Saankohan mä sanottua tätä kauniisti? Mun sormet on syyhynneet monta tuntia, että pääsen vastaamaan tähän, mutta siis mä ehdottomasti sanon mielipiteenäni EI sille, että saisi asettua ehdolle aina!!! EI, EI, EI vielä kerran ei. No miksi ei? Mä keksin miljoona syytä, mutta sanotaan nyt pari. Ensimmäinen ja tärkein on se, minkä Nappeli jo sanoi. Diktaattorin synty. Tottumuksen ja muutoksen pelon. Lyön vetoa kaikista nakkimakkaroistani jääkaapissa, että hyvin monilla täälläkin on taipumusta pitää tutusta ja turvallisesta ja äänestää tuttua ja turvallista. Ihmiset äänestää liian helposti tottumuksesta ja tottumuksesta sitten se sama ja "hyväksi havaittu"(ehkäpä niille "vanhoille hyville käyttäjille" tuttu ja mukava ja muille vähän vähemmän mukava tai miten vaan) on paikallaan vuoteen tappi asti ja pitää omassa pienessä mielessään itseään ainoana oikeutettuna adminina (kuten myös vanhat käyttäjät ja ehkä vanhat modet), tekee suunnilleen kaiken, määrää suunnilleen kaikesta jopa demokratiassa, koska jos tämä henkilö ei tee jotain, sitä ei tapahdu, käyttää ylintä valtaa hyväksytysti yms. Näin käy helposti demokraattisessakin ympäristössä ja se vaan hyväksytään, koska se on hyväksi havaittu ja ne, jotka tähän hyväksi havaittuun systeemiin uutena tulevat, oppivat sen, vaikkei se olisikaan hyvä systeemi eikä oikeudenmukainen.
Toinen juttu on se, että jos adminkausia ei rajoiteta, on vaarana jo sosiaalinen painekin. Joo, ehdolle asettuminen on vapaaehtoista ja blaa blaa blaa, mutta kuinka moni täälläkin on tehnyt asioita sosiaalisesta paineesta? Varmasti enemmistö jossain vaiheessa. Se saadaan helposti pois, kun adminia kielletään jatkamasta kahden kauden jälkeen. Se on helpotus vähän niin kuin hakijallekin. Ei tartte pelätä jäävänsä ikuisiksi ajoiksi nalkkiin Fifin adminiksi.
//Jos on vain yksi ehdokas, sille voisi laittaa jonkun rajan, että montako ääntä sen pitäisi saada tullakseen hyväksytyksi. Vähän pitäisi siinä katsoa montako ääntä esimerkiksi viime vaaleissa annettiin.