Keskustelut > Pälinää

Off-topic #2

<< < (2/457) > >>

Lizlego:
Ensimmäinen, tuota jälkimmäistä mä tuskin saan luontevasti enää toimimaan.

Beelsebutt:
 :(

culliina:

--- Lainaus ---Culliina: Sinulla näkyy olevan samanlainen maku Tolkien-hahmojen suhteen. Oletko lukemnut koskaan Silmarillionia tai Keskeneräisten tarujen kirjaa? Itse rakastan niitä Lotr-trilogiaa enemmän, koska niissä on kerrottu nimenomaan paljon Valarista ja haltioista.

Mitä Tolkienin hahmoihin tulee, rakastan Valaria, Maieria sekä Imladrisin haltioita, plus Thranduilia.  Iskee silm&#228;&#228; Paikoista rakkain on Amanin ohella tarunhohtoinen Gondolin.


--- Lainaus päättyy ---
Uiui, Silmarillion ♥ Kun sanon TLOTR, siihen kuuluu myös Silmarillion, Hobitti ja Hürinin lasten tarina. Keskeneräisten taruhen kirjaa en oo vielä saanut käsiini luettavaksi. Etin sitä aktiivisesti joskus vuonna nakki, mutta en löytänyt mistään ja sitten se jäi. Silmarillion löytyy omasta hyllystä muiden ed. mainittujen tavoin :) Muhun iskee kaikkein eniten Lothlorienin ja Synkmetsän haltijat. Valar ja muut Siunatusta valtakunnasta on ihania, mutta alan vaan aina itkeen niiden kaikkien sisäisten pahuuksien, joutsenveneiden polttamisen ja sotien vuoksi  :'( Gondolin ja Eregion kuuluu kanssa tuohon sarjaan ja ehkä pahinta lukiessa on, että itse tietää kaiken sen kauniin tuhoutuvan, mutta henkilöt ei tiedä. Tai teoriassa tietää, mutta ei kuitenkaan. Musta on paljo ihanampaa lukea ja kirjoittaa ne kokeneiden tuskasta ja kaipuusta ja rakkaudesta tähtiin, metsiin ja kaikkeen kauniiseen. On jotenkin niin koskettavaa lukea Nimrodelista ja Tinuvelista noin menneessä aikamuodossa jonkun toisen kertomana.

Beelsebutt:

--- Lainaus käyttäjältä: culliina -  21-03-2012, 18:42:13 ---Keskeneräisten taruhen kirjaa en oo vielä saanut käsiini luettavaksi.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on se hyllyssä, jos oot oikein kiltti ja saat mut vakuutetuksi, että kohtelisit sitä hyvin, niin voin lähettää lainaan :P

Herkkuoone:
Uu! (Sori, änkeän keskusteluunne :D) LOTR ♥ Ja Legolas, iih ♥ Pitäisi taas sekin lukea, kunhan aikaa vain löytyy, sillä edellisestä kerrasta on liian paljon aikaa :< Tosin lukemiskertana tämä ois varmaan joku viides tai kuudes, mutta eihän se mitään haittaa :D Onko teillä muilla sama ongelma kuin mulla, että samoja kirjoja tulee luettua aina vaan uudestaan ja uudestaan ja vielä uudestaan, ja sitten suurinpiirtein muistaa puolet lauseista ulkoa, kun on lukenut sitä liikaa..? Se on inhaa :< Ainakin Pottereiden kohdalla mulla on näin käynyt ja niihin en olekaan pitkään aikaan koskenut :<

Ps. Bbuttis, haluisitko lainata mullekin Keskeneräisten tarujen kirjaa? :3 Lupaan olla sille kiltti. Lol, en osaa olla kiltti :DD // muoksis. Ei sittenkään mitään, kipitän kirjastoon hakemaan, siellä näytti olevan hyllyssä 6 kpl! :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta