Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

Originaalihaastehita!

<< < (2/3) > >>

toyhto:
Mä haluaisin lukea nykyaikaan sijoittuvaa originaalifemmeä matalalla ikärajalla, mielellään välillä S-K-13! Ja ajatuksena esimerkiksi ystävyys, johon vähän tulee uusia sävyjä yksi- tai molemminpuolisesti, tai sitten kaukainen ihastuminen, ja heittäisin että tarina saisi liittyä koulu- tai opiskeluikäisiin nuoriin. Jos joku kirjoittaa tällaista, heittäkää mua jollain niin tajuan käydä lukemassa :D Ehkä saan joskus itsekin kirjoitettua jotain tämäntyylistä, mutta aihehan on niin laaja, että olisi kiva lukea myös toisten kirjoittamia juttuja.

Kuolonsulka:
Minä olen tämän myöskin jo aiemmin antanut, mutta uuden tarinan toivossa laitan tämän taas.

Elikkä: Vampyyri/haudankaivaja nc, tapahtumat sijouttuvat hautuumaalle ja mielellään onnellinen loppu^^

Nappeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Kuolonsulka -  04-11-2009, 23:54:24 ---Minä olen tämän myöskin jo aiemmin antanut, mutta uuden tarinan toivossa laitan tämän taas.

Elikkä: Vampyyri/haudankaivaja nc, tapahtumat sijouttuvat hautuumaalle ja mielellään onnellinen loppu^^

--- Lainaus päättyy ---
Minä voisin kokeilla tätä. ;D

Kuolonsulka:
Krr, tulosta odotellessa siis^^

Nappeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Kuolonsulka -  05-11-2009, 21:07:37 ---Krr, tulosta odotellessa siis^^

--- Lainaus päättyy ---
Valmista tuli, ollos hyvä: Vampyyri ja viikatemies
 ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta