Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 278212 kertaa)

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1650 : 30-12-2013, 11:29:55 »
Oon valittanut siitä, kun se on vaan hengaillut täällä yli kuukauden ja käänsi postinsakin tänne, eikä mulle sanottu mitään, vaikka kysyinkin aiheesta, enkä tykkää asua miesten kanssa (kyseessä on neljänkymmenen jälkipuoliskoa käyvä ukko, itse olen 22)
Uh, joo, voin kuvitella tunteesi. Enpä itsekään ilahtuisi neljänkymmenen jälkipuoliskoa käyvästä jonkun toisen ukosta nurkissani, vaikka itse lähestyn iältäni jo neljääkymmentä. Ei, ei, ei.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1651 : 30-12-2013, 13:29:29 »
No en mä ilahtuisi myöskään yhtään sen enempää jostain parikymppisestä pojanklopista, joka luuhaisi nurkissa. En tiedä ilahtuisitteko te vai oletteko oikeasti ikärasisteja tuon asian suhteen. ;D

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1652 : 30-12-2013, 14:00:01 »
Saatan olla vähän ikärasisti, mutta en kyllä muutenkaan tykkää asua miesten kanssa. Jo viime vuonna kun pohdittiin kämppisten kanssa tän vuoden asumisjärjestelyjä ilmoitin, etten halua asua sekakämpässä. Olisi ehkä helpompaa, jos oltaisiin jotenkin samaa ikäluokkaa, niin keksisin jonkun muunkin puheenaiheen kuin sään, mutten usko, että kauheasti tykkäisin vaikka tyypillä olisi ikää puolet vähemmän jos se vaan hiljaa kääntäisi postinsa tänne eikä mulle kerrottaisi mitään :p

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1653 : 30-12-2013, 14:00:30 »
No en mä ilahtuisi myöskään yhtään sen enempää jostain parikymppisestä pojanklopista, joka luuhaisi nurkissa. En tiedä ilahtuisitteko te vai oletteko oikeasti ikärasisteja tuon asian suhteen. ;D
Parikymppinen pojankloppi ei ahdistaisi ainakaan mua niin paljon, koska olen tottunut nurkissa luuhaaviin parikymppisiin pojankloppeihin, eikä ne kyllä muutenkaan ahdista samalla tavalla kuin vanhat ukot. Varsinkaan jotkut puolioudot vanhat ukot! :D
//ja tämä on ihan elämänkokemuksen perusteella havaittu.
« Viimeksi muokattu: 30-12-2013, 14:03:09 kirjoittanut Nappeli »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1654 : 30-12-2013, 14:17:58 »
No jaa, mulla on kämppisten poikakavereina ollut niin omituisia hiippareita, joilla on pelottava kiero katse (siis tiedättekö sellainen mistä tietää ettei kaikki ole ihan kotona ja mikä karmii?) Ja niiltä myös tuli sen verran omituista juttua, että olen ihan vakuuttunut että nämä on joutuneet jostain väkivaltarikoksesta myöhemmin linnaan tai vähintään hoitoon mielenterveysongelmien takia. ;D Sen sijaan vanhemmissa miehissä on ollut enemmän leppoista porukkaa. Että tämä ihan elämänkokemuksen myötä. ;D

