Kuvataiteet > Kuvataiteet

zilah leikkii haltioilla...ja vähän vampyyreillakin. Sallittu (uusi 15.5. 2013)

<< < (2/12) > >>

zilah:
Heh, Kiitos Liz raksu!

Pitihän se arvata, että tumma ja eksoottinen Ecthelion on sinun suosikkisi. Ja minä kyllä kuolaan sinun laillasi tuota Thranduilin mallia. Hän on juuri oikea henkilö antamaan kasvot tuolle ihanaiselle metsähaltioiden kuninkaalle. Sopiva annos ylimielisyyttä ja ilkikurisuutta samassa henkilössä on harvinainen yhdistelmä.

zilah

zilah:
Päätin päivittää tämän S-topicin vaihteeksi.

Tässä teille kaksi haltiaa, molemmat lienevät useimmille tuntemattomia.

Ensiksi on Melpomaen, joka on itse asiassa elokuvasta tuttu haltia. Hän on siis PJ:n luomus, eikä Tolkienin. Tutustuin häneen tuolla kansainvälisellä ficcipuolella, luettuani muutaman upean tarinan jossa tämä hahmo esiintyi. Olen itsekin sittemmin kynäillyt hänestä, niin suomeksi kuin enlanniksi.

Melpomaen

Ja tässä sitten naispuolinen haltia, yksi harvoista joita olen tehnyt kuviksi. Hän on eräs OC-hahmo yhdestä englanninkielisestä ficcisarjastani mutta sitä lukemattakin voi tätä kuvaa katsoa:

Linniel



Kertokaahan,mitä pidätte.  ;D


zilah

zilah:
Nooh, laitanpa nyt yhden Twilight-kuvan tälle sallitullekin puolelle. Tämä on vähän kiltimpi kuva, koska se on tehty tuonne Twilight-foorumille postattavaksi, enkä niitä riehakkaampia tekeleitäni sinne viitsi laittaa. Foorumilla on kuitenkin siksi nuorta porukkaa, ja voisivat järkyttyä.  ;D

Muttah, pidemmittä puheitta:


Carlisle Á la Zilah


Kertokaahan, mitä pidätte,  ;)


zilah

Lizlego:
Piti mun tulla tännekin kuolaamaan. Niin, ja ehdottamaan, että voisit silti sen kuolafoorumin perustaa, jotta ei tarvitsisi tuntea minkäänlaista häpeää kuolaamisestaan.  ;D Tänään on taas äärimmäiset blondifiilikset.  :D

zilah:
 ;D

Minun on paljastettava sinulle pikku salaisuus.

*Kuiskaa*: se kuolausfoorumi on perusteilla. Ihan totta, odotahan muutama päivä, kun saan upouusien sivustojeni layoutin hiottua...


zilah

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta