Kirjoittaja Aihe: Tahto (L/D, K-16, raapale)  (Luettu 1859 kertaa)

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Tahto (L/D, K-16, raapale)
« : 18-03-2012, 00:53:11 »
Ikäraja: K-16
Varoitukset: Sisältää insestiä.
Paritus: Draco Malfoy/Lucius Malfoy
Tyylilaji: Angst, raapale
Beta: OneStepCloser


Tahto


Merkityksettömiä sanoja, välinpitämättömiä suudelmia ja raskas hengitys paljaalla iholla. Ahneet kädet, häpeilemättömät silmät ja vaativa suu vasten kalpeita kasvoja. Tanssisalista kumpuava musiikki ja lakkaamaton puheensorina tuntuu räjäyttävän mielen, koruton nauru tahdittaa kärsimätöntä kosketusta ja iho syttyy liekkeihin.

”Älä vastustele, pentu”, hän kuiskaa humaltuneesti virnistäen, lukiten minut painavan ruumiinsa alle. ”Haluat sitä kuitenkin.”

Aamulla katseeni viipyy särkyneessä peilikuvassa, lukemattomissa ruhjeissa hontelolla vartalolla, vetisissä silmissä ja sekaisissa hiuksissa. Syyllisyys kietoo kylmät kätensä ympärilleni, painaa kevyen suukon niskaani ja vetää minut lohduttomaan syliinsä. Keinuttaa minua hiljaa edestakaisin, itkee ja vapisee, pyytää anteeksi yhä uudestaan ja uudestaan.

”Ei se mitään, isä, minä halusin sitä.”
« Viimeksi muokattu: 02-08-2012, 00:30:53 kirjoittanut malla »
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Tahto (L/D, K-15, raapale)
« Vastaus #1 : 18-03-2012, 09:34:05 »
Tämä oli karulla tavalla koskettava ja samalla järkyttävä ja toi hyvin esille sen, miten kieroutuneeksi tuollainen vanhemman hyväksikäyttö lapsensa suhteen voi mennä. Siis tarkoitan, että lapsi kokee olevansa vastuussa aikuisen teoista ja pahasta olosta ja ehkä yrittää uskotella itselleen tai jopa uskoo olevansa jotenkin syyssä kaikesta.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Tahto (L/D, K-15, raapale)
« Vastaus #2 : 18-03-2012, 09:37:53 »
^ Komppi.

Ainakin mitä oon asiasta ymmärtänyt ja mitä järkeilemälläkin voi päätellä, niin kyllähän sitä itseään syyttää. Varmasti jotenkin annoin ymmärtää, keimailin ja houkuttelin. Minun vika! :E

Eikös tää sama ilmene myös erolapsilla? Kun tajunnassa kaihertaa, että "mun takia ne varmasti erosivat, ihan varmasti!"

Koskettavalla tavalla kirjoitettu, ahdistava sekä ajattelemaan laittava! :)

Ainiin, onko tää vanhempaa matskua vai vieläkö oot yhteyksissä betasi, OSC:n kanssa? Just tässä yks päivä Lizin kanssa puhuttiin boolimaljassa uiskentelevasta Naginista ja mietittiin, että missähän OSC vaikuttaa vai vaikuttaakohan enää missään x)

Mutta joo, kiitoksi! :-*
Bbuttis
« Viimeksi muokattu: 29-06-2012, 13:38:24 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Tahto (L/D, K-15, raapale)
« Vastaus #3 : 18-03-2012, 23:25:37 »
Hurrur, kiitos kovin kommenteistanne Liz ja Bbuttis! ♥ Musta se on jännä, miten voikaan syyllistää itseään tullessaan hyväksikäytetyksi tai vaikka just vanhempien erotessa - sairasta meininkiä. Hrrh.
Ainiin, onko tää vanhempaa matskua vai vieläkö oot yhteyksissä betasi, OSC:n kanssa? Just tässä yks päivä Lizin kanssa puhuttiin boolimaljassa uiskentelevasta Naginista ja mietittiin, että missähän OSC vaikuttaa vai vaikuttaakohan enää missään x)
Tää oli vuodelta 2010. One on tainnut päästä yli suurimmasta Potter-innostuksesta (yhyy), mutta kyllä se satunnaisesti tuntuu aina palaavaan ficcien pariin - tosin oliskohan se nyt sitten viimeisimpänä villityksenään metsästänyt ficcejä Adam Lambertista tmv. Nykyään One asuu tuossa meikäläisen 'naapurissa', voisin sille vähän vinkata visiitistä FiFiin ens kerralla kun törmään siihen - ties vaikka saisin sen houkuteltua taas aktiivijäseneksi. ;)
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.