//  Vähän vanhemmat miehet ovat vaan vonganneet seksiä, mikä sekin kämppiksenä ahdistaisi, mutta enemmän mua ahdistaa oudot puheet yhdistettyinä outoihin katseisiin. Muistan vieläkin tämän yhden 19v. tyypin, jonka muisteleminen edelleenkin saa ihokarvat nousemaan pystyyn, vaikka sen kanssa jouduin tekemisiin vain lyhyen ajan elämäni aikana. :P Kun se oli meillä yötä, otin keittiöstä yöksi veitsen omaan huoneeseen, joka oli onneksi lukittava ja sitten se saamari hiippaili keskellä yötä käytävällä ja keittiössä. Varmaan teki voileipää. ;D Mä oon niin varma, että se on joku sarjamurhaaja. En ole ennen enkä sen jälkeen tavannut ketään, josta olisin ollut niin varma, että se pystyy mihin vaan, mutta siitä olin. Siksi mä olen tehokkaasti torjunut muiston koko tyypistä, mutta nyt taas muistan. Hyi! Mutta hyvä päästä takaisin juurille siitä, miksi nuoret miehet kammottaa. Hyi, olin ihan unohtanut koko kammotuksen. Jyväskylässä sitä löytyi omituista väkeä. ???
« Viimeksi muokattu: 30-12-2013, 14:34:45 kirjoittanut Voldemort »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1655 : 30-12-2013, 14:32:49 »
No jaa, mulla on kämppisten poikakavereina ollut niin omituisia hiippareita, joilla on pelottava kiero katse (siis tiedättekö sellainen mistä tietää ettei kaikki ole ihan kotona ja mikä karmii?) Ja niiltä myös tuli sen verran omituista juttua, että olen ihan vakuuttunut että nämä on joutuneet jostain väkivaltarikoksesta myöhemmin linnaan tai vähintään hoitoon mielenterveysongelmien takia. ;D Sen sijaan vanhemmissa miehissä on ollut enemmän leppoista porukkaa. Että tämä ihan elämänkokemuksen myötä. ;D
Jos jätetään mielenterveysongelmaiset ja karmivat hiipparit pois laskuista (niihin olen törmännyt kaikissa ikäluokissa), niin vanhemmat miehet on kyllä mun kokemuksen perusteella useammin ahdistavia. Mutta tuo varmaan riippuu mihin on elämässään sattunut törmäämään.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1656 : 30-12-2013, 14:39:09 »
No toi perustui kammottavuuteen tasan yhdessä ihmisessä, joka osui kohdalle ja jonka olen onnistunut tukahduttamaan, mutta kuitenkin kantamaan mukana, koska joko siinä oli jotain pielessä tai sitten minussa oli tai mun mielikuvituksessa.  ;D Jos siltikin otetaan hullut pois, niin kyllä nuoret miehet mua enemmän ahdistaa kuin vanhat, mutta se johtuu siitä, että nuoremmat miehet on just niitä, jotka kadullakin tulee puhumaan kaikkea omituista varmaan huumepäissään.  :P Ei ne muuten mua lähesty. Vanhemmat miehet taas puhuu höperyyksissään. Siis ne, jotka kulkee roollaattoreilla. Ja sitten on ne keski-ikäiset, jotka vonkaa seksiä. Kyllä mua edelleenkin noi nuoret on eniten ahdistanut, koska en ole ottanut selvää mitä ne oikein haluaa. ;D
« Viimeksi muokattu: 30-12-2013, 14:40:43 kirjoittanut Voldemort »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1657 : 30-12-2013, 16:07:00 »
Ja sitten on ne keski-ikäiset, jotka vonkaa seksiä.
Tuo on varmaan just se juttu, miksi kaikki vieraat keski-ikäiset miehet on vähintään lievästi epäilyttäviä mun mielestä. Aivan liian monta kertaa nuorempana törmäsin tuohon ilmiöön. Vaikkei mua varsinaisesti koskaan ole kauheasti kuvottanut, jos ehdotellaan, niin on se aika epäkohteliasta ja usein törkeääkin lähestyä lähes vierasta ihmistä pelkästään pillu mielessä. Ja jos kaiken lisäksi ikäeroa on parikymmentä vuotta, niin pitäisi olla vielä hieman varovaisempi yrityksissään. Kun ikäero kasvaa, myös tietynlainen auktoriteettiasema sillä vanhemmalla kasvaa ja torjuminen käy vaikeammaksi. Jollekin itsensä ikäiselle sällille oli helppo sanoa, että ime ittees, mutta reilusti itseään vanhemmalta odottaa syystä tai toisesta käytöstapoja, eikä ensimmäisenä itselläkään tee mieli haistatella, vaikka kuinka törkeitä ehdoteltaisiin.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1658 : 30-12-2013, 16:15:40 »
Ne on epäilyttäviä, mutta ei pelottavia siinä mielessä kuin epämääräiset nuoret, joista ei edes tiedä mitä ne haluaa. Ne voi haluta ryöstää, ne voi haluta jotain muuta tai ne vaan puhuu lämpimikseen, mutta ainakin noista vanhemmista miehistä voi päätellä mitä ne haluaa. ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1659 : 30-12-2013, 22:49:36 »
Pitäkääpä nyt kaikki minulle peukkuja. Olen päättänyt kokeilla siedätystä kissa- allergiaani. Ja miksikö niin?

