Kirjoittaja Aihe: Kuka? Mikä? Missä?  (Luettu 35948 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #15 : 30-03-2009, 13:51:53 »
Inhoan esittelyitä, vaikka tykkään lukea niitä, kun toiset niitä kirjoittavat.  :P Itsestä vaan on tylsää puhua, jos se on pääasia. Kaiken muun ohella se menee.  ;D No joo, joka tapauksessa olen Liz. Eksyin fanfictionin pariin 2002 kaverin kautta ja sille tielle jämähdin. Muutenkin se elävöitti kirjoittamisharrastusta. Ensimmäinen fandomi, johon hurahdin oli Lotr ja sitä seurasi muutaman vaiheen jälkeen HP. HP:ssä suosikkihahmoni on Severus, kirjoittajana sain jossain vaiheessa kauhean fiksaation myös Luciukseen.  ;D Vanha suosikkiparitukseni on Severus/Sirius, mutta viime aikoina on tullut enemmän kirjoiteltua hettiä. Slash oli silti se juttu, mihin minä fanfictionissa alun perin hurahdin. Nykyistä suosikkiparitusta olisi vaikea määritellä. Lotrissa suosikkihahmoni ovat Legolas ja Gimli ja sydämeni itkee verta sen vuoksi, että Gimlistä tehtiin leffoihin niin pelle ja Legolasista niin nuori ja niin cool.  ;D Ei sekään oikeastaan haittaisi ellei liikaa löytyisi ficcejä, joista näkee, että ne ovat leffan perua. Silloin voisi sanoa, että aargh!

Fanfiction-vuosiani leimaa jatkuva ärtymys.  :D Mua ärsyttää melkein kaikki parituksien buumit, jolloin jotain tiettyä paritusta tulvii joka tuutista ja jolloin tosi monet julistavat sen ainoaksi ja oikeaksi. Aaargh!  ;D Tottahan se johtuu yleensä paljolti siitä, että en jaa sitä näkemystä kuten myös aika yleisesti ottaen en ole jakanut käsitystä hahmotulkinnoista sun muusta.  :D HP:ssä on aika painajaista lukea Dracosta luihuisen komeana prinssinä, vaikka toisaalta mä löysin omasta ficistäni jotain vastaavaa kun puhuttiin Luciuksesta. Ei sekään mikään komea ole!  ;D Yleisesti ottaen olen sellainen, että sanon ääneen sen, mitä ajattelen. Tosin luulen, etten ole niin paha kuin joskus luullaan.  :D Toisinaan ihmiset ehkä ottavat vähän liian vakavasti. Toisaalta usein jotkut asiat voisi vaan jättää sanomatta, kun ei ne johda mihinkään tai kun tietää jo etukäteen, että ne tulkitaan tietyllä tavalla. En sano väärin, koska kaikkihan tulkitsevat ympäristöään oman kokemuksensa mukaan. Mä olen myös oppinut hymiöiden liikakäytön jossain vaiheessa ja elän yhä siinä toivossa, että ne saisivat joskus asiat kuulostamaan enemmän siltä, ettei elämä ole niin vakavaa.  :)

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #16 : 30-03-2009, 19:00:37 »

Olen aikonut koko ajan kirjoittaa tänne esittelyn, vaan enpä ole vielä saanut aikaiseksi. Jospa nyt osaisin jotakin kertoa itsestäni.

Minut siis tunnetaan Fiorellana, saa sanoa myös Fio, nyt kun olen tottunut myös siihen lyhennelmään. :)

Kirjoittaminen ja tarinoiden punominen on kuulunut elämääni siitä saakka kun kynä alkoi pysyä kädessä ja oikeastaan ihan jo sieltä saakka kun ajatukset alkoivat rullata pienessä päässä. Fanfictionin pariin löysin nelisen vuotta sitten vasta, ja HP-fandom on minulle tutuin ja oikeastaan ainoa josta kirjoitan.
Originaalipuolella olen kyllä aktiivinen synnyttämään ideoita, mutta rasittavan hidas saattamaan niitä tekstiksi saakka. Aloitin alun perin koko ficcaamisenkin vain saadakseni vähän tuntumaa kirjoittamiseen että pääsisin taas kiinni originaaleihini, mutta sille tielle näköjään jäin ja jumituin ficcariksi. Mutta jospa se siitä vielä lähtisi...

Ikuinen ajanpuute harmittaa, ja tekstiä syntyy kovin inspiraatioluontoisesti. Silloin kun sitä syntyy, se on yleensä lempeän hyväntuulista draamaa, jossa vastoinkäymisiäkin leimaa toiveikkuus; mitäs muutakaan minun näppäimistöni tuottaisi, kun sellainen olen itsekin. ;) Angstia en osaa kirjoittaa ilman että se menee koomiseksi, ja kovin väkivaltaista tekstiä en myöskään tykkää kirjoittaa. Hettiä luen ja kirjoitan mieluiten, slash ei oikein milloinkaan ole vielä onnistunut iskemään. Femme kyllä menee, en tiedä pitäisikö sen olla jotenkin ristiriitaista. ;)

Potter-fandomissa minua kiehtoo edelleen (rakkaan Severuksen lisäksi) se, mitä tapahtuu kirjojen rivien välissä, ja etenkin niille aikuisemmille henkilöhahmoille. 

Jokusia tiedonmuruja minusta vielä... Tykkään aurinkoisista kevättalven aamuista, syysmetsän väreistä, kirjakaupoista, taidemuseoista, kaikesta omin käsin näpräämisestä ja eritoten neulomisesta, niistä suloisista nukeista joita Pallakin harrastaa (ainakin jonkinlaisista, en kyllä kaikista), kirjeiden kirjoittamisesta, matkustelusta, patinoituneista vanhoista huonekaluista, valokuvaamisesta, viulunsoitosta (joskaan en kovin kummoisesti osaa soittaa - vielä) ja ihmisistä, joiden seurassa minun on hyvä olla. Minusta on erityisen suloista käpertyä nukkumaan lämpimien peittojen alle talviöinä, mutustella Fazerin keksimurusuklaata mukaansatempaavaa kirjaa lukiessani, silitellä sylissä koiraa tai kissaa tai pientä lasta (joista mitään minulla murheekseni tosin ei itselläni ole) ja ylipäätään huomata nauttia kaikista niistä hetkistä, jolloin on hyvä ja ihana olla.

En ymmärrä oikein mitään politiikasta tai jääkiekosta, olen naiivi idealisti, puhun liikaa kun innostun, pelkään järjettömästi ampiaisia ja aavistuksen vähemmän mutta silti riittävästi kaikkia muita pöriseviä hyönteisiä. Unelmoin koirasta, vanhasta puutalosta, matkustamisesta, perheestä ja siitä että saisin joskus jonkun kirjaideani valmiiksi saakka, niin että vaikkei saisikaan mitään julkaistuksi, olisi edes yksi kiva kirja lisää omassa kirjahyllyssä!

Ja minusta tuntuu, että tähän nettifoorumimaailmaan löytäminen on ollut yksi piristävimpiä asioita ikinä. :D Enpä olisi ikinä uskonut, että tapaisin niin monia ihania tuttavuuksia ja juttukavereita, joilla on samoja kiinnostuksia ja ajatuksia kuin itsellä; (muuten ihanassa) IRL-ystäväpiirissäni kun olen vähän yksinäni näissä asioissa.
« Viimeksi muokattu: 30-03-2009, 19:03:33 kirjoittanut Fiorella »

Poissa Carlotina

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 10
  • Drove me out of my mind
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #17 : 30-03-2009, 21:05:48 »
Kaipa sitten munkin täytyy jotain raapustaa tähän, vaikka inhoan kirjoittaa itsestäni esittelyjä. Löysin fanfictionin Googlen kautta suunnilleen 13-vuotiaana, mistä on nyt 7 vuotta. Kauhistuin, kun löysin HP-slashia, enkä pitkään aikaan suostunut lukemaan sitä. Sitten luin Lizin Hautausmaahuveja ja hurahdin. Moneen vuoteen en lukenut muuta kuin slashia. Itse en ole juurikaan kirjoitellut, olen niin äärimmäisen itsekriittinen, että harvoin saan mitään valmiiksi. Ideoita ja mielikuvitusta riittäisi, mutta ei. Jossain vaiheessa aina tulee sellainen olo, että teksti on ihan surkeaa ja turhaa jaarittelua.

Olen 20-vuotias naisenalku Kuusamosta. En vielä oikein tiedä, mikä minusta tulee isona, mutta onhan tässä vielä aikaa miettiä. Koirani on saanut mut innostumaan ulkoilusta ja liikunnasta. Jos joku olisi sanonut vuosi sitten, että minusta tulee lenkkeilynarkomaani, olisin nauranut vedet silmissä. Onneksi innostuin liikkumisesta, sillä toinen intohimoni on ruoka – olen todellinen kulinaristi.
Elämä on epäreilua, ota purkka. -LG

Poissa bamboozled

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 28
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #18 : 08-04-2009, 23:23:15 »
Inhoan kirjoittaa itsestäni esittelyitä, koska muut osaavat aina kirjoittaa niin paljon paremmin itsestään. Mut enivei.

Olen tinna, Finissä ja täällä kyseisellä nimimerkillä liikenteessä. Ikää löytyy sen verran, mitä laskutoimituksella saa aikaan, kun syntymäpäivä osuu 19. tammikuuta -93. Henkisestä iästä en uskalla sanoa mitään. Asustan tällä hetkellä maantieteellisesti 3km Norjan puolella, mutta ns. elämä on Suomen puolella (Nuorgam, Utsjoki). Kesällä kumminkin tarkoitus muuttaa toiselle paikkakunnalle.

Ficceihin tutustuin ensimmäistä kertaa joskus. En oikeasti muista yhtään milloin, mutta Potterien kautta kumminkin. Aluksi kuuluin H/D-fanaatikkoihin, mutta nykyisin mieliparitukset vaihtelevat usein. En ole erityisesti jumiutunut mihinkään tiettyyn tyylilajiin, vaan kirjoittelen sen mukaan, millaiseen tarinaan saan inspiksen. Huumoridialogien kirjoittamisesta pidän erityisesti. Fandomeista juuri tällä hetkellä in kirjoitusmielessä ainakin Potter (kesto), Bones, Twilight, mutta idean sattuessa voi fic syntyä lähes mistä vain kirjasta/elokuvasta/sarjasta/tms., jota vain vähänkin tunnen. Tekstejäni olen alkanut julkaista vasta hiljattain, vaikka pienen ikäni olen kirjoittanut.

Kirjoittamisen lisäksi harrastan roolipelaamista (foorumipohjaisia). Oikeassa elämässä lentopalloa ja silloin tällöin salibandya. Luen mielelläni, nykyään vähemmän kuin aiemmin. Tyylilajit lukemisenkin suhteen vaihtelevat kausittain. Kaikkien aikojen suosikkini on kuitenkin L.M. Montgomeryn Anna-sarja - rakastan! Katson myös luvattoman paljon televisiota ja elokuvia. Olen täysin koukussa Supernaturaliin, mutta seuraan monia muitakin sarjoja; Teho-osasto, Lost, Ruma Betty, CSI (etenkin NY), House, Bones... Suosikkinäyttelijäni on varmaankin Ewan McGregor, mutta on monia sellaisia näyttelijöitä, joiden takia saatan katsoa leffan (siis ihan vain sen näyttelijän takia).
Hetki hetkeltä enemmän, mutta viime kädessä vähemmän.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #19 : 09-04-2009, 06:40:19 »
Kaikkien aikojen suosikkini on kuitenkin L.M. Montgomeryn Anna-sarja - rakastan!
Pakko on offata sen verran, että luin Anna ystävämme loppuun eilen illalla ja tänään alotan Annan unelmavuodet. Ties kuin monetta kertaa luen noita, tulee varmaan luettua kerran vuodessa tms. Noita kolmea enempää mulla tosin ei ole, enkä tiedä oikein että haluankokaan  8)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Storithiana

  • Brittiteenlitkijä
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
    • Give me a sign, I wanna believe
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #20 : 15-04-2009, 19:48:54 »
Hmmph. Sainpas mäkin aikaiseksi tänne kirjoiteltua ;) Kun se vaan on niin hankala kertoa itsestään.

Elikkäs olen humph (ph lausutaan äffänä jos jotakuta kiinnostaa) ja asustelen Kymenlaaksossa. Kirjoja olen lukenut vaikka kuinka kauan ja ficcimaailmaan eksyin joskus varmaan pari vuotta sitten ja siitä se sitten lähti. Aluksi vain HP:ta, mutta vähitellen olen siirtynyt vähän muihinkin fandomeihin. Sirius/Remus on OTP ja slashia tulee muutenkin luettua tosi paljon. Hetti on jäänyt lähiaikoina vähemmälle ja femmeä olen ruvennut lukemaan, varsinkin Twilight-femme kiinnostaa, vaikka sitä on todella todella vähän missään.

Itsekin kirjoitan paljon, mutta olen tosi kriittinen kirjoittamaani kohtaan (tätäkin viestiä olen pyyhkinyt ja kirjoittanut uudestaan pari kertaa) ja harvoin olen tyytyväinen mihinkään. Aina niissä on jotain, yleensä loppu tökkii, olen huono kirjoittamaan loppua johonkin tarinaan. Ehkä minä joskus saan kuitenkin tännekin jotain laitettua ^^ Nussin pilkkua vähän väliä ja kaverini menettävät aika usein hermonsa sen takia, foorumeilla ja muuten netissä olen onnistunut vähentämään sitä, vaikka välillä ärsyynnynkin ainakin isommista kirjoitusvirheistä. Ja minulla on pahana tapana kirjoittaessa aloittaa virkkeitä sanoilla ja, mutta ja vaikka, sekä ylikäytän usein pilkkua.

Olen addiktoitunut suklaaseen, harrastan hip hop -tanssia ja fanitan Patrick Stumpia. Tässä nyt oli jonkun verran, saatan lisäillä joskus tähän jotain jos mieleen tulee. Aika sekava tämä taitaa olla, mutta... ;D
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
or wear as jewellery,
which ever you prefer


ex-humph

Poissa DWW

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 76
  • Idea +2, motivaatio -3
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #21 : 16-05-2009, 01:08:49 »
Tylsyys, tuo ihana tekosyy puhua itsestään. ;)

Olen DWW, aiemmin liikuin Finissä nimimerkillä Dragon without wings. (Ette takuula arvaa, mistä nykyinen nimimerkkini on lyhennetty.) Ikää on kohta 22, ja yritän kolmatta kertaa filosofiaa yliopistoon opiskelemaan (kirjoitin paskasti ylppäreissä, pelkillä pääsykokeilla mennään). Jos en vieläkään pääse sisään, yritän jotakin duunariammattia opiskelemaan... tai yritän vielä kerran filosofiaa, näkee sitten. Nyt olen varastossa töissä, se on ihan kivaa hommaa. Olen ihan täpinöissäni siitä, että pääsen ensimmäistä kertaa elämässäni palkalliselle kesälomalle!

Harrastuksistani rakkain ovat sarjakuvat. Luin jo pienempänä paljon sarjakuvia, mutta vasta lukioiän manga- ja animehurahtamisen jälkeen innostuin siitä varsinaisena taidemuotona. Harrastan myös jonkun verran oheissälää - elokuvia, animaatioita ja figuureja. Haaveeni olisi käsikirjoittaa ammattimaisesti sarjakuvia, mutta koska se on jo aika kova tavoite, voisin aloittaa vaikka sillä, että etsisin jonkun, jota ylipäätään kiinnostaisi kuvittaa tarinoitani. ;) Kirjoittamisen pariin palasin useamman vuoden tauon jälkeen kun tajusin, että pitää käsikirjoittajankin osata kirjoittaa.

Olen hieman ujo ja epäsosiaalinen tapaus, mutta pidän kyllä ihmisistä.

Lisäksi olen perverssi, mutta se ei liity tähän mitenkään... paitsi ehkä niihin teksteihin, joita joskus mahdollisesti täällä vielä julkaisen. :D

Eiköhän tämä riitä jo itsensä nolaamiseen.
Pienet aivot kuluttavat vähän energiaa.

Poissa HannahM

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 4
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #22 : 10-06-2009, 15:39:06 »
Hei vaan!

Minä olen HannahM ja lähes jokaisella foorumilla, jolla pyörin olen tällä samalla nimimerkillä. Myös finissä. Iältäni olen ihan kohta 18 ja opiskelen kaksoistutkinnolla parturi-kampaajaksi.

Löysin fanfictionin joskus neljä vuotta sitten, kun Pottereihin hurahtaneena pienenä tyttönä eksyin Wanhaan kammottan keltaiseen (mutta ah, niin nostalgiseen) Finiin. Sieltä olen sitten tähän saakka pyörinyt erilaisilla fan fiction -foorumeilla, kun finissä ja muutamalla bändificcifoorumilla. Kirjoittelen itsekin aika paljon, mutta lähinnä pöytälaatikkoon. Uudesta finistä ei taida löytyä yhtäkään HP-ficciäni, siinä edellisessä taisi olla jopa kaksi. :'D

Tällä hetkellä kirjoittelen FF100 Supernaturalia ja paria orginaalia, sekä yhtä RPF-ficciä, joka oli tauolla varmaan vuoden. Olen hirveän laiska nykyään kirjoittamaan, ja vielä laiskempi julkaisemaan. Yleensä tykkään lueskellä ficcejä, mutta olen myös hirveän laiska jättämään kommenttia :'D

Tykkään monennäköisistä asioista, kuten laitumella olevista hevosista kesäisin, viulunsoitosta (vaikken itse ole koskaan edes pitänyt viulua kädessä), lyhyistä hiuksista, vesisateesta ja lakritsista. Olen jokseenkin allerginen auringolle, joten sateinen kesä on aina kivempi kuin aurinkoinen ja tykkään kulkea paljain jaloin.



Aamu saapuu kun on unet vain unta tietenkin

Poissa Needled

  • Kuoleman enkeli
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 9
  • I see angels burning, falling down in ruins
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #23 : 11-06-2009, 09:32:32 »
Böö. Oon pyöriny täällä jo jonkin aikaa, enkä oo muistanu sitten itsestäni löpistä. Tyhmä mikä tyhmä.

Oon Needled. Finin kautta löysin tänne. Fanfictionin parissa on tullu nyt pyörittyä reilu vuos. Eksyin linkin kautta finiin, ja siellä ihastuin Sirius/Remukseen, ja sillä tiellä ollaan nytten. Nykyisin pyörin eniten KOPSissa (hevisetäficit <3), finissä (ficcejä tosin luen harvoja ja valittuja) ja täällä. Melkein joka päivä tulee katsottua mitä te ihmiset kirjottelette, vaikken puhukaan mitään.
Lempifandomini on Children Of Bodom (rakkain yhtye <3), Potterit ja kaikki sekalainen. Lempiparitukset on Alexi/Janne @CoB ja Sirius/Remus. Slash on kaikista rakkainta, mutta myös hetti ja femme menee hyvin, itse en kylläkään femmee oo kirjotellu.

Oon suurella todennäköisyydellä yks nuorimmista täällä, oon vuosmallia -96. Kone, musiikki, kirjoittaminen ja käsityöt on rakkaus. Musiikkimaku on laaja, mutta lähinnä sydäntä on hevi ja metalli, yhtyeistä Children Of Bodom, Zen Café, Arch Enemy, Nightwish, Stam1na, Kalmah, Sinergy, Saattue jne. Elän nimellisesti Kuopiossa, mutta keskustaan on 60km matkaa, täällä korven keskellä kun asun. Ympärillä on metsää, peltoa ja metsää. Rakastan laulamista ja koskettimien soittamista. Kirjoittaminen on ihanaa ja kamalaa, ja aika kausiluonteista. Mitäs tässä nyt ois enää sanottavaa. Ei kai muuta. Harrastan tanhua.
Lapiooni tartun, soraa arkkus päälle heittelen.
Petoksesi, teot väärät…Ne saat viedä mukaasi.
Puolen vuoden päästä sinua ei kukaan muistele.
Vain nimi hautakivessäsi käynnistäsi todiste…

Poissa Miaplacidus

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 41
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #24 : 16-06-2009, 01:45:12 »
Ah, jospa ottaisin itseäni niskasta kiinni ja vääntäisin jotain esittelyntapaista (okei, kopsasin jo valmiiksi kirjoitetun esittelyn muualta, mutta... :P)

Olen siis Miaplacidus ja tykkään nimestäni.

Reaalielämässä olen nuori nainen, joka tykkää värikkäistä hippivaatteista, suklaasta, elokuvien katsomisesta, lukemisesta (fantasia!), kirjoittamisesta, fanfictionista, vieraista kielistä, eläimistä (ratsastaminen!), musiikista (sekä soittamisesta itse että kuuntelemisesta), keikoilla käymisestä (ja riehumisesta) ja aivan liiallisessa määrin slashista (Erestor/Glorfindel <3). Elämänfilosofiani taitaa olla romanttinen realismi. En tykkää hyttysistä, keltaisista pallopäähymiöistä ja kirjoitusvirheistä (pilkku lauseenvastikkeen kanssa on inhokki).

Tulevaisuudessa haaveenani on lähteä joksikin aikaa ulkomaille (Ranska 2010, täältä tullaan!) ja matkustaa maailman ympäri, mutta haluan silti asua Suomessa. Tykkään valtavasti suomen kielestä ja Suomesta yleensäkin. Perusluonteeltani olenkin kai hyvin suomalainen -- hieman ujo, enkä tervehdi vieraita ihmisiä kaupassa (paitsi ehkä kassaneitiä/-herraa).

Yritän aktivoitua tälläkin foorumilla!
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #25 : 16-06-2009, 14:04:29 »
Tännepäs on tullut uutta porukkaa. Lämpimästi tervetuloa vaan kaikille, ja onpa erityisen mukava huomata Miaplacidus täällä. Lotr-puolen väki on luvalla sanoen pahasti alakynnessä.

zilah

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #26 : 02-07-2009, 21:44:03 »
Hei olen Chuuko ja eksyin tänne tuolta Twilight-foorumilta bongattuani zilahin esittelyn. Tuli jotenkin kamalan nostalginen olo lukiessa näitä esittelyjä kun tunnistin monen monta vanhaa nikkiä, joiden kuvittelin jo hävinneen fikkipiireistä!

Olen tosiaan pyörinyt fanfictionin parissa enemmän tai vähemmän aktiivisesti useamman vuoden. Aloittelin siitä ihka-ensimmäisestä keltaisesta finistä, tunnukset tosin löytyy myös monelta muulta foorumilta. Aluksi pyörin vain HP:n parissa, mutta LotR, Disney, Twilight ja muutamat muut  ovat vallanneet mielenkiintoni aika pitkälti. Ja tosiaankin, en kirjoita. Luen vain.

Olen siis -90 syntyinen tyttö Kaakkois-Suomesta. Asun yksin pienessä pinkissä kerrostaloasunnossani ja dataan, enkä harrasta sosiaalista elämää. Ylioppilaslakin sain keväällä, ja opiskelen vissiin vaatetusompelijaksi syksystä lähtien viereisessä ammattikoulussa. Vietän aikaani kuuntelemalla musiikkia, ompelemalla ja lukemalla kirjoja.

Ja kaiken kaikkiaan inhoan näitä kamalia esittelyjä. ^^
Kaiken tarvittavan tiedon löytää googlettamalla.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #27 : 02-07-2009, 22:37:02 »
Lainaus
...eksyin tänne tuolta Twilight-foorumilta bongattuani zilahin esittelyn.

 ;D

Tervetuloa vain, Chuuko. Mukava tavata pitkästä aikaa. Toivottavasti viihtyilet.


zilah

Poissa Afeni

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 24
    • Kuunvalon keijun kotilehto
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #28 : 03-07-2009, 12:32:36 »
En ole tainnut tänne mitään kirjoittaa, vaikka olen oikeasti foorumilla jo jokusen kuukauden hiippaillut. Laiska mikä laiska, siitä ei pääse mihinkään. Kristallimaailmaan laitetun mainoksen kautta joka tapauksessa tänne silloin joskus päädyin.

Nimimerkillä Afeni liikun yleensä joka paikassa. Jotkut saattavat muistaa Finistä (josta olen tosin lähtenyt), jotkut Twilightista ja ehkä joku Kristallimaailmasta, jos siellä sattuu pyörimään. Ikää löytyy tällä hetkellä 25 vuotta, mutta ulkonäön perusteella (?) usein luullaan alaikäiseksi, mikä on minusta varsin kummallista. Ja en tarkoita tällä pelkästään kauppiaita ja portsareita, vaan ihmisiä ylipäätään.

Asustelen Lahdessa. Tällä hetkellä elelen työttömän arkea, mutta tilanteen pitäisi muuttua syksyllä. Elokuussa ainakin hommailen työhönvalmentajana ja mahdollisesti jatkan  hommassa jopa pidempään. Lisäksi olen hakenut yliopistoon, mutta sitä nyt ei tiedä, pääsenkö sinne vai en... saati, että menenkö jos pääsen :D

Mitäs muuta? En oikein hallitse näitä esittelyjä. Kirjoittamista on harrastettu 7-vuotiaasta, ficcejä 12-vuotiaasta, joskin netissä ficceihin onnistuin törmäämään ensimmäisen kerran vasta 19-vuotiaana. Siihen asti luulin olevani ainoa, joka tätä outoa toimintaa harrastaa. Ja tuon löydön jälkeen on tosiaan tullut sitten jotain räpellyksiä jopa julkaistua itsekin. Kirjoittaminen on minulle ykkösharrastus ollut nappulasta asti, enkä taida ihan heti olla sitä lopettamassa x)

Foorumin jäsenenä saatan olla suht hiljainen. En isoissa paikoissa avaa suutani erityisen mielelläni, pienemmissä saatan sen sijaan höpistä paljonkin. Katsoo nyt, miten täällä lopulta käy.

Jep, siinä se taisi olla :D Ei nyt ainakaan tule mieleen mitään muuta, mitä tässä kohtaa pitäisi kertoa.
"World not complicated place. World only have two things: Things you can eat and things you no can eat." - Quina [Final Fantasy IX]

Poissa Havu

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 11
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #29 : 03-07-2009, 23:07:29 »
Um, hei?

Minä en ota elämää vakavasti koska otan itseni liian vakavasti ja tykkään fikeistä koska ne ovat vähemmän vakavastiotettavia kuin originaalit. Originaali on pelottavaa. Se syö sisälmykset, jos se on minun kirjoittamaa.

Elämäni rakkaus on Avalonin usvat ja kaikki mitä Ursula Le Guin on kirjoittanut, ja salainen, vähän hävettävä rakastajatar on Strawberry Panic. Mutta sekin on hyvin rakas.

Minä olin poliittinen ennen kuin minut aivopestiin hiljaiseksi. Olisi hauska elää kirjoittamalla viihdyttävää roskaa, joka tekisi ihmiset onnellisiksi. Fikkasin joskus Pottereita, Bartemius Kyyrystä, ja siitä piti tulla ennennäkemättömän hyvä, mutten saanut sitä koskaan loppuun, mikä oli paljolti ennustettavissa.

Hauska tutustua?