Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 278036 kertaa)

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2160 : 23-05-2022, 14:13:08 »
Onnea onnea synttärin johdosta! :D

Olisi kyllä kiva kirjoittaa sulle lahjaficci, mutta kun en osaa lätkänpelaajista kirjoittaa, niin se on se ongelma. Ei tulisi synttärisankarille kovin mieleistä lahjaa. ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2161 : 23-05-2022, 14:15:57 »
Onnea onnea synttärin johdosta! :D

Olisi kyllä kiva kirjoittaa sulle lahjaficci, mutta kun en osaa lätkänpelaajista kirjoittaa, niin se on se ongelma. Ei tulisi synttärisankarille kovin mieleistä lahjaa. ;D

Kyllä mulle kelpaisi myös vaikka Severus-ficci.  ;D ;D *vink vink*

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2162 : 23-05-2022, 18:27:27 »
Tänään synttärieni kunniaksi harrastan vierestä kommentointia ja aivan väärissä topiceissa, mutta hajosin aivan täysin zilahin tekstinpätkään. Onpa ihanaa lukea sulta originaalia, joka on saanut innoituksensa tosielämästä.  ;D ;D Vuokaspray on monikäyttöinen. Voisiko tuosta parituksesta aloittaa Urmas/Oliver -raapalesarjan? ;D ;D Kiitos! Tää on ollut loistava syntymäpäivä! ;D ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2163 : 23-05-2022, 18:34:12 »
Hehhee! Pistetäänpä ehdotus korvan taakse.  ;D Kyllähän tuossa kevään mittaan tuli paljonkin käyttökelpoista materiaalia, mitä voisi kirjoittaa raapalesarjaksi. Mie itsekin jotenkin tykästyin Urmakseen ja Oliveriin.

Ja kiitos kommentista! <3 Mukavaa, että onnistuin ilahduttamaan päivääsi.


zilah


Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1016
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2164 : 23-05-2022, 22:16:34 »
Minustakin Urmas ja Oliver olivat hupaisa kaksikko, joskin teksti jätti vähän pohtimaan, mikä osuus siinä on totta...  ;D

Ja Pahatar, kirjoita vain, kyllä minä uskoisin että muukin kuin jääkiekkoilu ilahduttaa päivänsankaria. Ja jos ei, niin meitä nyt ainakin! :D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2165 : 24-05-2022, 12:55:54 »
Oi, Severuksesta on kyllä aina niin ihana kirjoittaa, pitääpä miettiä, mitä saisin aikaan! :D Tiedän, että Severus/Siriuksesta sä tykkäät eniten, mutta sitä en kyllä lupaa, kun se on minulle niin vaikea paritus. Ei mitenkään epämieluisa, mutta hankala kirjoittaa. :-\

Kiitos taas kerran ihanasta RPF-söpöilystä Fiorellalle. Sinä kirjoitat aina niin lämminhenkisesti näistä raavaista miehistä, ja Claude taitaa olla sinun suosikkihenkilösi nykyään? :D

zilahin vuokasprayepisodi oli ihan tolkuton! ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1016
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2166 : 24-05-2022, 13:41:07 »
Joo, näköjään Claude on nyt minun partainen pikku mussukkani. Nirhisi varmaan jos tietäisi, lol. ;D Mutta se on aika symppis, ja jääkiekkoilijaksi hellyttävän lyhyt rimppakinttu, siinä missä jotkut (kuten Sid) on pelkkää muhkeaa reittä ja persettä. Ja moni semmoisia isoja "kaappejakin". Claude on söpö pikku karvakuono. :)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2167 : 24-05-2022, 19:01:39 »
Sidin perseestä on ollut paljon hupia. Claudesta ei ole paljon hupia kentällä irronnut. Toki nyt kentän ulkopuolella on voitu strippiklubilla kunnostautua niin kuin otsikot kirkui vaikka valmentaja ei tietenkään moista epammattimaisuutta tunnusta. ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1016
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2168 : 25-05-2022, 00:03:45 »
Claudesta on sentään irronnut paljon hupia näin ficciosastolla. ;) Ja Sidin persaus vasta hupia tuottaakin. Mutta hupiosaston ykkösinä lienevät kyllä tällä hetkellä Connor & Leon kommelluksineen. ;D

Pahatar, nyt kun mietin, olenhan minä tainnut kirjoittaa Finiinkin lähinnä Claudesta jo pari viime vuotta! Iiks. Mutta no, se tuottaa helppoa hupia! ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2169 : 25-05-2022, 06:37:03 »
Claude on kumminkin ihan normaalimittainen jääkiekkoilijaksi. Mä odotan kovasti että Connor Bedard tulee NHL:ään. Olisiko jo peräti tänä vuonna? Ei ole kun vasta ensi vuonna höh. Siitä on kohuttu huippulahjakkuutena ja se on sellainen hukkapätkä tällä hetkellä. ;D. Oliko 175 cm. Toivottavasti ei kasva enää mutta on kyllä niin nuori että voi kasvaa. ;D Lempinimenä Conno 2.0. ;D Jos tällä kertaa seuraisi huippulahjakkuutta alusta asti eikä vuosia myöhässä niin kuin Sidin ja Connor 1.0:n tapauksessa.

// Mun tuuria kai myös se, että kun mä alan seuraamaan jotain sen takia, että ne mukavasti on huonoja ja siitä huonoudesta riittää juttua ja se tuottaa draamaa, niin ne alkaakin voittaa ja se draama, miksi mä aloin seurata, loppuu kuin seinään.  ;D
« Viimeksi muokattu: 25-05-2022, 11:40:23 kirjoittanut Voldemort »

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 133
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2170 : 25-05-2022, 11:51:47 »
Ihan huippuja tekstejä kesäloman alkuun nuo lahnaketjun jutut! Enpä enää katso vuokasprayputelia virnistelemättä  ;D

Oululaisille vinkki: nysse yks kirja on tullu lainattavaksi kirjastoon. Jännää!

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2171 : 26-05-2022, 16:03:31 »
Uhhuh! Vuokasprayputelin, Oliverin ja Urmaksen seikkailut saivat jatkoa. Mitä ihmettä mulle tapahtui kirjoitustauon aikana?  :o


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2172 : 26-05-2022, 18:28:40 »
Se on hyvä jatkaa kun putki on auki. ;D ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2173 : 05-06-2022, 22:15:29 »
Jestas kun on ollut kiireinen kevät! En ole täälläkään ehtinyt edes kunnolla käydä saati, että olisi ehtinyt lukea tai kirjoittaa jotain. Onneksi nyt on taas pystyy pikkuisen enemmän keskittymään kaikkeen kivaan. Kylläpä te oottekin saaneet täällä aikaan vaikka mitä mahtavaa!  :D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1016
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2174 : 07-06-2022, 21:27:20 »
Hyvä kun liityit taas joukkoon! :D Tuo lahnailuketju on ollut paras juttu pitkään aikaan, minusta tuntuu, että se on moninkertaistanut foorumin aktiivisuuden. :D Mikäs sen parempaa. Mutta muistutan itseäni kuin toisiakin, että saa toki siltikin kirjoittaa "virallisiakin" ficcejä! :D