt hänestä, niin suomeksi kuin enlanniksi.

Melpomaen

Ja tässä sitten naispuolinen haltia, yksi harvoista joita olen tehnyt kuviksi. Hän on eräs OC-hahmo yhdestä englanninkielisestä ficcisarjastani mutta sitä lukemattakin voi tätä kuvaa katsoa:

Linniel



Kertokaahan,mitä pidätte.  ;D


zilah
« Viimeksi muokattu: 21-06-2009, 11:09:32 kirjoittanut zilah »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: zilah leikkii haltioilla, sallittu
« Vastaus #7 : 06-07-2009, 10:04:32 »
Nooh, laitanpa nyt yhden Twilight-kuvan tälle sallitullekin puolelle. Tämä on vähän kiltimpi kuva, koska se on tehty tuonne Twilight-foorumille postattavaksi, enkä niitä riehakkaampia tekeleitäni sinne viitsi laittaa. Foorumilla on kuitenkin siksi nuorta porukkaa, ja voisivat järkyttyä.  ;D

Muttah, pidemmittä puheitta:


Carlisle Á la Zilah


Kertokaahan, mitä pidätte,  ;)


zilah

Lizlego

  • Vieras
Piti mun tulla tännekin kuolaamaan. Niin, ja ehdottamaan, että voisit silti sen kuolafoorumin perustaa, jotta ei tarvitsisi tuntea minkäänlaista häpeää kuolaamisestaan.  ;D Tänään on taas äärimmäiset blondifiilikset.  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
 ;D

Minun on paljastettava sinulle pikku salaisuus.

*Kuiskaa*: se kuolausfoorumi on perusteilla. Ihan totta, odotahan muutama päivä, kun saan upouusien sivustojeni layoutin hiottua...


zilah

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Nonnih, päätin lisätä tänne kokokuvaversion tuosta uudesta banneristani, ihan sen kunniaksi kun sain upouudet Twilight-ficcisivustoni sekä Carlislelle omistetun kuolausfoorumin julkaisukuntoon. Ja Carlislehan tässäkin kuvatuksessa tietenkin komeilee.

Tässä: Carlisle Á La Zilah

Kertokaahan, mitä pidätte,  ;D


zilah

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
...Floodausta, tiedän. Mutta kun se Carlisle on Niin ihana!  ;D Eelekee antako banneja... ::)


Ja tässä jälleen kaksi uutta kuvatusta. Ihanaista Carlislea jälleen, mutta tällä kertaa hän ei ole yksin. Ensimmäisessä kuvassa hän on Esmen, toisessa Jasperin kanssa. Ensimmäinen on sallittu, toinen ehkä K-11, koska miehet ovat ilman paitaa. Mutta mitään radikaalia ei ole näkyvissä, niin uskalsin laittaa heidät tänne sallitulle puolelle.


Esme ja Carlisle Á La Zilah Sallittu


Carlisle ja Jasper Á La Zilah K-11



Kertokaahan, mitä pidätte,  :D




zilah

Lizlego

  • Vieras
Mä alan pikkuhiljaa harkita sun bannaamista, koska sun taide ei tee hyvää mun mielenterveydelle ja aiheuttaa siirappitunnelmia siinä missä kuolaamistakin.  ;D Ei ollenkaan hyvä juttu. Mutta molemmat kuvat olivat niin ihania. Yllättävän ihanaa oli myös katsella hahmoja vaatteet päällä.  :D Mutta ei sillä, miehet ilman paitaa ovat aina silmäniloa ja Jasperilla on kuvassa mielenkiintoinen ilme, joka itse asiassa antaa inspiraation, vaikka kielsin itseäni kirjoittamasta yhtään mitään.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Hehhee!! Olenpa siis onnistunut taanuttamaan jonkun muunkin aivotoiminnan olmin tasolle.  ;D

Ja hyvä vaan jos kuvani antavat inspiraatiota.  ;D


Noniin, ja tässä tulee taas yksi kuvatus. Tämä on mittatilaustyö, ja liittyy Houkutus-foorumilla  kynäilevän Teardropin ficciin Vie minut pois. Upeaa tekstiä, niin kuin hänen muutkin tarinansa.

Tässä: Alice, Á La Zilah


Kertokaahan, mitä pidätte,  ;D


zilah


Lizlego

  • Vieras
Alice on niin ihana ja tuo kuva tuo yhdellä asennolla ilmi yllättävän paljon olennaista Alicesta. Keijukasmainen ja tanssahtelevat askeleet. Kertakaikkisen ihana kuva. Ei voi muuta sanoa. Ja lisää aivonkappaleita valuu viemäristä alas saman tien. Oikeastaan mä olen kyllä iloinen Houkutuksen lukemisesta siinä mielessä, että kerrankin jossain on kivoja pehmeitä naishahmoja, joista oikeasti pystyy hyvin helpostii pitämään. Mä kun yleensä tunnun pitävän just niistä kovemmista tapauksista, kun pehmeämmät tuntuu jotenkin liian tekopyhiltä tai vaihtoehtoisesti persoonattomilta.