Keskustelut > Pälinää

Off-topic #2

<< < (455/457) > >>

Lizlego:

--- Lainaus käyttäjältä: zilah -  02-09-2023, 22:36:23 ---Mie oon Lizin kanssa samaa mieltä!  ;D

Tää jotenkin passais siihen, kun Lizin kanssa aina puhutaan inspiraatiosta. Et sekin on vähän kuin ulostamista.  ;D ;D ;D


zilah

--- Lainaus päättyy ---

Siksi nimenomaan se on niin loistavaa, että joku kirjoittaa siitä itsestään.  ;D Kirjoittaminen on ulostamista ja oksentamista. Onneksi nyt on ollut taukoa tästä pakosta, koska se on rasittavaa ja iskee yleensä pahimmassa mahdollisessa vaiheessa. ;D

sulo2:

--- Lainaus käyttäjältä: Lizlego -  04-09-2023, 09:31:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: zilah -  02-09-2023, 22:36:23 ---Mie oon Lizin kanssa samaa mieltä!  ;D

Tää jotenkin passais siihen, kun Lizin kanssa aina puhutaan inspiraatiosta. Et sekin on vähän kuin ulostamista.  ;D ;D ;D


zilah

--- Lainaus päättyy ---

Siksi nimenomaan se on niin loistavaa, että joku kirjoittaa siitä itsestään.  ;D Kirjoittaminen on ulostamista ja oksentamista. Onneksi nyt on ollut taukoa tästä pakosta, koska se on rasittavaa ja iskee yleensä pahimmassa mahdollisessa vaiheessa. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Niin. Onhan tää kiherryttävän hauskaa. Kun ne ilmeet livenä on  ;D ja  :-X ja  :o ja kaikkea mahollista. Ei toki keltaisia mutta kuitenkin. Kaikenlaista sitä  8)

Lizlego:
Toi on kyllä huikeeta.  ;D Mä otan ilon irti ihan siitä, että tiedän henkilön, joka on julkaissut aiheesta.  ;D ;D Ne pienet ilot.

Fiorella:
Niin se vaan joku flunssantapainen iski, tai ainakin kurkku on vähän kipeä ja ääni lähti melkein kokonaan. Mutta lohtuna tässä on se, että sain sairaspäivän. Ajattelin heti, että jes, nythän tässä ehtii tehdä vaikka mitä rästiin jäänyttä, vaan aamu meni aika lailla lepäillessä, ja sehän se sairaspäivän tarkoitus tietysti onkin.

Nyt kun nousin, söin ja virkistyin, olenkin taas suurten kysymysten äärellä - kirjoittaako jotain koulujuttua vai pidentää lahnailutopiccia? ;D Olisi vähän lahnailufiilis.

Lizlego:
Ollaan samiksia sitten, koska mä oon tämän päivän sairastanut ja katsonut Dynastiaa vaikkakin myös laskenut joitain palkkoja ja vähän hoitanut kirjanpitoa ja laskutusta kunnes nyt havahduin siihen että on nälkä. ;D Lahnailepas menemään. ;D Mä en jaksa odottaa, että änärikausi alkaa.   ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta