Hmm. Mä en tiedä, pitäiskö tästä aloittaa oma topikki, mut kerrotaan nyt tähän, että mä annoin eilen pääsyn foorumin tietokantaan (ts. käyttäjänimen ja passun) henkilölle, joka ei kuulu Fifin ylläpitoon mutta on kuitenkin fifiläinen. Mä tein päätöksen yksin ja päätin luottaa tähän ihmiseen ja syy on suoraan sanottuna se, että mä tiedän tästä ihmisestä IRL niin paljon, että ajattelen häntä jo enemmänkin RL-kaverina.
// Passut on toki vaidettu, kun tästä häly nousi.
Jaa miksi? Koska tällä foorumilla on ollut teemoissa pientä viilaamista kolmen vuoden ajan ja löysin vihdoin ihmisen, joka ei paitsi osannut fiksata niitä, myös teki sen mielellään. Käytin niin sanoakseni tilannetta hyväkseni.
Mullepa on nyt ihan sama, oonko mä edes ylläpidossa mukana tai nakataanko mulle tästä bannit, ei vois tällä hetkellä yhtään enempää kiinnostaa. Mä en koe tehneeni mitään väärin, koska muutamien UUSI painikekuvien lisääminen teemakansioon tai linkkien värin/näkyvyyden muokkaaminen ei tunnu musta niin suurelta jutulta, että siitä pitäisi foorumin kesken edes keskustella. Mutta koska oon saanut ainakin puolelta ylläpitoa epäluottamuslauseen, niin selkeesti mä en vain näe tässä virhettä.
Emmä tiedä mitä muuta tähän pitäis sanoa. Koitan keskittyä vaihteeksi ficcailuun ja haistatan paskat sosiaalisuudelle enkä yritäkään tulla ihmisten kanssa toimeen?
// Aha, mut on siis laitettu takas Värkkääjäksi. No tämäpä vasta jännää.