Minä pidän kovasti kissoista ja olisi ihanaa pystyä vaikka vain silittämään tai pitämään sylissä kavereideni kissoja. Nyt on ollut vuosien tauko, kun allergiani puhkesi sen verran rajuna, että en ole uskaltanut kiusata kohtaloa.

Aloitin tänään, kun kävin ftgn:n luona ja silitin hänen ihanaa Jorma- kissaansa. Jos huomiseen mennessä ei ilmene mitään oireita, voinen jatkaa siedätystä hyvillä mielin. Allergialääkkeet odottavat kyllä lääkekaapissa, jos toisin käy.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1660 : 31-12-2013, 01:14:45 »
Pidän peukkuja, koska jonain päivänä mä otan vielä kissan ja toivon, että sä voit käydä mun luona visiiteillä. ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1661 : 31-12-2013, 07:32:24 »
JORMA! Sano terveiset Vieterille eiku Jormalle <3

Onko Jorma vieläkin Elämää Suurempi Kissa Isoilla Alkukirjaimilla? ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1662 : 31-12-2013, 13:02:03 »
Jorma on kyllä ihan paras! <3

Ja niin siinä kävi, että pahempia oireita ei tullut. Nenä on hiukan tukossa, mutta ei niin pahasti että olisin tarvinnut lääkkeitä! Erityisesti siitä olen iloinen, ettei sitä astman kaltaista ahdistusta ole ollut. Jes! Nyt pitää vaan jatkaa samaan malliin, mutta varovasti.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1663 : 01-01-2014, 23:26:57 »
Voihan mahti-jorma! Hitto, enkö mä osaa kirjoittaa yhtäkään viestiä niin, että sen voi lukea vittuiluna. Hieno homma, jos tarkoittaisi aina vittuilla, mutta paskempi juttu, kun kuvittelee kirjoittaneensa ihan rennon kivan viestin ja vasta myöhemmin tajuaa, että perhana kun sen voi lukea vittuiluna. Aaargh!

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1664 : 02-01-2014, 13:55:08 »
Vaikka mieheke saikin traumoja, kun se näki ihan liikaa synnytyksessä, niin on tässä hyväkin puolensa. En oo mitenkään kykeneväinen ite lähtemään apteekkiin, joten kun tuo on jo nähny kaikkea ällöttävää, niin ei hävetä yhtään pyytää sitä hakemaan mulle ties mitä voiteita ja muita :'DD Sitä en tiedä, että suostuuko tuo enää koskemaan muhun pitkällä tikullakaan, kun se on nähny mitä kaikkea kamalaa siitä seuraa :'D

Musta tuntuu, että meistä tulee jotain vampyyreita ainakin vuorokausirytmiltä. Neiti nukkuu päivisin hyvin tyytyväisenä 2-4 tunnin pätkissä. Jos saadaan unta illalla kymmeneltä, niin ehditään nukkua ite just ehkä se 2-3 tuntia putkeen, ennen kuin tuo herää syömään. Viime yönäkin valvottiin kivasti pienillä lyhyillä satunnaisilla torkuilla kuutisen tuntia, kunnes tuo taas nukahti puol kaheksan ja mekin saatiin nukuttua melkein yhteentoista. Nyt se taas nukkua tuhisee mun kainalossa niin tyytyväisenä. Mutta tää oli vasta toinen yö kotona, joten kyllä tää tästä tasaantuu. Voi mennä viikko tai puol vuotta, mutta kyllä se joskus tasaantuu. Ja mun olokin kohenee hitaasti, mikä helpottaa olemista, sitten kun pääsen esim sängystä ylös ilman kovin suuria ponnistuksia ja kykenen istumaan.

Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen