Kirjoittaja Aihe: Homouskoe K-12 (Aapo/Joni, Pikkukaupungin peräkamaripojat)  (Luettu 2004 kertaa)

Poissa Tinppa

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 549
Title: Homouskoe
Author: Tinppa
Rating: K-12
Genre: Draama, huumori, jonkinasteinen slash
Pairing: Aapo/Joni (Pikkukaupungin peräkamaripojat K-18)
Disclaimer: Kaikki on itse kehittelemääni.
Warnings: Kiroilua, pientä viittausta itsetyydytykseen.
Summary: "Mulla on helvetinmoinen homofobia."
A/N: Pikkukaupungin peräkamaripoikien eli Vakolan (oma originaalijatkikseni) lukijat toivoivat kyseisestä jatkiksesta one-shotteja ja ajattelin kuunnella heidän toiveitaan parituksista jne. Tässä olisi eka, parituksella Aapo/Joni. Tämä on täysin irrallinen itse jatkiksesta, eikä tämä mielestäni spoilaa kyseistä jatkista mitenkään eikä tämä myöskään vaikuta itse jatkiksen juoneen, tämä on siis täysin irrallinen one-shot. Tämän voi lukea, vaikkei olisikaan lukenut Vakolaa, mutta kyseisen originaalisarjan lukeminen saattaa avata tätä paremmin kuin ns. "kylmiltään lukeminen".

Haluan omistaa tämän pienen tarinan kaikille Pikkukaupungin peräkamaripoikien lukijoille, erityisesti Antelopelle ja Sinikeijulle.



HOMOUSKOE

-Voi vittu. Sulje nyt se vitun irkki, Aapo tuhahti ärtyisästi. Hän oli tullut pyytämään Jonilta hieman apua, mutta tämä tuntui olevan sillä hetkellä paljon kiinnostuneempi irkkaamisesta kuin toverinsa kuuntelemisesta.
-En mä nyt voi ku me puhutaan tääl WoWista, Joni pisti vastaan ilman, että vilkaisikaan Aapoa. -Kaada mulle lisää kokista.
Aapo ei vastannut mitään. Sen sijaan hän tarttui hiireen ja sulki Jonin koneelta Ircin sekä kaikki muut ikkunat.
-Hei!
-Nyt kuuntelet mua etkä noita irkkaajia!

Joni kääntyi Aapon puoleen ja katsoi tätä hivenen happamasti.
-Tosta hyvästä saat kaataa mulle kokista.
-Unohda se kokiskin nyt hetkeks! Aapo vaati. -Katsos, mulla on täs yks juttu.
-Mikä juttu?
-Pystyisitkö sä auttaa mua? Ku mulla on yks ongelma.
-Millane ongelma?
Aapo mietti hetken mielessään, miten muotoilisi asiansa.
-Mulla on helvetinmoinen homofobia.
-Mitä se mul kuuluu?
-Voisitko sä auttaa mua?
-Voisit mennä vaiks irkkaa johonki homofobiakannul.
-Vitut irkkaamisesta, mä haluun livekaveritukea!
-No yks mun nettikamu sano mul et se on homo, Joni paljasti. -Se sano et se on ihastunu muhu.
-Miltä se tuntu? Aapo halusi tietää.
-Ihastuminen on ällöä.
-Siis se, et homo ihastuu suhun?
-Ei ku kaikki ihastuminen on ällöä. Tissitki on yliarvostettuja, WoW, kokis ja irkkaus taas ei.

Aapo huokaisi. Hän ei tajunnut vieläkään Jonin ajatusmaailmaa, varsinkaan sitä osaa, että tissit olisivat muka yliarvostettuja.

-Kuule, Aapo sanoi hetken kuluttua. -Vaikka mä en tiiä, mikä seksuaali sä oot-
-Peliseksuaali, Joni keskeytti toisen puheen. -Ite sanoit nii!
-No, mut hintti sä et kuitenkaa taida olla, Aapo jatkoi. -Voisitko sä kuitenki vähä auttaa mua?
-Miten?
-Voisitko sä vaikka... Voitko sä suudella mua?
-Hyi!
-Joo, tää on mustaki ihan helvetin ällöttävää, mut mä haluun mun homokammosta eroon. Haluun todistaa ittelleni, et musta ei tuu homoo, vaikka joku mies sattuis suutelee tai hipasee mua silleen... Mä tarviin nyt jotain äärikeinoa, mä en muuten pääse tästä saatana eroon. Jos sä nyt suutelet mua eikä musta tule homoa, ni voin varmaan olla rauhassa oikeidenki homojen kanssa, ettei se homous tartu niistäkään.
-Tosi ällö idea.
-No niin on! Mut hei, jos autat mua, ni ostan sulle viis litraa kokista.

Joni raapi mietteliäänä päätään. Aapon pyyntö oli hänen mielestään hyvin ällöttävä ja vastenmielinen, mutta Aapon lupaus Coca-Colasta oli liian vastustamaton. Joni pohti päätöstään hetken verran, ennen kuin sai tehtyä valintansa.
-Okei, mut hommaat mulle sit ne kokikset.
-No vittu joo joo.
-Anna tulla sit!

Joni laittoi huulet pusuasentoon ja sulki silmänsä. Aapo katsoi huulet törröllään odottavaa ystäväänsä kasvot inhosta väärällään. Kaikesta vastenmielisyydestä huolimatta Aapokin asetti huulensa pussausasentoon ja hivutti kasvonsa lähemmäs Jonin kasvoja. Pari senttiä ennen kuin miesten huulet kohtasivat Aapo pysähtyi ja oli aikeissa perääntyä, mutta hän ei halunnut tuottaa pettymystä Jonille. Hän halusi toteuttaa kaverilleen lupauksensa muutamasta limulitrasta. Tiedä vaikka Joni lähtisi hänen kanssaan joskus vastapalvelukseksi baariin!

Aapo rutisti silmänsä kiinni ja käytti nopeasti huulensa Jonin huulilla. Hän kuvitteli suutelevansa jotakin todella seksikästä blondia, mutta mielikuvan ylläpitäminen oli kuitenkin mahdotonta, sillä Jonin hengitys tuoksahti voimakkaasti colajuomalle.

Suudelma oli erittäin lyhyt, mikä oli kummankin mielestä hyvä asia. Aapo pyyhki suutaan hihaansa kuten Jonikin, joka lisäksi kaivoi roskakorinsa pöytänsä vierestä ja syljeskeli sinne viitisen minuuttia.

-Yhtä ällöttävää ku tyttöjen pussailu, Joni totesi syljeskeltyään tarpeeksi. -Hae mulle sitä kokista!

Ja Aapo haki Jonille Coca-Colaa. Ja kotiin päästyään Aapo todisti itselleen omin keinoin, että hän ei ollut muuttunut homoksi.
« Viimeksi muokattu: 15-07-2012, 18:37:11 kirjoittanut Tinppa »