Kirjoittaja Aihe: Oikea Weasley [sallittu] Harry/Ron  (Luettu 2430 kertaa)

eskerave

  • Vieras
Oikea Weasley [sallittu] Harry/Ron
« : 12-04-2012, 09:19:28 »
Nimi: Oikea Weasley
Kirjoittaja: c'est moi
Ikäraja: sallittu
Genre: drama
Paritus: Harry/Ron (viittauksia Harry/Ginny:n)

A/N: koska olen yhä edelleen auttamattomasti fluffypilvessä, niin kirjoitin teillekin söpöilydramaa :3 Ja avaan tällä neliapila-haasteen, jee.



Oikea Weasley




Harry vilkaisi Ronia Päivän Profeetan takaa ja karaisi kurkkuaan. Olisi pitänyt sanoa jotakin, mitä tahansa kepeää ja yhdentekevää, joka olisi pyyhkinyt eilisillan pois. Säästä vaikka, tai huispauksesta. Vaikka jälkimmäinen ei ollutkaan yhdentekevää, ei ollenkaan. Ronin huulet olivat kuivat - rohtuneiksi suudeltu - ja arantuntuiset punertavine ruhjeineen. Rujot. Kauniit. Haluttavat. Harry rykäisi uudelleen, hänen pitäisi lopettaa ajattelu.

"Keitin kahvia."
Toisen miehen toteamus vaikutti siltä, että tämä olisi vasta nyt huomannut Harryn, vaikka hän oli istunut siinä, Ronia vastapäätä jo kymmenen teeveden ja veitsenkilinän täyttämää minuuttia.
"Kiitos."

Sitten sanat loppuivat jälleen.

"Sinä et tainnut koskaan välittää oikeasti Ginnystä?"
Kysymys tuntui enemmänkin syytökseltä ja Harry huokaisi.
"Välitin kyllä, mutta - mutta niinkuin siskosta välitetään. Tai naapurin koirasta tai - "
"Vertasitko sinä juuri minun siskoani koiraan?"
"Niin no, äh, en minä osaa selittää sitä. Se oli kuitenkin vain ystävyyttä eikä mitään muuta."
Ron antoi toisen kulmansa kohota hiukan.
"Ginnylle se oli helvetisti enemmän."
Harry kurtisi kulmiaan ja hieraisi ohimoaan kädellään antaen lehden valahtaa puoliksi roikkumaan.
"Minä tiedän. Enkä minä voinut sille mitään, että aloin seurustella väärän Weasleyn kanssa nuoruuttani ja typeryyttäni."
"Mitä sinä meinaat?"
"Ei se ollut koskaan Ginny, minulle, joka pysyi vierelläni ja auttoi ja tuki ja oli mukana kaikissa tärkeimmissä jutuissa."
"Ai."

Yhden tavun saattelemana Ron nousi ylös, kuljetti lautasensa tiskialtaaseen ja empi hetken astuessaan Harryn kohdalle. Kapeat sormet pyyhkäisivät hennomman miehen olkavartta ja huulet painautuivat nopeasti mustien sotkuisten hiusten lomaan.
"Se olit aina sinä, se oikea Weasley", Harry mutisi vain puoliksi itsekseen.

Ronin vastaus oli hidas suudelma huulille.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Oikea Weasley [sallittu] Harry/Ron
« Vastaus #1 : 12-04-2012, 13:55:57 »
Söpöilydraamassa ei ole mitään väärää, päinvastoin. Vaikka samasta aiheesta olen lukenut aikaisemmin, tämä toi kyynelet lopussa silmiin. Toi oli koskettavaa ja tuollaisilla suoraviivaisilla ja kuitenkin hienovaraisilla keinoilla luotiin tosi intiimi tunnelma Harryn ja Ronin välille. Vähän ehkä jäi harmittamaan, että siihen suudelmaan se sitten kaikki loppuikin LOL.  :D Ginnyä käy kyllä yhä sääliksi niin kuin aina tämänkaltaisissa ficeissä, mutta toisaalta olen miettinyt sitäkin, että jos mä itse rakastuisin veljeni bestikseen niin en mä oikein edes voisi olettaa, että mä menisin lapsuudenystävyyden edelle. :P

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Oikea Weasley [sallittu] Harry/Ron
« Vastaus #2 : 12-04-2012, 16:54:25 »
Vaikka tää olikin todella söpö ja fluffyinen, oli tässä tosiaan mukana myös sellaista haikeutta ja surua, mikä tihkuu tuolta rivien välistä. Nyt oon varmaan jo palautunut siihen normaaliin suhtautumistapaani Ginnyä koskien, sillä sääli ei saanut musta otetta. :D Mä en vaan jotenkin pidä siitä hahmosta ollenkaan, enkä osaa yleensä sääliä sitä silloin, kun Harrya paritetaan ties kenelle ja Ginny jää yksin ihastuksensa kanssa. Okei, myönnän; on karua, mikäli Harryllä ei tosiaan ole koskaan edes ollutkaan mitään syvempiä tunteita Ginnyä kohtaan, ja silti se hyppää suhteeseen tytön kanssa, jota pitää vaan siskonaan. Mun inho Ginnya kohtaan estää vaan ajattelemisen niin pitkälle. *naur*

Niin, ja mä nyt tunnun toistelevan tätä hirveesti, mutta Ron on musta hirveen vaikea hahmo parittaa muille kuin Hermionelle. (Ja mitä, miksi nykyään luen jatkuvasti Harry/Ronia?! Miten niitä ilmestyy tänne koko ajan joka tuutista? :D) Tässä se kuitenkin taas meni - ehkä mä alan hiljalleen lämmetä koko ajatukselle Ronista ja Harrysta. Tykkäsin ihan erityisesti tosta Ronin huulien kuvailusta, omnomnom, se oli kivasti kirjoitettu.

Minkäs sille tosiaan voi, jos oli väärä Weasley kierrossa - onneksi nyt löytyi se oikea. :3

Kiitokset tästä!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

eskerave

  • Vieras
Vs: Oikea Weasley [sallittu] Harry/Ron
« Vastaus #3 : 16-04-2012, 18:07:50 »
Kiva että tykkäsitte ja kiitos kommenteista molemmille ^^

Lizlego - Livejournalin puolella mietiskelin puolitosissani että saatan ehkä kirjoittaa tälle jatkoa, jossa joko valoitetaan edellisen illan tapahtumia tai mitä tapahtui tuon hetken jälkeen, joten ei se välttämättä siihen suudelmaan loppunut (jos ymmärrät, mitä tarkoitan)

malla - joo, Ginny ei kuulu meikäläisenkään lempihahmoihin (ainakaan Harrylle paritettuna). Ja hienoa, että sutkin on saatu pikkuhiljaa kääntymään Rarryn ihmeelliseen maailmaan, jee.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Oikea Weasley [sallittu] Harry/Ron
« Vastaus #4 : 07-08-2012, 12:04:05 »
IHANA! Voivoi, miksen oo huomannut, ja sä oot lähtenyt jo poiskin :F Noh, vuoroin vieraissa lol.

Tää on just tommonen ihana simppeli ratkaisu kaikkeen, koska nää kaksi on oikeesti toistensa ihon alla jo niin tiiviisti, ettei mitään monimutkaisempaa tarvita. Eikös?

<3
Fifi-ficitLJAO3