Kirjoittaja Aihe: Suihkusektori (Harry/Ron, K-12)  (Luettu 1938 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Suihkusektori (Harry/Ron, K-12)
« : 17-03-2012, 00:12:36 »
Harry ei kuitenkaan mahtunut kokonaan suihkusektorille, sillä Ron kattoi siitä suurimman osan.


Nimi: Suihkusektori
Kirjoittaja: Beelsebutt
Päähenkilöt: Harry/Ron
Oikolukijat: Palla & sulo
Lajityyppi: romantiikka huumorilla
Sanamäärä: < 500
Haasteet: FF100 (83. Ja)
Ikärajasuositus: K-12
Varoitus: Kiroilua!



EA:n nakuttelun aikoihin (kesällä 2011) halusin välillä kirjoittaa jotain kevyttä fluffya. Ja kun Rarry oli ollut mielessä jo moooonena päivänä, niin heistä sitten kirjoittelin :) Kiitokset avusta oikolukijoille <3


Hox! En omista Pottereita, J.K. Rowling omistaa, joten kaikki kunnia The Ladylle. En saa tästä rahaa, elekää haastako oikeuteen!




Suihkusektori




He kiiruhtivat sivukujalta kohti kotioveaan. Satoi kaatamalla. Harry kirosi, että oli tullut ehdottaneeksi oluella käymistä, muuten he olisivat voineet ilmiintyä vuoron päätyttyä suoraan kotinsa kynnykselle.

"Äkkiä!" hän äyskähti vilusta täristen.

"Joo, joo", Ron mutisi ja nirskautti oven auki. Harry työntyi ensimmäisenä sisään vähät välittäen kohteliaisuuksista.

"Menen suihkuun", hän ilmoitti, ennen kuin Ron ennätti edes sulkea ovea, ja suunnisti suoraan kylpyhuoneeseen.

Kuuma vesi oli orgastinen kokemus hänen kylmälle iholleen. Se pisteli ja poltteli, mutta tuntui samalla niin tajuttoman hyvältä, että Harry suorastaan hyrisi onnesta. Kunnes ovi kolahti ja suihkuverhon takaa kuului ilmiselviä riisumisen ääniä. Paita pesukoriin. Vyö auki. Farkut lattialle.

Harry rypisti kulmiaan.

"Ron?"

"No eikun Posityyhtynen. Tietenkin minä", Ron puuskahti ja änkesi Harryn taakse neliömetrin kokoiseen suihkusyvennykseen. "Tee tilaa."

"Mitä vittua? Suihku on varattu, jos et sattunut huomaamaan!" Harry pärskähti. Ron liiskasi hänet miltei vasten seinää pyrkiessään valuvan veden alle.

"Älä viitsi", Ron kurlasi kasvot vasten suihkua. Hän oli niin paljon pitempi Harrya, että hamstrasi kaiken veden itselleen.

"Voi helvetti!" Harry huusi ja tuuppi Ronia kauemmas. "Minä olin täällä ensin!"

"Hei! On tässä muillakin kylmä! Me mahdutaan tänne molemmat."

Harry tuhahti ja tunki takaisin kuuman veden alle. Suihkukoppi ei ollut vielä lämmennyt kunnolla ja kylmä ilma puski hänen iholleen. Hän ei kuitenkaan mahtunut kokonaan suihkusektorille, sillä Ron kattoi siitä suurimman osan. Hän yritti kallistua taemmas, mutta onnistui vain kolauttamaan takaraivonsa Ronin leukaan.

"Ei jumalauta!" hän ähkäisi. "Palelee! Ja varastat kaiken kuuman veden!"

Ron ei vastannut, kietoi vain gorillakätensä Harryn ympärille ja veti tämän itseään vasten. Harry jähmettyi yllätyksestä. Tuokion kuluttua hän kuitenkin huomasi lämpenevänsä mukavasti Ronin ja kuuman suihkun välissä. Hän päätti olla mainitsematta lainkaan, miten outoa oli, että he olivat Ronin kanssa suihkussa käytännössä katsoen sylikkäin.

"Mä olen yksi karvainen Hjalmar", Ron alkoi laulaa ja kurlasi välillä suihkuvettä, jota soljui hänen suuhunsa. "Oon suora niin kuin Eiffelin torni..."

Harry virnisti.

"Mä istun, kuten snautserit istuu ja ryhti on kuin Potterin Harryn..." Ron jatkoi kailottamistaan, ja Harry tyrskähti.

"Mitä tuo muka on?"

"Vanha klassikko", Ron kurlasi jälleen ennen kuin jatkoi: "Mä Bahamalle varmasti lähden. Ja elokuvatähtiä tiiraan... ja rahassa mä kylven kuin Roope ja sitä paitsi sua hirveesti rakastan!"

Harry jähmettyi ja käänsi hieman päätään. Oliko hän kuullut oikein?

"Mitä...?"

Ron rutisti Harrya hiukan lujempaa ja laski leukansa tämän olalle.

"Onko se niin paha?"

Harry empi hetken. Oli totta, että he olivat läheisiä, tekivät kaiken yhdessä. Jopa asuivat yhdessä. He olivat käytännössä katsoen pari, yhtä pientä asiaa lukuun ottamatta. Tai oikeastaan yhtä suurta, suorastaan valtavaa asiaa lukuun ottamatta. Mutta Ron oli kyllä oikeassa. Ei se ollut ollenkaan paha.

"Ei..." Harry sanoi lopulta ja nojasi poskensa vasten Ronin poskea. "Ei yhtään."

Harry tiesi, että Ron hymyili, sillä tämän poskilihas kiristyi hänen kasvojaan vasten. Hän kiersi sormensa Ronin sormien lomaan. Eikä sekään tuntunut oudolta.

"Se johtuu vain siitä, että..." Ron veti syvään henkeä ja jatkoi laulua: "Sä oot mun armain, sä olet minun bambi! Sä oot mun armain, mä olen sinun karmea hurjakemies!"






Hox!
Ja jos joku ei tunnistanut biisiä (häpeä!) niin sehän oli: Hector — Piironkinjalka



« Viimeksi muokattu: 13-04-2013, 11:46:40 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Suihkusektori (Harry/Ron, K-13)
« Vastaus #1 : 17-03-2012, 00:39:28 »
Tämä kuuluu mun lemppareihin sun Rarryistä. Mun mielestä tässä on just sellaista kaverillista meininkiä, jota mä niille kuvittelen. Ei mitään kursailua vaan suihkuun yhtä aikaa kun kylmä on. Silti mun huomion varastaa se, kun Ron alkaa laulaa. Toi laulu on aivan paras! :D

Lainaus
"Se johtuu vain siitä, että..." Ron veti syvään henkeä ja jatkoi laulua: "Sä oot mun armain, sä olet minun bambi! Sä oot mun armain, mä olen sinun karmea hurjakemies!"

Loppu on laulunsanojen myötä niin hilpeyttä herättävän täydellinen, että voi sitten kikatella pitkään.  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Suihkusektori (Harry/Ron, K-13)
« Vastaus #2 : 17-03-2012, 07:04:35 »
Heha, kiitoksia! <3 Mä myönnän, että tää on munkin mielestä yks mun parhaista Rarryista :P Ja se toinen suosikki on muuten Homojen hommaa, jossa Ron on kans sellainen, joka möläyttelee vähän kaikkee mut sellaisessa juurikin kaverillisessa fiiliksessä. Tykkään siis möläyttelevästä Ronista, joka ei turhia mutkistele asioita. Piste :P

Ja Piironkinjalka <33333

Kiitos kun nakuttelit kommentin, Liz :)
Fifi-ficitLJAO3