Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 275237 kertaa)

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2220 : 11-05-2023, 01:22:09 »
Kiitos, Paquette! Onnea totisesti tarvitaan, sillä tulin vahingossa lukeneeksi ihan muuta kirjaa loppuillan, kun en malttanut laskea käsistäni.  ::)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2221 : 11-05-2023, 09:41:13 »
Paquette,

Oih minäkin haluan Berliiniin! Kokeile menetkö saksalaisesta?  Mulla on joku saksalaiskausi menossa. ;D

Onko tää joku salakavala Draisaitl-efekti? No anyways Draisaitlista tuli mieleen että Vegas vs. Edmonton alkaa kääntyä rumaksi. Ne on miekkailleet ja heiluneet mailojensa kanssa koko sarjan ajan mutta nyt tämän aamun pelissä päästiin jo otteisiin jossa voi oikeasti käydä tosi huonosti. Onneksi tässä ei käynyt pahemmin. Tämän paras anti on se että Connor McDavid ottaa kierroksia kun Leon lyödään maihin. Se kun harvemmin hermostuu.

https://youtu.be/5EoyAL10b-c

Mun hiljaisuus lätkästä kesti niin montako tuntia ;D

//Tuon videon otsikko väittää, että toinen tyyppi menee McDavidin perään, mutta kyllä se McDavid vaan itse hakeutuu sinne.  ;D Oikein kääntyy sinnepäin, kun huomaa että Leon tippunut jäihin.  ;D Eihän se raukka tapella osaa eikä kyllä kannattaisikaan, kun herkät kädet siitä kärsii, mutta ajatus on tärkein.  ;D Ja näyttää siltä, että Leon yrittää sanoa tyypeille, että älkää tehkö mitään tyhmää, mutta tappeluksihan tuo loppu meni siitä huolimatta. ;D
« Viimeksi muokattu: 11-05-2023, 19:07:14 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2222 : 11-05-2023, 19:55:51 »
Connorin suojeluvaisto herää, kun Leonia kiusataan, mutta toimii se niillä toisinkin päin yhtä lailla.

Lisään edelliseen viestiini, että ihmeen hyvin se koe meni kumminkin, vaikka jännitti, muistanko yhtikäs mitään. Kyllä se ainakin läpi menee, mutta olen kyllä utelias näkemään, miten kävi. Ei sen numerolla väliä ole, kun otin koko kurssin vain ilokseni ja hyväksi mieleksi, ja sitä olen siitä saanut koko talveksi (plus kymmenen opintopistettä kaupan päälle!).

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2223 : 11-05-2023, 22:02:38 »
Hyvä, jos koe meni läpi!

Oih minäkin haluan Berliiniin! Kokeile menetkö saksalaisesta?  Mulla on joku saksalaiskausi menossa. ;D

Berliini on kyllä kiva paikka, tai ainakin viimeksi oli, mutta siitä on aikaa. Niin kuin kaikesta muustakin matkailusta, vähän kauhistuttaa siksi koko reissu. Miten voi kokeilla, meneekö saksalaisesta?  ;D  Mulla oli kyllä pitkä saksa, mutta ei se ihan taida mennä läpi. Tosin kun olin lapsi ja käytiin Lontoossa, niin joku saksalaispariskunta itse asiassa luuli meitä saksalaisiksi, mikä oli sikäli kummallista, että puhuttiin suomea. Ehkä suomessa on sitten jotenkin samanlainen nuotti? Venäläisiksi on jossain myös luultu. Siitä ja teidän duolingo-saksan hyödyistä Wienissä tuli mieleen, että vähän harmittaa ettei duolingo-venäjää varmaan ihan lähivuosina pääse testaamaan. Olisi kiva päästä käyttämään esim. lausetta "Hevoseni ei ole taiteilija vaan arkkitehti".  ;D  Myös "Sinä olet aave, sinua ei ole olemassa" olisi käyttökelpoinen. Tämän jälkimmäisen voisi joku sanoa Putinille, jos se vaikka sillä lakkaisi olemasta.  ::)

