Kuvataiteet > Kuvataiteet

zilah leikkii haltioilla...ja vähän vampyyreillakin. Sallittu (uusi 15.5. 2013)

<< < (4/12) > >>

zilah:
Kiitos, Liz. Jos kerran kuvasta pidät, niin käypäs lukemassa tuo ficci. Takaan, että kannattaa! Teardrop on minun mielestäni parhaita kynäilijöitä koko fandomissa. Ei liene ihme, että pyysit hänen tarinoitaan sinun ficciesi seuraksi omille sivustoilleni.


zilah

Lizlego:
Mä olen jotain pitempää tekstiä ainakin lukenut häneltä. Siinä oli pääosassa Jane. Voltureista kun muutenkin kirjoitetaan niin vähän.

zilah:
Juuri se Janesta kertova ficci oli ensimmäinen jonka häneltä luin. Aivan uskomattoman hieno teksti, ja kyllä lisäarvoa tulee vielä siitä, kun ei kukaan juuri Voltureista kirjoita.



zilah

Fiorella:
Minun pitänee ensin pyydellä anteeksi, koska yleensä en oikein tykkää muokatuista kuvista; useimmiten niistä näkyy että ovat muokattuja, vaikka olisivat miten taitavasti tehtyjä, tai tulee semmoinen tunne että se ei ole ihan "oikea", tai jokin aina vähän häiritsee. Tuosta sinun Alicestasi minä kumminkin pidän, ihan oikeasti. Näissä yleensäkin on taianomaista utuisuutta ja tykkään noista taustoista, monessa muussakin kuvista. :)

zilah:
Ei sinun tarvitse pyydellä mieltymyksiäsi anteeksi, Fiorella. Se, että kuvassa häiritsee jokin, tarkoittaa ettei se ole riittävän hyvin tehty. Minä olen vielä aika lailla vasta-alkaja näissä hommissa, mutta ne parhaatkuvat  ovat ihan oikeasti niin hyviä, ettei niistä millään voisi päätellä että niitä on muokattu. Siihen minäkin pyrin, mutta kovin pitkä matka siihen vielä on, tiedän sen.

Tuo Alice on hyvin erilainen kuin yleensä minun tekemäni kuvat, mutta hienoa että pidät siitä. Oli haastavaa tehdä tuollainen mittatilaustyö, varsinkin kun siihen innoittanut ficci oli niin upea ja halusin tehdä sille oikeutta.



zilah

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta