Kirjoittaja Aihe: Kuka? Mikä? Missä?  (Luettu 35818 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Kuka? Mikä? Missä?
« : 12-03-2009, 16:40:30 »
// Niin topikin tarkoituksena oli nykiä teitä muitakin kertomaan jotain itsestänne... ::)


Minä olen Beelsebutt. Oon jo liian vanha :P ja pyörinyt ehkä noin nelisen vuotta ficcifoorumeilla ja joskus taisin olla aukeassakin, harhakuvassa on tili vieläkin, tosin en sitä kauhiasti seuraile enkä päivittele ;)

Beelsebutt nikkinä lähti liikkeelle siitä, kun oltiin perustamassa Domus Perkelettä, nykyisellään Domus P*rkele jota tosin ei ole netissä tällä hetkellä, eli yhteistä kotisivua muutamien kavereiden kanssa. Taisin kirjoittaa mesessä tai sähköpostissa Belsebubin jollekin Belsebuttiksi, ja siitä luonnollisesti suomennettuna tuli Beelsebutt. En muuten muista, kelle tuon kirjoitin, olisko ollut Anna? Syyllinen ilmoittautukoon! :D

Mä oon fiksaantunut HP-fandomiin, tosin jokunen originellikin on tullut kirjoiteltua. Oon perehtynyt hieman myös TSH-maailmaan, joskaan en ole koskaan TSH-ficcejä kirjoittanut. Tekeillä on yks CSI-ficci, mutta tuskin siitä koskaan mitään tulee ::)

Kirjoittelen kovin mielelläni kepoisia, hitusen (muka) humoristisia ficcejä, jotka jostain kumman syystä yleensä menevät K-18 tasolle. Öh.

Niin ja perustin tämän foorumin Lizlegon ja Nappelin kanssa, toivottavasti FiFi lähtee elämään eikä näivety pois  ;D
« Viimeksi muokattu: 13-03-2009, 10:15:31 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #1 : 13-03-2009, 11:04:48 »
Minä olen zilah ja suurin piirtein saman ajan pyörinyt ficcifoorumeilla kuin Buttiskin Melkein yhtä kauan ollaan varmaan tunnetukkin toisemme.

 Fanfictionin kynäilyn aloitin HP:lla, mutta päädyin lopulta Lotr-ficcailijaksi, olenhan fanaattinen Tolkien-fani ja hänen kirjallisuutensa suurkuluttaja.  Haltiaslashia pääasiassa kynäilen, mutta en minä hettiäkään vierasta.  Muutenkin toleranssini on ajan kuluessa kasvanut, ja mielelläni luen muitakin fandomeja, vaikken itse kaikkea kirjoitakaan. Yksi fandom, mistä olen myös kiinnostunut, on Final Fantasy. Totisesti toivon, että ne muutamat tuntemani FF-ficcarit joille tätä foorumia mainostin, rantautuisivat tänne.

Nykyisin kirjoitteluni ja muukin nettielämäni suuntautuu pääasiassa kansainväliselle puolelle, koska sopivaa suomenkielistä forumia ei kerta kaikkiaan ole.  Toivon siis kovasti, että tästä tulisi sellainen paikka, jossa minä ja tarinani viihtyisimme pidempäänkin. Ne muutamat nicit mitä olen täällä nähnyt, ovat suurin osa tuttuja mm. Finin ajoilta. Hihasta saapi nykäistä, olitpa sitten tuttu tai tuntematon.  Mielipiteeni ovat jokseenkin jyrkkiä, mutta siitä ei kannata säikähtää. Olen kuitenkin kiltti ihminen ja  lupaan, etten pure....ainakaan kovaa, *naur*


zilah

Poissa toyhto

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 105
    • LJ
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #2 : 13-03-2009, 15:49:09 »
Hei, olen toyhto, nuorta keski-ikää ilmeisesti eli 18 tällä hetkellä. Eksyin Vuotikseen ja saman tien Finiin joskus vuoden 2005 syksyllä ja muutaman kerran olen jo luullut lopettaneeni ficcailun täysin, mutta en kai sitten kuitenkaan.

Ficcejä kirjoitan lähinnä HP-fandomista. Joskus on tullut jotain muuta vähän yritettyä, mutta siitäkin taitaa olla jo useampi vuosi aikaa. Viime vuosina olen tykännyt kirjoittaa erityisesti Remus/Siriusta. Ja Regulus Musta on ikuinen suosikki, josta nykyään kyllä kirjoitan lähinnä englanniksi, koska suomeksi ahdistaa tarttua aiheeseen, josta ei ole kirjoittanut kahteen vuoteen mutta sitä ennen aika paljon ja suurella kunnianhimolla :D Tykkään hetistä ja slashista ja femmestäkin aika tasapuolisesti, ja itse tulee kirjoitettua ikärajoilla S-K-15. Ja itse asiassa en juuri suomeksi enää luekaan K-18-tekstejä, englanniksi kyllä menee. Ehkä se johtuu siitä, että olen vielä näin nuori ja herkkä :D :D Tyylillisesti olen tykännyt kirjoittaa pitkää ja lyhyttä (nykyään mieluummin lyhyttä), huumoria ja angstia, romantiikkaa ja parituksetonta, parodiaa ja kuolemanvakavaa, mitä milloinkin.

Kirjoittelen myös originaalia silloin tällöin. Haaveilen aina pitemmän tarinan kirjoittamisesta, mutta toimivan juonen suunnittelu ja kärsivällisyys eivät ole ihan parhaita ominaisuuksiani ainakaan mitä omien tekstien kirjoittamiseen tulee. Runoja kirjoitan erityisesti silloin, kun joku asia ketuttaa ja inspiroi samaan aikaan, ja jonkun verran yritän myös kirjoittaa lyriikkaa bändin takia.

Siviilissä olen toistaiseksi lukiolainen, mutta toivottavasti parin kuukauden päästä ylioppilas. Mahdollisissa tulevaisuudensuunnitelmissa on suomen opiskelu yliopistossa, tosin muutan mieltäni aina silloin tällöin. Ykkösharrastukseni on musiikki, yritän soittaa rumpuja itsekseni ja bändin kanssa ja tykkään keikkailla paikkakunnan kämyisissä baareissa ja koulujen liikuntasaleissa. Muuallakin toivottavasti joskus. Lisäksi tykkään jonkun verran urheilusta, siis nimenomaan jonkun verran :D Tykkään ihmisistä, ja mulla on myös luonne, mutta en ihan tiedä millainen.
Imagine what you would do if you knew you couldn't fail.

ficci-arkisto | avatar

Poissa Sirina Black

  • Liemimestarin vaimo
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 28
  • Honestly, Severus! I believe you...
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #3 : 14-03-2009, 22:18:07 »
Heipä hei! Ja hei daa vaan kaikille, *LOL*...
Minä olen siis Sirina Black, tuttavallisemmin Sirina. Olen 24-vuotias kotipalvelutyöntekijä Järvenpäästä, joskin haluaisin asua mieluummin Severuksen viitan alla (*graurh*), mutta taitaa jäädä vain haaveeksi. Unelmamieheni, ei varmaan yllätys kenellekään enää tässä vaiheessa, on todellakin Severus Kalkaros rasvaisine hiuksineen ja kyömynenineen. Ah, kun hän on niin hot!!!

Löysin Finiin vuoden 2008 heinäkuussa, tarkalleen ottaen 19. päivä kello 00:08:09. Tarkkaa on.  ;D Olen viettänyt ficcien parissa siis vasta muutaman kuukauden, laskujeni mukaan ensi viikolla tulee kahdeksan kuukautta täyteen. Bileet pystyyn. Elämätön kun olen, olen saanut aikaiseksi 1449 viestiä, olen viettänyt aikaani kyseisellä foorumilla yli 58 päivää. Ja olen neljäntenä listalla. *LOL* Ei varmaan ketään kyllä kiinnostanut, mutta olen niin omituinen, että oli pakko...  ;D
Mutta siis, astialle takaisin. Olen seinähullu, pervo, nainen, omalaatuinen, puhelias, huumorintajuinen, sekopää, ristiriitainen persoonallisuus, sarkastinen ja ivallinen sille päälle sattuessani... Luihuinen olisi minun tupani jos Tylypahkaan pääsisin.

Tälle foorumille eksyin/löysin Bbuttiksen Tiimalasissa olevan linkin kautta. Ja ihanaa on ollut nämä pari päivää, nautittavan vapaata menoa jos niin voi sanoa.  ;D

Lempiparituksiini kuuluu Severus/Hermione, Remus/Hermione, Sirius/Hermione sekä Lucius/Hermione. Femmeä luen jonkun verran, jolloin menee Hermione/Minerva sekä Hermione/Pansy. Slashista luen oikeastaan harvoin mitään, mutta silloin kun luen etsin Severus/Harrya tai Lucius/Harrya, joskus harvoin menee muutkin. H/D:sta en niin välitä, joskin olen sitäkin lukenut aika paljon. Ja Sirius/Remus ei vaan uppoa, eikä Sirius/James, mutta se nyt on pieni ongelma arjessani. Luen yleensä aika lailla NC-17 eli K-18 tekstejä (joku yllätys jollekin?), mutta kyllä ne matalallammkin/matamammallakin (kummin se kirjoitetaan?) ratingilla olevat tekstit menee ihan hyvin.

Harvemmin kirjoittelen muuta kuin HP-fandomia, mitä nyt olen yhden originaalin sekä kaksi RPF-ficciä julkaissut (toista en edes haluaisi muistaa). Yritys on kuitenkin kova myös originaalipuolelle, mutta vielä en ole saanut otettua itseäni niskasta kiinni ja siirryttyä sinnekin päin, ehkä kuitenkin jonain päivänä. Oma kirja olisi unelmissani, saa nyt nähdä miten pitkälle siivet kantaa...  :)

En tiedä mitä haluaisin tulevaisuudessa. Ehkä olla maailmannapa? Tai uiniversumin valtias? Tai sitten vaan riittäisi ehkä jos saisin Severus Kalkaroksen itselleni...

Kiitos, moi, hei!

*Sirina päättää lähetyksen ja poistuu lavalta*
Vahvasti terapian tarpeessa...

Hommat hanskassa, hanskat hukassa ja lääkitys kohdillaan.

Poissa Amy Malfoy

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 11
  • Vampire
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #4 : 15-03-2009, 00:13:17 »
I have no future so what's the point:

Eli Amy tässä terve!
Ikää löytyy jo sellaiset 19 vuotta (jo vuodesta 89) ja kahdenkympin kriisi lähestyy valitettavan uhkaavasti..
Tällä hetkellä olen työtön ja asun vanhempien siivellä yhä. Lukio ja amis loppui Joulukuussa ja siitä lähtien olen etsinyt töitä, tosin olen harkinnut Lähihoitaja-koulutusta, koska pääsisi lasten kanssa työskentelemään.
Mitähän sitten.. No laitetaan tähän vaikka pieni listaus siitä mitä olen harrastanut vuosien aikana: tanssi,karate, uinti, telinevoimistelu, näytösvoimistelu ja trampoliinivoimistelu.. Kaikki nämä olen joutunut lopettamaan typerien nilkkojen takia, jotka eivät pysyneet menossa mukana...

Ficcit löysin joskus, milloinhan... 2004 varmaan viimeistään eeppoksesta ja kun sitä ei päivitetty ja kaikki ficit oli luettu joten piti siirtyä eteenpäin.. HPfanien kautta löyty FFF jossa olikin sitten vähän enemmän ficcejä :) Dramione-parituksen löysin varmaan Sun-Leen kautta, jos oikein muistan... Siellä on nyt sitten tullut pyörittyä oikein urakalla...
Tänne löysin tieni tromedlovin linkin kautta (+kervamiitissä Dina ja Sirina houkutteli mut tänne) ja sitten heti vaan rekkaamaan itseni sisään ja nyt vaan odottelen, että tulisi lisää ihmisiä (lisää ihmisiä=enemmän kommentteja[tai no, ei oikeastaan:D])

~Amy

jos keksin jotain muuta ilmiannettavaa itselleni niin laitetaan sitten tähän :P
Stupid, Shiny, Volvo Owner

There's only one rule to date me: Be Edward Cullen

Draco/Hermione<3

Poissa Aniimariem

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 13
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #5 : 15-03-2009, 16:47:46 »
Hei,

olen Aniimariem, 19-vuotias runotyttö Suomineidon helmoista. Opiskelen toistaiseksi yksinkertaisesti elämää, syksyllä muutoksen tuulia toivottavasti. Luen liikaakin, joskin vähemmän kuin ennen. Minusta on tullut laiskempi. Nirppanokkaisempi. Vähän kaipaan sitä värien kirjoa kirjaston kassissa. Mika Waltarin Sinuhe Egyptiläistä tai Gustave Flaubertin Rouva Bovarya The Babysitters Clubien ja Sweet Valley High'n seassa. ;D Kirjoitan, runoja, proosaa, fikkejä.

Fikkeihin tutustuin vuoden 2002 tienoilla, piakkoin kahlattuani Azkabanin vangin. Koska rakastuin Remukseen ensisilmäyksellä, luulen, että ensimmäiseni oli Afrikan Kuninkaan Soturilapset tai jotakin. Vuotiksesta löysin Finiin, sieltä Lizin perässä Syntiseen ja Tiimalasiin, sieltä tänne. Luen enemmän kuin kirjoitan tai oikeammin julkaisen, pidän tunnelmapaloista, hetkistä, tulkinnoista. Fandomeista Potter on itselleni kotoisin, mutta olen lukenut pari LotR- ja PotC-fikkiä, joista pidin.

Paitsi kirjoista, kirjallisuudesta ja kirjoittamisesta pidän historiasta, etiikasta, eläinten ja ihmisten oikeuksista, vihreistä arvoista, hyväntekemisestä, musiikista, elokuvista, vaatteista, kirpputoreista, kauniista esineistä, kaakaomukeista, sisustamisesta, kodintunnusta, leipomisesta, ruoan laittamisesta, karamelleista (suklaa!), kodintunnusta, kissoista, keittiöpsykologiasta.

zcuny

  • Vieras
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #6 : 16-03-2009, 00:40:39 »
Hei, olen zcuny ja olen 19 vuotta vanha. Opiskelen ensimmäistä vuottani kuva-artesaaniksi ja mietin, miksi ihmiset sanovat, että opiskelijaelämä on elämän parasta aikaa.

"Omia" juttujani ovat kuvataiteet ja kirjoittaminen. Ficit löysin kai joskus vuoden 2004 tienoilla ja siitä lähtien olen myös kirjoittanut omaa ikuisuusoriginaaliani, joka ei toivottavasti valmistu koskaan. En tiedä, mitä sen jälkeen tekisin. En lue enää ficcejä, enkä pahemmin randomoriginaalitekstejäkään, koska minusta on tullut hirveän nirso.

Ihmisenä olen sosiaalinen, mutta pidättäytynyt. Pidän vaikeiden asioiden ajattelusta ja asioista, joita en ymmärrä. Pidän myöhään valvomisesta, viinistä, muodista, juhlimisesta, ihmisistä, tekosyvällisistä keskusteluista, aurinkoisista aamuista, rahasta, myöhään nukkumisesta, yksinolosta, Coca Colasta, kissoista ja asfaltin tuoksusta lyhyen sateen jälkeen.

LiveJournalini löytyy allekirjoituksesta, minut saa enemmän kuin mielellään lisätä kaveriksi. :)

Poissa Galenwen

  • arvaamaton
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
  • Pyörremyrskyn keskus
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #7 : 16-03-2009, 21:16:36 »
Hei olen Galenwen (ja erittäin väsynyt, se selittää virhelyönnit)! Olen pyörinyt ficcipiireissä jo viitisen vuotta tai kauemmin. Mutta ystäväni antoi minulle luettavaksi yhden finin ficeistä, ja siitä lähti innostus. Lueskelin ficcejä varmaan yli vuoden ennen kuin uskalsin sellaisen kirjoittaa. Montaa ficciä en ole julkaissut, useita on vieläkin kesken, mutta koska pidän pitkistä erittäin paljon, niin joidenkin kohdalla innoitus on laantunut ja ne ovat jääneet siihen. Luen ja kirjoitan lähes ainoastaan K-18 tavaraa, paatunut kun olen.

Olen kaksikymmentä vuotta vanha ja opiskelen ammattikorkeakoulussa ja toivottavasti vuonna 2012 valmistun artenomiksi. Olen tempperamentikas ja saatan olla periaatteesta erimieltä muiden kanssa (se on kivaa). Lisäksi olen seurallinen ja tulen oikeastaan kaikkien kanssa toimeen, jollei sitten ärsytä minua liikaa ja en halua olla sen henkilön kanssa. Ainoa miinukseni ehkä on se, että olen puhelias, mutta puhun pelkkää paskaa koska en luota ihmisiin, vähän minusta loppujen lopuksi saa selville. Jos tulee kysyttävää saa kysyä, mutta se että vastaan mitenkään erikoisesti on toinen juttu :D

Galen
Lentelen kukkasesta kukkaan tai pikemminkin kirjasta kirjaan!

Poissa Palladium

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 29
  • chauve-souris
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #8 : 17-03-2009, 13:08:46 »
Olen Palla, enkä tykkää kirjoittaa esittelyitä itsestäni. Mutta menkööt tämän kerran.

Minäkin olen omasta mielestäni liian vanha eli 18. Siinä on neljä vuotta liikaa. :E Olisi kiva olla vielä viaton 15-vuotias niin kuin sillon, kun ensimmäistä kertaa törmäsin ficeihin. HP-innostus kesti ficien saralla noin vuoden, minkä jälkeen vaihdoin oikeista ihmisistä kertovaan fanfictioniin ja samalla aloin lukea ficejä ainoastaan englanniksi. HP on jo menettänyt makunsa, mutta luen silti välillä Severus/Harry-ficejä, koska se on OTP. ::) Nykyään tykkään eniten lukea leffoihin ja sarjakuviin perustuvia ficejä. Saas nähdä, mitä seuraavaksi on luvassa.

Ficien lisäksi minulla on aika vähän elämää (noei), mutta sen vähänkin käytän pääosin musiikin kuunteluun ja nukeilla leikkimiseen. Oikeasti. Kerään korealaisia hartsinukkeja ja japanilaisia Pullipeja (eikä minua saa koskaan päästää ihkuttamaan niitä, koska sille ei tule loppua). Minut varmaan tunnetaan usein myös jonkin sortin taiteilijana, mutta jotenkin koko homma saa minut nykyään vain vihastumaan (koska ihmiset eivät tajua kuin fotorealismin päälle :-\). Haaveammattini on silti graafinen suunnittelija, ja haluaisin joskus kirjoittaa ja kuvittaa oman lasten kirjan.

Pakko muuten hehkuttaa, että kirjoitan parhaillaan ficiä, jonka ensimmäisessä osassa on jo 2000 sanaa. Se on niinku... enemmän kuin kaikissa edellisissä ficeissäni yhteensä.
"Too toxic, too stabby, too fruity..."

Poissa dasvidanja

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 5
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #9 : 19-03-2009, 20:47:06 »
Pitäisi tehdä englannin kirjaesitelmää ja portfoliota, mutta kyllähän niitä ehtii sitten  myöhemminkin. Minä olen dasvidanja ja olen ihan runsaan viikon kuluttua 18-vuotias. Olen tällä hetkellä lukion toisella luokalla ja aivan lopen uupunut koko kouluun. Varsinkin kun päälle otetaan vielä stressi autokoulusta.

Löysin ficit noin kolme vuotta sitten. Finiin rekkasin alkukeväästä 2006 ja jokin aika ennen sitä olin ensi kertaa löytänyt ficit. Muistaakseni alunperin etsin jotain jatkoluettavaa kirjasarjaan nimeltä Stravaganza ja eksyin fanfiction.netiin ja sieltä jotenkin vanhimpaan finiin, joka tosin silloin oli jo siirtynyt sieltä pois.

Olen ollut finissä välillä aktiivisemmin ja välillä vähemmän aktiivisesti. Ja nyt viimeisen vuoden olen viihtynyt suurimmaksi osaksi englannin kielisillä sivustoilla, etenkin Ashwinderissä, sillä Sev/Herm on lempiparitukseni. Finissä käyn edelleen lähes joka päivä, mutta nykyään se on mennyt lähinnä siihen, että tsekkaan uutiset ja pari suosikki ficciäni ja topiciani. Tuntuikin siksi hauskalta tulla FiFiin, kun heti tuntui siltä, että ehtii jopa lukea ainakin tällä hetkellä oikeastaan kaikki viestit joita foorumilla on, ilman että koneella tarvitsisi olla 24/7.

Potter-ficcejä olen siis lähinnä tähän saakka lukenut, enkä ole vielä ainakaan oikein uskaltautunut kirjoittamaan. Tosin pari käännösprojektia on työn alla. Ja isona haluaisinkin tulla englannin kielen kääntäjäksi. Alunperin tahdoin opiskella venäjän kieltä ja kirjallisuutta, mutta lukioni venäjän opettaja on aivan kamala ja innostukseni koko kieltä kohtaan tuntuu lopahtaneen. Sääli sinänsä.

Nimimerkkini tulee alunperin siitä, että samalla kun rekkauduin finiin, tuli neloselta venäläissarja nimeltä Anastasia ja sen innoittamana sitten otin tämän. Tosin siinä vaiheessa kun sitten lukion ensimmäisellä luokalla aloin opiskella venäjää, minulle selvisi, ettei sanaa todellakaan oikeasti kuulu kirjoittaa näin, mutta nicki pysyi silti.

Rakastan lukemista ja vanhoja elokuvia. Mieluiten luen kaikkea romanttista hömppää ja kaikenlaisia klassikkoja. Antaisin lähes mitä tahansa, jos pääsisin muuttamaan Britteihin ja oppisin brittiaksentin. Lisäksi puhun jo saksaa ja tahtoisin vielä oppia ranskan. Niin ja lisäksi, minun mielestäni on aivan kamalan vaikeaa keksiä mitään kerrottavaa itsestään tällaisiin juttuihin.  :D




Poissa Kupla

  • Läpinäkyvä
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #10 : 22-03-2009, 12:40:33 »
Hei kaikki. Olen Kupla, nuori neitokainen jostakin päin Suomea (en ole ihan varma mistä), ikäni osa tietää ja osa ei. Olen kärsinyt vakavasta ikäkriisistä koko elämäni, joten iästä en jaksa jauhaa.

Finiläinen olen ollut kahden ja puolen vuoden ajan henkeen ja vereen, tosin tällä hetkellä se nimeltä mainittu paikka v*tuttaa ja pahasti. Onpa kyseessä sitten infoähky, kyllästyminen jatkuvaan tappeluun, katkeruus siitä että nimeni alla ovat tähdet eivät ole vihreitä (noo, en minä nyt sentään niin katkera ole) tai se, että puolet modeista tuntuvat olevan v*ttuuntuneita omaan työhönsä ja he osoittavat sen hymiöt viesteissä hehkuen. Joka tapauksessa tällä hetkellä finissä en juurikaan aikaani viettele. Finittämisestä voin kuitenkin vielä sanoa sen verran, että olen viettänyt aikaani kirjautuneena sisään 11 päivää, 21 tuntia ja 22 minuuttia. Viestejä löytyy 648, ja ficcejä olen julkaissut tasan 49 kappaletta. Eli sellaista.

Muuten vietän aikaani enimmäkseen kirjallisuusfoorumilla Hopeinen pimeys, joka on tasokkuudessaan miinuksen puolella ja romahtanut pelkäksi offauspaikaksi. Kiitos minun, toisen perustajajäsenen. IRL-elämää minulla ei juurikaan ole - vaikka hämmennyksekseni viimeiset kolme viikkoa ovat olleet täynnä sosiaalista toimintaa! :o

Mitäs muuta. Hmm. Luonteesta sen verran, että katson enimmäkseen keskusteluja sivusta, välillä saatan sanoa jotain järkevää tai vähemmän järkevää. Olen hankala ihminen, vihaan kaikkea sosiaalisuutta. Mutta sen sijaan positiivisena puolena voinkin mainita, että myyn mitä tahansa kenelle tahansa. Synnynnäinen helppoheikki siis. Jos tarvitsette puhemiehen - tai siis naisen - myymään hiekkaa naapurin kakaroille hiekkalaatikolla, olen käytettävissänne.
Oikeinko rakastin vai kuten lauluissa?
Korvaten herkkyyttä voimalla, tahdolla.


Sadepisarat!
Yö kiiltää lehdillä taas.
Kuivuvat aamuun.

Poissa Carolynne

  • PumpiliLadyn pallokala
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 13
  • PumpiliLadyn pallokala
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #11 : 22-03-2009, 19:10:05 »
Carolynne Finistä ja Tiimalasista, kukkamultatytto vähän kaikkialta muualta ilmoittautuu myös. Olen juuri aikuistunut, jos iän mukaan lasketaan, mutta teen kaikkeni, jotta pysyisin ikuisesti kaikkea muuta kuin aikuisena. Kirjoittaminen on hengittämistä, rakastan myös lukea ja kääntää tekstejä eri kielillä. Olen aivan liian kiireinen ja stressitasoni korkea, olen ikuinen perfektionisti, joka on silti tottunut näkemään asiat positiivisessa valossa. Minusta on käytetty termiä perusonnellinen, en ole angstaaja, vaikken kirjoitakaan melkein mitään muuta kuin ah niin suuria ja dramaattisia angstitekstejä. Todennäköisesti olen aika tylsä, sillä viihdyn kotona ja ahdistun ihmisjoukossa.

Vaki-ihkutukseni kohde ovat Potterit, jo kohta kymmenen vuoden ajalta, mutta luen myös paljon runoja ja tutuiksi tulleiden kirjailijoiden teoksia. Viime aikoina (mutta painotan, ennen elokuvaa ja buumia  ;D) olen kiinnostunut Twilightista. Olen Johnny Depp -fani, vaikka en pidäkään elokuvista noin yleensä. (Puoleentoista tuntiin ei mahdu mitään, moniosaiset kolmetuntiset leffat menettelevät.) Haaveilen kääntäjän urasta ja olen vähän ujo. Lisäksi palvon Juha Tapion musiikkia ja kaipaan ulkomailla ja muualla Suomessa asuvia ystäviäni.

Minulla on maailman ihanin sisko.

Poissa Arte

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 71
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #12 : 23-03-2009, 16:18:43 »
Hei, minut tunnetaan suurimmassa osassa nettiä Artena, mutta myös arteww ja artw ovat käytössä paikka paikoin. Elelen vielä täällä Koillis-Suomessa, Venäjän rajaan on about sata kilometria, että peräkorvessa kyllä. Kuusamo onkin tunnettu Rukasta, joskaan suurin osa ihmisistä ei tunnu tietävän, että ko. laskettelukeskus sijaitsee nimenomaan Kuusamossa. Lukion ensimmäinen vuosi on meneillään ja paljon tehtävää, perfektionistille opiskelu on rankkaa. Tosin olen kyllä alkanut luistaa aikatauluissa, mikä saattaa olla ehkäpä jopa hyvä asia.

Ficcimaailmassa olen pyörinyt joulusta -05, Finiin törmäsin silloin ensimmäisen kerran. Eli reilu kolme vuotta tätäkin tullut harrastettua, aktiivisesti viimeiset kaksi vuotta. Loppujen lopuksi lyhyt aika, vaikka tuntuukin, että fanfiction on kuulunut elämääni aina. Ficcaamisen ohella harrastelen myös satunnaisten novellien kirjoittamista sekä lukemista, erityisesti fantasia ja klassikot sekä naisten asemaa ja tasa-arvoa jotenkin käsittelevät kirjat ovat minun mieleeni. Kirjallisuuden ohella myös luonnontieteet ja kielet ovat kiinnostuksen kohteita, tulevaisuudessa voisin nähdä itseni biologian saralla luontotutkimuksia tekemässä.

Viiden kuukauden päästä olisi lähtö Saksaan vaihtoon vuodeksi ja odotus on suuri. Siksipä viljelenkin toisinaan mielelläni saksaksi joitain pieniä heittoja, joten niistä ei kannata välittää. Mitähän muuta. Nostan käteni pystyyn sanojen feministi, lesbo ja femmeilijä kohdalla. Minulla on suuri miellyttämisen tarve, en osaa pitää ystäviä ja en halua olla riippuvainen mistään enkä kenestäkään.

FiFiin löysin Finistä toyhton ficin kautta, joka osallistui täällä Bbuttiksen viikottaiseen tarinahaasteeseen. Das ist klar.

Poissa sprig

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 5
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #13 : 28-03-2009, 01:50:52 »
Heipähei, olen sprig ja varmasti tuttu ainakin jostain ehkä jollekin.  ;D

Minut voi löytää Finistä (valittamasta) ja Loftiksesta (offaamasta). Fyysisesti oleilen jossakin Tampereen suunnalla suurimman osan ajasta.

Täytän tänä vuonna 18, olen ajoittain ärsyttävä ja maailman hitain ja toivottomin kirjoittaja, joka kuitenkin kirjoittaa. Hitaasti mutta varmasti. Pidän hevosista sekä kaikesta epämääräisestä taiteilusta. Inhoan yhdyssanavirheitä, tyhmiä ihmisiä ja lukiota, jossa ikävä kyllä opiskelen. Tällä hetkellä kuuntelen eniten Agallochia, CMX:ää ja Summoningia.

Luen HP- ja TSH-ficcejä sekä kirjoitan vähän mitä sattuu. Erityisesti sydäntäni lähellä ovat haltiaslash sekä romaanimittaiset H/D-ficit. Rakastan Severus Snapea ja yksi lempiparituksistani on Severus/Regulus.

Minulla on paha tapa väsätä näitä esittelyitä aina keskellä yötä. Lisäksi olen jotenkin fobioottinen ja vältän paljastamasta mitään ratkaisevaa, ettei kukaan IRL-tutuistani vain ikinä saa tietää, millä nimellä ficcifoorumeilla liikuskelen.  ::)

Poissa Meudail

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #14 : 29-03-2009, 20:59:34 »
Hei, olen Meudail (ent. Granian Beag) ja olin aktiivinen ekassa ja tokassa Finissä. Sittemmin ficcien kirjoittelu on jäänyt ja lukeminen siirtynyt muihin fandomeihin joten Finikin jäi. Oli siinä muitakin syitä eli foorumin tason lasku, mutta pääsyy oli kiinnostuksen lopahtaminen. Finistä jäi kuitenkin mieleen monta nimeä ja vaikka en olisi ollut tekemisissä heidän kanssaan edes aktiiviaikanani, oli kiva törmätä heihin myöhemmin.

Muinaiset ficcini kirjoitin useimmiten jostakin ihmeen syystä Reguluksesta (ihan hämmästelin asiaa jokin aika sitten järjestellessäni räjähtämispisteeseen ajautunutta ficcikansiotani) tai toisesta Mustan pojasta Siriuksesta, mutta luin enimmäkseen Dracosta. Rating pg-r, jos kiinnostaa. Aina välillä selailen nyt järjestyksessä olevia ficcikansioitani ja saan inspistä kirjoittaa, mutta eivät ne keskeneräiset tarinat tunnu valmistuvan.

Ja lopuksi ehkä jotain relevanttia tietoa. Olen humanisti, (ikuisuus)opiskelija ja tällä hetkellä vaihdossa Saksassa (*vilkuttaa Artelle*), mikä voi selittää olematonta aktiivisuuttani täällä, mutta rehellisesti sanottuna olen patalaiska keskustelija ja kirjoittaja. Lähellä sydäntä ovat brittirikossarjat, kirjallisuus ja kääntäminen.
Ava by larahewson