Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 277067 kertaa)

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2190 : 19-09-2022, 22:02:34 »
Sen perusteella, mitä olen teidän kommenttejanne lukenut, niin Connorilta ei ilmeisesti pitäisi kysyä yhtään mitään. Suunnilleen ikinä. ;D Tai sen ei pitäisi vastata ainakaan mihinkään. Mitähän se oli oikein tarkoittanut tuolla kommentillaan? Tuskin sitä, että se on ylpeä siitä, että yhteisiä rahoja on käytetty tuohon tarkoitukseen, sen sijaan että syylliset joutuisivat vastuuseen, mutta siltähän se kuulostaa. Voi itku. ::)
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2191 : 20-09-2022, 07:07:15 »
Toi sen kommentti kuulostaa siltä, että se on halunnut vaan päästä koko asiasta mahdollisimman nopeasti eroon, mutta ei ole sitten yhtään osannut ajatella että miten  ;D. Siltä ei pitäisi ikinä kysyä mitään.  ;D

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2192 : 19-12-2022, 12:36:31 »
Sompailin tänne joutessani ruokiksella ja vaimo muistaa vieressä, että kerran bongas junassa jonkun lukemassa juurikin täältä jotain KH-ficciä, kun oli menossa ohi. Ei muista vuotta tai mihin päin oli matkalla (veikkaan kuitenkin väliä itä-länsi suunnassa, ellei matkalla Helsinkiin). Muisti foorumin kyl ku oon tääl piipahdellu vuosien varrella. Eipä tyypin pikanen kuvaus mitään mulle sano, ulkonäöltä tunnistan tän foorumin tyypeistä yhen ja toisesta oon nähny kuvaa mutten enää muista miltä näyttää. XD Maailma on hitto pieni. ...kenellä oli silmälasit ja sininen tukka...?
...no, kyl mulle yks kopsilainen tuli juttelemaan yhellä junareisulla, että silleen... Hämmennykseni oli suuri.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2193 : 19-12-2022, 13:55:48 »
Nyt on lyhyt sytytys kun en saa päähäni mikä on KH-ficci?

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2194 : 19-12-2022, 14:30:45 »
Kingdom Hearts...

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2195 : 20-03-2023, 17:03:02 »
Onnea synttärin johdosta, Nappeli! :D

Eikö ficin kirjoittaminen olisi hyvä tapa juhlistaa tätä? *vink vink* ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2196 : 20-03-2023, 18:28:21 »
Kiitos kiitos! <3
Tekisi kyllä pitkästä aikaa mieli kirjoittaa jotain, mutta opparin teko ja tällä hetkellä päällä oleva flunssa ovat onnistuneet tyhjentämään mun pääni ihan kaikesta  :D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2197 : 20-03-2023, 22:16:43 »
Harmi. :( Mutta jos sitten myöhemmin? Paranemisia! :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2198 : 21-03-2023, 10:14:06 »
Kiitos kiitos! <3
Tekisi kyllä pitkästä aikaa mieli kirjoittaa jotain, mutta opparin teko ja tällä hetkellä päällä oleva flunssa ovat onnistuneet tyhjentämään mun pääni ihan kaikesta  :D

Paranemisiin! Ja toivottavasti pikaisiin kirjoittelemisiin! ;D Ai niin ja myöhäiset onnittelut tälläkin puolella, vaikka lahja onkin myöhässä.  ;D

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2199 : 26-04-2023, 16:15:58 »
Olen hämmentynyt, että tämä foorumi olikin vielä pystyssä, että olin fiksuna tyttönä tallentanut salasanani pilveen ja että tännehän on ilmestynyt vielä tämän vuoden puolella viestejäkin.  :o

Ja huvitti kovasti, kun tsekkasin melkeen kaikki uudet viestit edellisen käynnin jälkeen, ja melkein poikkeuksetta kaikki käsittelivät ilmeisesti jääkiekkoa(?)  ;D

Moi vaan taas!
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2200 : 26-04-2023, 19:10:22 »
Pitäisikö tuota pahoitella?  ;D Jos pitäisi niin en pahoittele siltikään, vaikka arvelen että harvaa kiinnostaa kun Finissäkin se aihe on täysin kuollut ja ainoa, mikä sielläkään jollain tavalla edes hengittää on Potter-ficit, mistä tuli mieleen että mun tekisi mieli kirjoittaa ihan hirveä James/Sirius-ficci ja mä tiedän tasan tarkkaan, mistä se kumpuaa (siitä, että sillä parituksella on viime aikoina kirjoitettu melko paljon ja muutamista kommenteista mitä olen lukenut ja jotka silittää mua todella pahasti vastakarvaan näkemyksiltään  ;D) Mä en voi kommentoida niitä ficcejä, koska en voisi välttää tarttumasta niihin näkemyksiin ja kommentteihin ja se voisi aloittaa jonkun riidan. Yritän ihan turhaa itseltäni kieltää, ettei mun yksi suurin motivaattori tehdä asioita, olisi ärsyttää muita ja silittää vuorostaan muita vähän vastakarvaan. ;D Onneksi en tule kajoamaan mihinkään Potter-aiheeseen, koska se juna mun osaltani meni jo, mutta tavallaan toi ajatus jo naurattaa. ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2201 : 26-04-2023, 21:55:40 »
Apua, onkohan mun kommentit siinä joukossa? :-[ Mikä sua niissä eniten ärsyttää?
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2202 : 26-04-2023, 21:57:47 »
Ehdottomasti ei tarvitse pahoitella!   :-* En vaan osaa osallistua keskusteluun, joten mietin pitkään että jätänkö edes jälkeä vierailustani.  ::)

Eipä ole tullut Finissä käytyä juuri sen enempää kuin täälläkään kurkkimassa. Pari kolme vuotta sitten yritin roikkua discordin puolella mukana, mutta en vaan kestänyt kuunnella niiden ihmisten ongelmia, joten hyppäsin sieltäkin oman mielenterveyden takia ulos. Monta vuotta meni muutenkin ihan lukukoomassa minkään kirjallisuuden suhteen, kunnes korona-aikaan löysin Bookbeatin ihmeelliseen todellisuuteen, ja lukeminen on taas alkanut maittaa edes jossain määrin kaiken muun kaaoksen keskellä.

Omg nää hymiöt on nostalgisia.  ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2203 : 26-04-2023, 22:09:36 »
Olipa hauska yllätys törmätä sinuun täällä, Chuuko!  :D Hyvä kun ilmoitit itsestäsi ja jatka toki juttua!

Tosi hyvä, että lukemisesta on löytynyt taas iloa.

Omg nää hymiöt on nostalgisia.  ;D
Se pyörivä pää vain puuttuu!  ;D

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2204 : 26-04-2023, 22:28:59 »
Pyörivää päätä mä itseasiassa äsken etsiskelinkin, mitta se taisi olla jossain vielä kaukaisemmassa historiassa.  ;D

Piti ihan kaivella vanhoja viestejä, että kuinkas kauan edellisestä viestistä onkaan, ja olen viimeiset kommenttini kirjoittanut juuri Englantiin muuton aikaan 2006! Aika paljon on vettä virrannut sen jälkeen Englannin kanaalissa. Ja Kajaaninjoessa. Ja Oulujoessa. Ja taas Kajaaninjoessa... Että onhan tässä. Olen näemmä luvannut tosi hyvin hoitaa modehommatkin! Hah.


Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.