Toivottavasti tuolla pysyy ruma peli sen verran aisoissa ettei tule loukkaantumisia. Ei varmaankaan liity mitenkään Fifiin, että näin toissayönä unta, jossa luin artikkelia Connorista ja Leonista ja jompikumpi niistä sanoi siinä toisesta jonkun runollisen romanttisen kommentin.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2224 : 12-05-2023, 00:33:12 »
Toivottavasti tuolla pysyy ruma peli sen verran aisoissa ettei tule loukkaantumisia. Ei varmaankaan liity mitenkään Fifiin, että näin toissayönä unta, jossa luin artikkelia Connorista ja Leonista ja jompikumpi niistä sanoi siinä toisesta jonkun runollisen romanttisen kommentin.  ;D
Kohta huomaat itsekin kirjoittavasi jostain tyypeistä, joita et edes tiedä mitään muuten kuin toisen kirjoittamista ficeistä... Näin minullekin kävi.  ;D

Mutta ovat nuo aika viihdyttäviä tyyppejä, vaikka ei jääkiekosta tietäisi mitään.  ;D

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2225 : 12-05-2023, 00:41:11 »
Kyllä ei käy noin, jotkut rajat pitää säilyttää!  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2226 : 12-05-2023, 01:06:56 »
Aww miten suloista että Leon ja Connor asuvat jo päässäsi ja tekevät kepposia. :D Romanttisesti Leon varmaan sanoi Connorista  että "He is our hertbeat." Kun siltä siitä itsestä tuntuu. ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2227 : 15-05-2023, 10:07:47 »
Edmonton putosi jatkosta, ja minulla on maansuru, vaikka en NHL:ää paljon seuraakaan kuin teidän kauttanne. :'( Miten tässä näin pääsi käymään? :( Viime vuonna sentään etenivät konferenssin loppuotteluun, ellen ihan väärin muista.

Tämä kyllä ihan huutaa hurt/comfort -ficciä parilla Connor/Leon... *vink vink* :D

Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2228 : 15-05-2023, 12:47:29 »
Tulikohan pojille paineita, niiden loistelias peli taisi heti kärsiä, kun menivät jatkoeriin? Tai se käsitys minulle jäi. No nyt varmasti harmittaa, mutta pääsevät ainakin kesälomalle. Oliskohan niillä yhteinen lohdutteluloma taas luvassa?  ;D

Tämän päivän peliin mennessä Leonilla oli ainakin semmoinen onnen hymy naamallaan, että heti tuli mieleen, onkohan sitä vietetty tsemppiaikaa kapteenin seurassa... ;)

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 226
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2229 : 16-05-2023, 14:36:37 »
Ainakin tappiosta tuli suru puseroon niin että itku oli silmässä ja kurkussa ja nyt on kyllä alfa-Connorin vähän otettava kainaloon ja puristeltava ja siliteltävä  ;D ;D ;D

https://www.youtube.com/watch?v=xnORmkWprzg&t=68s

Oli Connorkin pettynyt, mutta se ei ollut aivan yhtä uitettu koira ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2230 : 16-05-2023, 20:30:13 »
Pikku Leon poloinen!! En kestä tuota sen ilmettä ja turvahuppu päässä vielä. Sitä kyllä nyt itkettää ihan selvästi. On todellakin halia vailla!

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 226
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2231 : 17-05-2023, 08:13:57 »
En mahda sille mitään, että se on hyvin suloista, vaikka sydäntäsärkevää. Ja mulla on tunne tuoreimman yhteishaastattelun jälkeen, että ne tajuaa, että niiden aika yhdessä on käymässä loppuun. Ehkä siitä on puhuttu ja siksi on niin kovasti haluttu voittaa.  :P

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2232 : 17-05-2023, 12:38:12 »
Leon oli tuossa todella suloinen. :) Mietin, mahtoiko hän surra enemmän Connorin kuin itsensä takia? Mutta jos on tiedossa pelaajakauppoja, se selittää vielä enemmän tuota surua, että ei onnistuttu tänäkään vuonna. :(

Kaiken murheen keskellä minua huvittaa, mahtaako Connor vetää juhlimisen överiksi tänä vuonna samalla tavalla kuin mitä kävi viimeksi? ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2233 : 17-05-2023, 13:57:35 »
Ekan gifin jälkeen, tuli mieleen tää teidän keskustelu ainakin kolmessa ketjussa XD
Kuuleeko kukaan muu Careless Whisperin saksofonin, vai onko se vain minä?

Kuinka homoa lätkä voi olla? Erittäin.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2234 : 17-05-2023, 14:31:55 »
En tiedä, ketä nuo ovat, mutta selvää tuntuu olevan, että jääkiekko herättää miehissä helliä tunteita!  :-*

Jos Connor ja Leon menisivät eri joukkueisiin, ne varmaan tekisivät noin, kun peli olisi ohi.  ;D